Gå til innhold
Hundesonen.no

Telttur med valp


RDJ
 Share

Recommended Posts

Det er mange snodige spørsmål som dukker opp i hodet når man får valp i hus for første gang på 10 år...

Jeg var på telttur med gamlehunden i helga, og kom inn på tanken om hvor lenge jeg burde vente før jeg tar med en ny valp på slikt. Vil det være for mye for en valp å bli med på en enkel liten overnatting (type halvtimes gåtur for så å slå opp telt) en uke etter at den er kommet i hus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange snodige spørsmål som dukker opp i hodet når man får valp i hus for første gang på 10 år...

Jeg var på telttur med gamlehunden i helga, og kom inn på tanken om hvor lenge jeg burde vente før jeg tar med en ny valp på slikt. Vil det være for mye for en valp å bli med på en enkel liten overnatting (type halvtimes gåtur for så å slå opp telt) en uke etter at den er kommet i hus?

Jeg tror kanskje jeg ville latt valpen få litt mer tid på seg til å bli trygg på en ny plass (hjemme hos deg) først? Men det kommer vel an på valpen kanskje, valper er jo nysgjerrige og lystne på eventyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på telttur når valpen var 10/11 uker gammel. Vi gikk i ca en time, men han ble båret hele veien frem til vi slo opp teltet. Du får bare se an, Melvin var usedvanlig trygg og rolig som valp, bare resten av "flokken" var med så var alt greit uansett hvor vi var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...