Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!

Recommended Posts

• Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

199 :) Er ala typen du har fra før men litt mer fluffy.

Vi prøver forøvrig å ligger under de fleste som selger lignende leker ;)

Jeg har endel av Tug-E-Nuff og er dritfornøyd, digger at det er mer fluffy. Trodde Crash Test Toy skulle være sånn.

Men man kan aldri ha nok :P

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått inn mer leker fra Crash Test Toys:

Leke med strikk og hard ball (har også varianten med tennis ball)

_MG_6839-500x500.jpg

Finnes også i varianten uten strikk med hard ball (også tennis ball)

_MG_6826-320x320.jpg

Ellers har vi fått inn mange nye og kule farger på de andre lekene!

_MG_6822-320x320.jpg

_MG_6823-320x320.jpg

_MG_6838-320x320.jpg

Lekene fra Tug-E-Nuff holder fortsatt på å bli produsert :) Vi skal også etterhvert få inn diverse Gappay baller og biteskinn.

Vi kan levere begge dager på Dogs4All!!

Hundegodt

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du disse inne nå? Finner de ikke i nettbutikken? Kiter eeeelsker de ku-lekene! Der er det nemlig mulig å rive av pels som smaker godt! Leker er til for å brukes, så er det det som skal til for at han skal prestere så får jeg bare fylle lageret ;)

De holder fortsatt på å lage de, tipper de kommer om et par uker. Stod at det tar ca 4 uker pga de håndlager alt i en liten familiebedrift :frantics: Skal si ifra så fort pakken er på vei!!

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salg på Okseører frem til juleaften/eller så langt lageret rekker. Satt ned til 79.90!

Husk at vi leverer på Dogs4All :D

Drittbikkjer som ikke spiser sånt! (med unntak av Kiwi, men hun får ikke så mye alene) :P

Koios bare titter rart på øret og lurer på hva han liksom skal gjøre med det. :icon_confused:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittbikkjer som ikke spiser sånt! (med unntak av Kiwi, men hun får ikke så mye alene) :P

Koios bare titter rart på øret og lurer på hva han liksom skal gjøre med det. :icon_confused:

Pi ser sjokket ut når jeg hvisket det til hun :no:

Pi har kost seg med lammeknoke idag

1460115_10153441711325464_2136998662_n.j

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...