Gå til innhold
Hundesonen.no

Arielle´s Hundeutstyr


Recommended Posts

  • Svar 125
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja dette er da min lille hobby som sakte men sikkert vokst til å bli en ganske så stor side. Jeg åpner opp nettbutikk om en stund(jobber med saken men ting tar tid). Mitt mål er å levere hundeutstyr a

Da har SoggyDoggy matten blitt testet ordentlig ut. Fra å ha hele huset fult av grå potesmerker til å ikke ha NOEN er helt vidunderlig! Er kjempe fornøyd med mattene! De er bedre enn det jeg hadde håp

Da kan jeg si at jeg er forhandler av Non-stop produkter! Hyggelig telefonsamtale med dem i dag og nå venter jeg bare på at de skal sende over prislister og diverse info jeg trenger for å bestille var

Posted Images

Jeg kommer nok til å bestille et bot fleece dekken av deg i nærmeste fremtid, må bare finne et sted for å prøve det først :P Mine hunder har ikke sånn one size fasong :lol:

Hvis du har andre typer bot så skal de være lik i størrelsen :) Dyrene her bruker i hvert fall samme størrelsen i alle dekkenene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :wave:

Etter å ha bestilt et par ganger fra deg så må jeg si at jeg er VELDIG fornøyd :yes: Det er enkelt å bestille, får pakkene rask og syntes du har fine priser.

Nå er jeg veldig spent på hvordan Soggy Doggy mattene virker, har kjøpt en til bilen og en til inngangsdøren. Og hvis de funker sånn som jeg/vi har forstått så har min mor sagt at hun også kommer til å bestille to stykker selv. En hjemme og en på hytten :D Hun er lei av masse potespor og skit i huset etter hunden :P

Jeg har anbefalt deg til flere :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :wave:

Etter å ha bestilt et par ganger fra deg så må jeg si at jeg er VELDIG fornøyd :yes: Det er enkelt å bestille, får pakkene rask og syntes du har fine priser.

Nå er jeg veldig spent på hvordan Soggy Doggy mattene virker, har kjøpt en til bilen og en til inngangsdøren. Og hvis de funker sånn som jeg/vi har forstått så har min mor sagt at hun også kommer til å bestille to stykker selv. En hjemme og en på hytten :D Hun er lei av masse potespor og skit i huset etter hunden :P

Jeg har anbefalt deg til flere :thumbs:

Så kjekt! Tusen takk for så fin tilbakemelding :) Det hever motivasjonen til å fortsette meg godt mot selv når det er lange og harde dager :)

Og jeg kan aldri tro at du bli missfornøyd med mattene! De er heeelt suverene :) Nå vet jeg ikke hvem du er på navn så har du fått mattene? :D

og tuuusen hjertlig takk for at du anbefaler meg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg fått, kom kjempe raskt! og hunden liker den som er blitt plassert i buret :D

post-11536-0-78619200-1389830481_thumb.j

Har ikke fått testet dem ordentlig ut enda, fordi det er snø her. Men når den forsvinner så tror jeg det blir veldig bra. Har en lang oppkjørsel av grus som avgir irriterende grå spor i hele huset. Så håper at mattene hjelper på å få bort endel av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jeg fått, kom kjempe raskt! og hunden liker den som er blitt plassert i buret :D

attachicon.gif20140115_151015.jpg

Har ikke fått testet dem ordentlig ut enda, fordi det er snø her. Men når den forsvinner så tror jeg det blir veldig bra. Har en lang oppkjørsel av grus som avgir irriterende grå spor i hele huset. Så håper at mattene hjelper på å få bort endel av det :)

Flere som liker å ligge på de mattene ser jeg :D Hold meg oppdatert om hva du synes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor lang Bestillingstid har du på kløven!? :-)

Akkurat kommet inn døren i fra ferie så litt trett i hode kan du si men jeg vil tippe 1-1,5 uke hvis hode mitt ikke er helt på an annen planet akkurat nå. :) Det er en bestilling på vei fra non-stop så jeg skal ringe de på mandag og si at de kan sende det nå for de ventet med å sende til jeg var kommet hjem fra ferie siden ingen kunne ta i mot pakker på dagtid for meg :) Er det noe du skal ha så si gjerne i fra før mandag så skal jeg dobbelsjekke at det kommer inn nok av kløvene for det er flere som vil ha vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leverer nå Arrak! En god del av utvalget vil være med på stand fremover. Den nye NYELIG! vesten er på vei inn og jeg klarer nesten ikke vente på å få den selv :) Forhåndsbestillinger kan gjøres nå på melding har jeg sakt til de som lurer. Prisene ut fra meg vil være de samme som er oppgitt på de svenske sidene: http://arrakoutdoor.se

Jeg får inn alt og nå er det endelig en rimelig leveringstid på varene i fra leverandøren i norge. Vesten er på vei inn i xs-xl men den finnes i xxs-4xl men er desverre utsolgt i den minste og de større størrelsene men disse kommer også så fort de har fått produsert opp nok :)

Vi har enda tilbud på back on track dekken, freemotion selene, isbjørntepper, retrieverkobbel, valset spiserør i store pakker til førpris 99kr og nå 49kr. Litt igjen av 10pakningene med grisehaler som er "feil farge" til kun 49kr. Sticks snopebøtter er også på tilbud :) + masse masse mer :) Leker med pels og kong squeezeball eller tennisball blir laget opp i disse dager og bilder av de kommer på facebooksiden fortløpende. De bil også kun være i salg der nå i starten: https://www.facebook.com/AriellesHundeutstyr

Vi har planer om en del stand fremover og det som er planen er å ha med noe opp på lydighetsstevnet i Dalane hundeklubb, NKK Bergen 5-6april, miniatyrhundklubbens utstilling i varhaughallen i rogaland 12-13 april. Sitter nå å vurdere sterkt NKK kristiansand også og det blir avklart innen noen dager. Det blir også en dobbelutstilling i mai meeen hvilken vil tiden vise for desverre så blir det litt kræsj mellom der jeg burde være å ha stand og der jeg også burde vært for å stille hunden min, men en av plassene møter vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kopierer fra facebook: Til alle som venter på SOGGY DOGGY! De er nå på vei inn i begrenset antall så de er langt ut i nettbutikken for forhåndsbestilling nå. De sendes så fort de er kommet inn i løpet av neste uke. Det er alle fargene i både slopmatter, vanlige dørmatter, xl matter og håndklærne. Nytt nå er at de vanlig dørmattene kommer også UTEN bein i alle farger. Håndklærne kommer nå også i sjokoladebrun! Første mann til mølla! XL mattene er på tilbud til 599kr en liten stund til
http://www.arivo.no/index.php?route=product%2Fcategory&path=77_99

Jeg har også laget en del håndlagde leker de siste dagene og flere er på vei. Bestillinger i ønsket lengde, farge og materiale tas også i mot :) Selve båndet har jeg i rosa, rød, blå, lilla og sølv - alle disse er farge + svart og refleks i selve båndet. Jeg har også helt svart bånd. I stoff har jeg fleece i disse fargene: rosa, lilla, blå, rød, grå med stjerner, hvit med grå sikksakk mønster. Falsk pels: lyserosa korthåret, grå saueull lignende, hvit saueull lignede, mørkegrå langhåret pels. Ellers så bruker jeg ekte kong squeezze baller i str M og disse kommer i blå, grønn, lilla og rød. Kan også fås med tennisball av GOD kvalitet. Det er også mulig å komme med ønsker om andre typer stoff eller farger men den ekte pelsen får Ganzie ta seg av :) Du velger selv om du ønsker kampleke med bare fleece og 1 eller 2 håndtak, kampleke med bare ball, med ball og fleece eller varianten med pipeball sydd inn i selve fleecen(her er det ikke bruk kong ball siden de er ganske harde så her er det brukt en mykere pipeball).

Intro tilbud på 200kr for kampleke med ball og fleece, 100kr for kampleke med bare fleece og 1 håndtak(150kr for 2 håndtak)

150kr for denne varianten

post-2805-0-48760400-1391194239_thumb.jp

100per stykk av disse

post-2805-0-14342300-1391194254_thumb.jp

200kr per stykk av disse

post-2805-0-94681700-1391194285_thumb.jp

200kr for denne som er med pip innsydd

post-2805-0-16430500-1391194306_thumb.jp

flere kan sees her: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.579923895429065.1073741845.254827681272023&type=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har SoggyDoggy matten blitt testet ordentlig ut. Fra å ha hele huset fult av grå potesmerker til å ikke ha NOEN er helt vidunderlig! Er kjempe fornøyd med mattene! De er bedre enn det jeg hadde håpet på :D

Så bra du du liker de! :) Var senest i går og hadde en liten "mini stand" på den uoffeisellen vintercupen her i den lokale hundeklubben og der var det flere som snakket veldig varmt om mattene. Som hun ene sa: når de skal ristet så pass på å brette matten godt sammen før du tar den ut for det er helt utrolig hvor mye som har samlet seg nede i bunnen av mattene når du rister den.

Nå sitter jeg og skal sende avgårde en ny bestilling på matter siden det endelig har kommet inn igjen sjokoladebrune matter. Kjekt at det endelig har kommet matter uten hundebeinet på, de såkaldte: NO BONE mattene. Håndklærne har kommet i sjokoladebrun også! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var soggy doggyen på lager igjen. Det minker fort og jeg pakker som bare det for å få alt avgårde fortløpende nå. Nyhet er vanlige dørmatter uten bein - No BONE mattene som de heter og håndklær i sjokoladebrun. Har tatt inn sloopmattene, no-bone mattene, xl mattene og håndklærne i sjokoladebrunt siden det er den fargen det virker som om de fleste vil ha. Håndklærne er og inne i blått.

Sloopmattene koster 158kr

vanlige dørmatter 328kr

xl matter 688kr

håndklærne koster 158kr

:)

50kr i frakt på ordre under 1000kr, gratis på ordre over 1000kr. Vi har paypal(visa, mastercard) og klarna faktura og delbetaling som alternativ til betaling over nett og for salg i nærheten har vi nå kortterminal :)

Ellers så er det på vei inn igjen esker med natures menu i smakene bitt, kylling, og kylling/lam. Prisen vil være 250kr per eske(12 poser) til dette er tomt. Etter dette kommer prisene desverre til å gå litt opp så en kartong vil da koster 300kr og en enkel pose 30kr. De kommer her i begynnelsen av neste uke og det er mulig å få lagt esker hvis dere sier ifra til meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du inn igjen flere matter uten bein på etter hvert?

Har tenkt å bestile godbiter, men det må fort vente til etter lønning :)

Ja det kommer inn flere etter hvert ja :) Kommer selvfølgelig litt ann på om leverandøren klarer å levere men så lenge de har på lager så kommer det inn. Det er en del på lager nå så jeg håper det holder en liten stund sånn at jeg har ut denne mnd i hvert fall :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet de hjemmelagde lekene på noe kraftige dyr som virkelig elsker å dra? :lol:

40kg flatcoated retriever? De holder han og vell så det :) Men har kun prøvt ut de med bare fleece/stoff og de med ball + stoff. De der pipen er sydd inn i stoffet må jeg finne en litt annen løsning på før de holde monsteret her i huset i hvert fall :)

Bot er rygglengden ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Er hjemmesiden oppdatert ift til hvilke størrelser som er inne? :)

Nesten i hvert fall. Har vært noen returer pga. bytte av størrelser. Hvis du vet hvilken størrelse du skal ha så kan jeg sjekke i kveld hvis det ikke ligger inne i nettbutikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten i hvert fall. Har vært noen returer pga. bytte av størrelser. Hvis du vet hvilken størrelse du skal ha så kan jeg sjekke i kveld hvis det ikke ligger inne i nettbutikken :)

Ja det hadde vært supert!

Nettingdekken i str 46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...