Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundesnacks og leker til lave priser!


Recommended Posts

  • Svar 287
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi er å treffe fremover: 22. september Rakkestad Hundeklubb sitt valpeshow 4-6. oktober Torpmoen, Gol 12-13. oktober Letohallen 20. oktober Sonenmesterskapet 26. oktober Valpeshow i Langesun

Jeg og Marianne har starte opp Hundegodt. Varene kan hentes hos meg (holmlia), etterhvert hos Marianne (tveita) eller hos Håvard (Holmestrand). Vi kan også ta det med på utstillinger/treninger ol.

Jeg tror Putle likte leken?

Posted Images

@bikkje1 @borderen @Whoopsis

Nå har de fått inn de lekene dere ønsket, så det er bestilt små leker, små amerikanske fotballer og flere kanin leker ;)

Tar tid å få de men nå er de på vei iallefall!

tug-e-nuffaug12_7_.jpgtug-e-nuffaug12_33_.jpgtug-e-nuffaug12_27_.jpgtug-e-nuffaug12_25_.jpg

Kanin: får også med sau

tug-e-nuffaug12_26_.jpg

Disse kommer inn iløpet av en ukes tid håper jeg, de er på vei i posten nå :) Priser og info kommer så fort pakken er her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en leke som får plass selv i realtivt små lommer (vanlig jakkelomme), som er enkel å ha med på alle turer, og som gjerne har noe på seg som har levd på et eller annet tidspunkt. Og som kan vaskes når den stinker.

Hvor mye koster en slik en og hvordan ser den ut? Helst litt lang også. Tøtta liker å høgge til så nær fingrene mine som mulig og det gjør vondt å bli bitt hull i akkurat på knoklene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger en leke som får plass selv i realtivt små lommer (vanlig jakkelomme), som er enkel å ha med på alle turer, og som gjerne har noe på seg som har levd på et eller annet tidspunkt. Og som kan vaskes når den stinker.

Hvor mye koster en slik en og hvordan ser den ut? Helst litt lang også. Tøtta liker å høgge til så nær fingrene mine som mulig og det gjør vondt å bli bitt hull i akkurat på knoklene.

Vel vi har strikk leker med kanin eller sau (de har jo levd), ala disse: de vil koste 199 i sau eller kanin (med langt håndtak)

tug-e-nuffaug12_26_.jpg

Du får også kortere varianter med kanin, disse vil koste 129, samme vil også kuen under koste. De vi har som er fake koster litt mindre.

tug-e-nuffaug12_25_.jpg

ku

tug-e-nuffaug12_29_.jpg

vi får også inn disse som skal passe til litt mindre hunder, de vil ligge på rundt 139 med sau og 129 med fake sau.

tug-e-nuffaug12_7_.jpg

Av hva som er enklest er jo de som har kort håndtak, men da kommer Putle nærme. Eventuelt kan du slenge på håndtak for å få hun lengre unna :P

Den første,andre og siste jeg nevnet i innlegget kommer i posten til uka. Lang med strikk og sau skal komme snartish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den første. Hvor lang er skinn-delen? Hva er mest slitesterkt av kanin og sau? Jeg vil ha den som er mest slitesterkt, farge er ikke så farlig. Kan du legge av? :kiss:

Sau:

The bite area is approximately 8cm (3") wide by 20cm (8") long. Sizes are approximate and may vary.

Kanin

The bite area is approximately 5cm (2") wide by 20cm (8") long. Sizes are approximate and may vary.

Mest slitesterkt.. hmm det vet jeg ikke. SiriEveline har jo en slik sau leke, og jeg har hatt sau til Issi og Pi. Viktigste er jo at de ikke får ligge og gnage og rive egentlig. Jeg tror kanin kan være best til Putle for de skal være enda bedre til hunder som ikke ligger så høyt i driv for å leke. Jeg har brukt kanin ball til mine og da tiltet de helt :P

Forøvrig får vi kaninen med kort håndtak også. Dvs 58 cm eller 48 cm.

Bare si hva du vil ha så legger jeg til side når pakka kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sau:

The bite area is approximately 8cm (3") wide by 20cm (8") long. Sizes are approximate and may vary.

Kanin

The bite area is approximately 5cm (2") wide by 20cm (8") long. Sizes are approximate and may vary.

Mest slitesterkt.. hmm det vet jeg ikke. SiriEveline har jo en slik sau leke, og jeg har hatt sau til Issi og Pi. Viktigste er jo at de ikke får ligge og gnage og rive egentlig. Jeg tror kanin kan være best til Putle for de skal være enda bedre til hunder som ikke ligger så høyt i driv for å leke. Jeg har brukt kanin ball til mine og da tiltet de helt :P

Forøvrig får vi kaninen med kort håndtak også. Dvs 58 cm eller 48 cm.

Bare si hva du vil ha så legger jeg til side når pakka kommer ;)

Putle river og sliter som en tulling hun altså. :D Men om den andre hunden er for nære så kan jeg miste henne og jeg tenker at en liten ekstra oomph kan være bra. Og definitivt verdt 200 kr! Men vi prøver på kanin til Putle. Altså en sånn. Oransje, rosa eller lilla er perfekt.

tug-e-nuffaug12_26_.jpg

Noen flere trøndere som vil hive seg med på noe? Mulig jeg skal ha noe etanes også, jeg må se an penga litt. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putle river og sliter som en tulling hun altså. :D Men om den andre hunden er for nære så kan jeg miste henne og jeg tenker at en liten ekstra oomph kan være bra. Og definitivt verdt 200 kr! Men vi prøver på kanin til Putle. Altså en sånn. Oransje, rosa eller lilla er perfekt.

tug-e-nuffaug12_26_.jpg

Noen flere trøndere som vil hive seg med på noe? Mulig jeg skal ha noe etanes også, jeg må se an penga litt. :)

Legger av en når pakka kommer neste uke :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kaninleke fra Amokk og saueleke, og sistnevnte er definitivt mest slitesterkt og tåler en runde i vaskemaskinen best.

Kaninen syntes jeg mister pels fortere også så snart den får litt spytt på seg er den klissete, ekkel og rar. Men det er min mening da, her blir det sau og atter sau!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen av lekene små nok til papillon-musen min, tro??

Ja, Pocket tug er iallefall, den har jo sheltien Ganzie. Samt vi får inn flere små leker til uka beregnet på små hunder. Får inn også en kul dra leke som passer små munner.

Da vil jeg ha reinsdyr. Eller bjørn. :aww:

isbjørn og sel?

Jeg har bullehund. Lager de i hundeskinn, AnetteH? :P

hmmm... kanskje et litt rart ønske å komme med til de.... :Grin:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold meg gjerne oppdatert når det kommer noe nytt og smått. Noe i skinn av noe salg hadde vært knall. Kanskje helst kanin. Men hu er latterlig liten, så jo mindre jo bedre! :P

Denne har vi inne i fake sau, får inn i kanin. og en i ku som er litt fjørette.

1381834_346067825528744_1715952673_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei! Jeg har verdens snilleste hund på 1,5 år. En labrador. Jeg har hatt veldig lite problemer med henne og hun er en veldig omgjengelig hund. Hun har derimot det siste halve året begynt å av og til knurre når folk kommer for nærme henne når hun slapper av. Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg mistenker at dette skjer når hun er sliten og overstimulert. Skjønner at hun selvfølgelig skal få lov til å ligge i fred når hun er sliten, men dette er ikke alltid like lett i praksis når hun knurrer selv når vi går forbi flere meter ved siden av henne. Hun legger seg også gjerne der folk er som under spisebordet, og kan knurre om en person går fra bordet og så kommer tilbake for å sette seg. Forsøkt å få henne til å legge seg andre plasser, men da kommer hun tilbake ikke lenge etterpå. Dette kan også skje på utsiden når hun ligger en plass (er uten bånd) og folk kommer forbi flere meter ved siden av. Hun har aldri glefset men knurrer og kan av og til gi et bjeff. Selv om personen som går forbi ikke går direkte mot henne, men bare forbi. Dette skjer som sagt ikke ofte, men ønsker gjerne tips til hva som er best å gjøre slik at man kan få en god løsning før det evt blir verre. Hun er ellers veldig glad i folk, og liker best å være helt oppi folk. Hun har ikke noe fast plass hun legger seg (som hun vokter f.eks) men det kan være hvor som helst. Noen som har noen tips, og tanker om at det kan være som jeg tenker at hun er sliten og at hun knurrer for å forsikre seg om at hun blir værende i fred? Visst jeg roper på henne og får henne bort fra der hun ligger knurrer hun ikke lengre, og oppleves som glad. 
    • Bruk kode "alrute15" for å få 15% rabatt på ruta, rutebånd, blindspots og targets hos Drammen Hundepark. Gyldig til 15. oktober 2024 https://www.nettbutikk.drammenhundepark.no/categories/rute
    • Hei, er det noen som vet hva reglene er for å stille kirurgisk kastrert hannhund i utlandet er, eller hvor man kan finne slik informasjon? Jeg vet at NKK tillater å stille kastrert hannhund dersom det er gjort av medisinske årsaker og hvis man kan fremvise attest for at hunden hadde to normale testikler før kastrering. Men gjelder dette også hvis man ønsker å stille hunden for eksempel i Sverige, Finland, Frankrike etc? Eller har alle land ulike regler? Noen som eventuelt vet hvilke land som godkjenner det eller land som ikke tillater å stille kastrert hund (uansett om det er gjort av medisinske årsaker?😊
    • Hvis hun fortsatt bruker samme metodene er det jo "bare" å anmelde igjen. Ellers ville jeg sendt formelle henvendelser til klubben og NKK.
    • Jeg klagde på dette hos NKK inne på FB da det kom opp at de lot henne holde på. Det ble slettet og jeg fikk "mute" for en tid. Skremmende holdning. jeg kjenner personen fra hestemiljøet helt tilbake til 1988  da jeg kommer fra og har bodd 3 il fra hennes hjemsted. Kjenner og tilk henne fra hund selv om jeg har hatt nada med henne å gjøre.. jeg anbefaler at dere går inn og leser de grusomme sms som ble sendt mellom henne som eier og driver av kennelen - og de to ansatte..saken er mye verre enn det virker i media. Mangelen på respekt og empati er hårreisende.  Hun skal og ha blitt dømt for vold mot menneske og er kjent i området for å være "feisty". hvis man kan si det sånn.. sier ikke mer om  saken.. men rapporter og boikott.. Den som blir direkte berørt må være flink å si i fra.. Kanskje det er på tide at NOAH kommer på banen??
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...