Anette Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Fine Putle Idag kom spesialordren, en del er tatt men vi har igjen 2 med vaskebjørn og 2 med kanin. De ligger i nettbutikken her. Vi har også fått inn en leke vi har testet på treninger, her viser Kiter frem draleke for sterke hunder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Dany er veldig glad i squeker tugen! Pi ville også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Oi, her må det shoppes litt snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 4. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Desember 2013 Vi gleder oss til kanin og vaskebjørn i posten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 7. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 Tror jeg skal shoppe julegaven til Mocca hos dere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Desember 2013 De andre lekene kommer i posten nå fra England :-) kommer bilder og info når det er kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 12. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2013 Nå har jeg lagt inn min første bestilling! Gleder meg veldig til den kommer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Nå er alt i butikken! Her er de nye lekene: Ball med strikkhåndtak Draleke med sau Ku varianten har kommet inn Fleece flette med strikk Kampleke i kanin med laaangt tau, perfekt for jaging/erting. Leke med lomme til mat eller pip Pelsring med strikkhåndtak Vi har også kampanje nå i helgen! 10% på alle ordre over 300 kr som blir betalt med Visa/MC (evnt når det hentes) fra nå og til mandag kl 08:00! Bruk rabattkoden jul13 Da skal pakkene rekke å bli sendt så de er fremme før juleaften!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Si fra hvis det er flere Tromsøsoniser som vurderer å bestille herfra, kanskje det går an å få litt billigere frakt om man spleiser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Jeg tror Putle likte leken? Herregud, Toy Story-følelse! Nei, vi må vell handle litt jule-/nyttårsgaver snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Kua MÅ ha ku!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Jeg vil bare si at jeg synes dere er SÅ flinke og kule som har starta opp med dette! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Jeg vil bare si at jeg synes dere er SÅ flinke og kule som har starta opp med dette! Så koselig, takk! :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Klippe quote som vart feilDen rabattkoden, inkluderer det for kjøp gjort med paypal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Den rabattkoden, inkluderer det for kjøp gjort med paypal? Ja. Er der man betaler med Visa eller Mastercard :-) (man kan velge har ikke konto og legge inn visa kort å betale med(uten å måtte lage seg konto)). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Oooh. Vi hadde en sånn med kanin fra Clean Run, Pøbel elsket den, men vi mistet den i snøen. Den het "Bodacious Bungee Bunny Bar Tug" - har dere den, eller noe lignende? Den var så grei med den bungeesaken til drakamp. We wants! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Oooh. Vi hadde en sånn med kanin fra Clean Run, Pøbel elsket den, men vi mistet den i snøen. Den het "Bodacious Bungee Bunny Bar Tug" - har dere den, eller noe lignende? Den var så grei med den bungeesaken til drakamp. We wants! Vi hadde en draleke med strikk og kanin inne men alle forsvant iløpet av natten. Får ikke flere før til over nyttår desverre. De andre med kanin har ikke strikk. Eneste da er vi har leke med kanin, ball og strikk. Samme variant som vi har med sau og vaskebjørn. Vi har lang strikk med sau inne også lang jakt leke med kanin (men uten strikk ). Skal definitivt få inn kanin med strikk inn igjen men ja, nå får vi ikke før nyttår pga jul og alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Vi hadde en draleke med strikk og kanin inne men alle forsvant iløpet av natten. Får ikke flere før til over nyttår desverre. De andre med kanin har ikke strikk. Eneste da er vi har leke med kanin, ball og strikk. Samme variant som vi har med sau og vaskebjørn. Vi har lang strikk med sau inne også lang jakt leke med kanin (men uten strikk ). Skal definitivt få inn kanin med strikk inn igjen men ja, nå får vi ikke før nyttår pga jul og alt. Da kan vi fint vente til etter nyttår. Det var strikken som var mest artig for oss å leke med når vi drar den. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Da kan vi fint vente til etter nyttår. Det var strikken som var mest artig for oss å leke med når vi drar den. Hehe. Dette er varianten med strikk og ball og kanin forøvrig Samme som denne (denne er sau varianten) Men vi får denne som sagt tilbake på nyåret 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Dette er varianten med strikk og ball og kanin forøvrig Samme som denne (denne er sau varianten) Men vi får denne som sagt tilbake på nyåret Ja, den lignet på den nederste. Med ball tror jeg blir litt for mye for Pøbel. Bestiller til nyåret - men vi kan jo kanskje møtes i Oslo? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Ja, den lignet på den nederste. Med ball tror jeg blir litt for mye for Pøbel. Bestiller til nyåret - men vi kan jo kanskje møtes i Oslo? Yeps! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 13. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2013 Ja. Er der man betaler med Visa eller Mastercard :-) (man kan velge har ikke konto og legge inn visa kort å betale med(uten å måtte lage seg konto)). Supert! Bestiller nuh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Supert! Bestiller nuh!Fikk pakke i dag! Det var ein smule kjappare enn eg trudde posten ville levere i desse dagar. Hund nr 1 veldig fornøgd med leiker, hund nr to meir interessert i snop. Pakka vekk begge deler (juleunderholdning), og hund nr 1 prøver no å klatre opp bokhylla for å nå opp. Suksess! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Desember 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Fikk pakke i dag! Det var ein smule kjappare enn eg trudde posten ville levere i desse dagar. Hund nr 1 veldig fornøgd med leiker, hund nr to meir interessert i snop. Pakka vekk begge deler (juleunderholdning), og hund nr 1 prøver no å klatre opp bokhylla for å nå opp. Suksess! Så bra! Var en femmer i forskjell for a post så vi endret for å være sikre de kom frem før juleaften. Men så fort trodde ikke jeg heller :-P Godt alle er fornøyde! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 16. Desember 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2013 Så bra! Var en femmer i forskjell for a post så vi endret for å være sikre de kom frem før juleaften. Men så fort trodde ikke jeg heller :-P Godt alle er fornøyde! Veldig fornøgde! Og superrask service! Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts