Guest bikkje1 Skrevet 4. November 2013 Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Ah, okei! Når får dere inn de lekene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2013 Ah, okei! Når får dere inn de lekene? De blir laget for øyeblikket, jeg håper før d4a. Poster så fort jeg vet de er i posten har skrevet opp den du linket til neste runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Nei,men vi tar inn noe ala de. Her er det vi tar inn nå, det er basert på ønsker fra folk. Så om det er noen du ønsker kan du bare shippe meg PM/mail så skriver jeg opp til neste runde. Sau-dra leke Hva slags pris kommer disse til å ligge på sånn ca? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Hva slags pris kommer disse til å ligge på sånn ca? 199 Er ala typen du har fra før men litt mer fluffy. Vi prøver forøvrig å ligger under de fleste som selger lignende leker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Faller hårene veldig lett av? Simba får av sånn "hår" som er på kong squeakair veldig lett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 5. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Faller hårene veldig lett av? Simba får av sånn "hår" som er på kong squeakair veldig lett.. kan se på de når de kommer hit, den varianten vi hadde før falt hårene ikke lett av iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 199 Er ala typen du har fra før men litt mer fluffy. Vi prøver forøvrig å ligger under de fleste som selger lignende leker Jeg har endel av Tug-E-Nuff og er dritfornøyd, digger at det er mer fluffy. Trodde Crash Test Toy skulle være sånn. Men man kan aldri ha nok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Hurra endelig noen leker som passer sheltie og valpen Støtter heller dere enn Hundeparken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2013 Talli, Dany og Pi har stilt opp og laget en liten promo video Lekene er hos meg imorgen eller tirsdag og da blir nettbutikken fylt opp med nye og mer leker! Alt kan leveres begge dager på Dogs4All! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. November 2013 Vi har fått inn mer leker fra Crash Test Toys: Leke med strikk og hard ball (har også varianten med tennis ball) Finnes også i varianten uten strikk med hard ball (også tennis ball) Ellers har vi fått inn mange nye og kule farger på de andre lekene! Lekene fra Tug-E-Nuff holder fortsatt på å bli produsert Vi skal også etterhvert få inn diverse Gappay baller og biteskinn. Vi kan levere begge dager på Dogs4All!! Hundegodt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Salg på Okseører frem til juleaften/eller så langt lageret rekker. Satt ned til 79.90!! Husk at vi leverer på Dogs4All Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 You bastard!!! Talli og Blaze ------> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Ku leke Har du disse inne nå? Finner de ikke i nettbutikken? Kiter eeeelsker de ku-lekene! Der er det nemlig mulig å rive av pels som smaker godt! Leker er til for å brukes, så er det det som skal til for at han skal prestere så får jeg bare fylle lageret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Har du disse inne nå? Finner de ikke i nettbutikken? Kiter eeeelsker de ku-lekene! Der er det nemlig mulig å rive av pels som smaker godt! Leker er til for å brukes, så er det det som skal til for at han skal prestere så får jeg bare fylle lageret De holder fortsatt på å lage de, tipper de kommer om et par uker. Stod at det tar ca 4 uker pga de håndlager alt i en liten familiebedrift Skal si ifra så fort pakken er på vei!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 14. November 2013 Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Salg på Okseører frem til juleaften/eller så langt lageret rekker. Satt ned til 79.90! Husk at vi leverer på Dogs4All Drittbikkjer som ikke spiser sånt! (med unntak av Kiwi, men hun får ikke så mye alene) Koios bare titter rart på øret og lurer på hva han liksom skal gjøre med det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Drittbikkjer som ikke spiser sånt! (med unntak av Kiwi, men hun får ikke så mye alene) Koios bare titter rart på øret og lurer på hva han liksom skal gjøre med det. Pi ser sjokket ut når jeg hvisket det til hun Pi har kost seg med lammeknoke idag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Hvilke farger har dere denne i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Hvilke farger har dere denne i? nr 2 fra høyre er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Å herreguud. Rosa leke jo jeg skal bestille til jul altså! Tror det er noe her for alle tre, rotta, Felix og maya. Må bare gidde å ta frem pc'en 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 16. November 2013 Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 2013-11-13 19.04.17.jpg Kan du holde av den svarte med rødt håndtak? Så skal jeg legge inn en bestilling, når jeg har fått kontroll på økonomien etter dogs4all. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. November 2013 Kan du holde av den svarte med rødt håndtak? Så skal jeg legge inn en bestilling, når jeg har fått kontroll på økonomien etter dogs4all. holdt av godt du sa noe nå for den var nesten på vei til d4a imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Å så mange stilige leker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 17. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 @bikkje1 @borderen @Whoopsis Nå har de fått inn de lekene dere ønsket, så det er bestilt små leker, små amerikanske fotballer og flere kanin leker Tar tid å få de men nå er de på vei iallefall! Kanin: får også med sau 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Pris på den amerikanske fotballen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkan Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Jeg tror det kommer til å gå en sikring hos Arya hvis hun får noe med kanin. Men Gud så gøy det hadde vært 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts