Mari Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Ja, det er min rumpe. Jepp. Det er det. Obviously. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 OMG!!!! Og jeg er ikke engang med . Jeg skjønte ikke bæra, jeg heller (ja, det er pinlig å innrømme ) - men dette var jo ren og skjær spenning og underholdning . 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Strøssel, hvordan skjønte du det uten hintet? Ikke at jeg er Strøssel, men jeg skjønte ikke hintet, men antok at det var deg lell - den t-skjorta var veldig deg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Herregud! Denne gangen SKULLE jeg jo være med jo! Men så ble det ikke noe av... husk å slå meg med en fisk hvis jeg ikke melder meg på i god tid neste gang! (Håper det blir en neste gang?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Ikke at jeg er Strøssel, men jeg skjønte ikke hintet, men antok at det var deg lell - den t-skjorta var veldig deg Artig. Tror kanskje hintet var enten eller, helt åpenbart eller komplett umulig. Sorry igjen, Enits! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Artig. Tror kanskje hintet var enten eller, helt åpenbart eller komplett umulig. Sorry igjen, Enits! ikke si sorry! Det var underholdende og sååå morsomt når jeg endelig skjønte det ! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Hahahah det tok sin tid det, Enits! Jeg løøper til postkassa hver dag, men intet enda. I morgen kanskje Så bra du likte gaven, Ida Gaven var jo helt perfekt! Lua er så fin og akkurat passe. Scilos la beslag på lekekongtingen, til Tinkas forferdelse. Alt skal da være til henne! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Nå skal alle pakkene være sendt, så nå er det jo bare å vente i spenning, alle vi som ikke har fått noe enda jeg merker etter hintet til mari, at mitt hint suger balle.. Jeg mangler forresten noen bilder av sendt pakke av noen av dere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Nå skal alle pakkene være sendt, så nå er det jo bare å vente i spenning, alle vi som ikke har fått noe enda jeg merker etter hintet til mari, at mitt hint suger balle.. Jeg mangler forresten noen bilder av sendt pakke av noen av dere jeg glemte å sende bilde (har på tlf da) men min er allerede kommet fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Jeg måtte bare ut eeen siste gang i dag og sjekke postkassa, og DER VAR DEN Jeg fikk MANGE neglelakker i kjempefine farger, de var absolutt ikke for neon Likte spesielt den rosafargen i manikyr-settet, den er til tørk på fingrene nå! Gleder meg til å prøve de andre også I tillegg fikk jeg en supersøt hundering, og en skilpaddenøkkelring, digga alt sammen Hintet var: "Hunden min er en "fotballspiller"". Jeg raida hodet mitt for hundesonen-nick, før jeg nærmest roper "MEZZI" inni meg. Men så kikker jeg i påmeldingstråden hvor jeg finner null Mezzi? Så denne må jeg tenke litt til på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Jeg måtte bare ut eeen siste gang i dag og sjekke postkassa, og DER VAR DEN Jeg fikk MANGE neglelakker i kjempefine farger, de var absolutt ikke for neon Likte spesielt den rosafargen i manikyr-settet, den er til tørk på fingrene nå! Gleder meg til å prøve de andre også I tillegg fikk jeg en supersøt hundering, og en skilpaddenøkkelring, digga alt sammen Hintet var: "Hunden min er en "fotballspiller"". Jeg raida hodet mitt for hundesonen-nick, før jeg nærmest roper "MESSI" inni meg. Men så kikker jeg i påmeldingstråden hvor jeg finner null Messi? Så denne må jeg tenke litt til på Jeg vet jeg vet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Jeg ooog Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Jeg veeeeet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 ÅÅÅÅ! Enits?? Haha, visste det var noe med Mezzi, men mente at nicket til den som eide Mezzi var Mezzi? Men tydeligvis ikke, uansett: Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 ÅÅÅÅ! Enits?? Haha, visste det var noe med Mezzi, men mente at nicket til den som eide Mezzi var Mezzi? Men tydeligvis ikke, uansett: Tusen takk! Meg det ja glad det falt i smak. Alt er fra spania Sent from my GT-I9195 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Ellers må jeg bare si beklager for at esken til manikyrsettet er revet. Er ikke helt knirkefritt å reise i bagasjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Ellers må jeg bare si beklager for at esken til manikyrsettet er revet. Er ikke helt knirkefritt å reise i bagasjen Du, det har jeg ikke lagt merke til engang, så det går så fint så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shama Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Gjett hvem som hadde fått pakke i posten idag?! JEG! Et kjempeøft kjede (som henger rundt halsen min nå), To knalltøffe neglelakker i rosa og lilla. Den rosa har vært heldig å kommet på neglene mine idag! ^^ Og en ELG! Den skal få plass vedsiden av den andre elgen min, så skal de bli bestevenner <3 Dette var kjempemorro! Jeg er såå fornøyd <3 Og så var det hintet da. Rosa prinsessekort, og det var det. Hmm.. Siden jeg er ganske ny her, så har jeg måttet lese meg opp og ned på alle dere flotte menneskene her inne for å i det hele tatt ha sjangs. Hehe. Prinsesse. Hm. Kaaaan det var Ia? Edit; ops, sidelengsbilder? 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Prinsesse. Hm. Kaaaan det var Ia? Jaaa! Jippi! Så glad du likte pakken, og ikke minst Gunnar! Aner du hvor vanskelig det er å finne en elg? Måtte byen rundt, jeg, men da jeg endelig fant han, visste jeg at Gunnar måtte få komme til deg PS: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Omg! Jeg er den dårligste til å hinte e v e r! Endelig sier jeg bare, og sorry for at det ble så vanskelig. Det var ikke meningen! Håper skjorta passer og at du får brukt den! Neglelakken er neglelekker skal jeg si deg. Strøssel, hvordan skjønte du det uten hintet? Puh! Det har vært så vanskelig å ikke åpne kjeften! trykker ikke du tskjorter ? Sånn som heljar sin den med farskunge på ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 ååå jeg vil være med neste gang! Og lage minst like vanskelig hint som Mari *tenke ut* 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 trykker ikke du tskjorter ? Sånn som heljar sin den med farskunge på ? Ha ha! Jo, jeg gjør det. Kan godt lage flere av disse også om folk er interesserte. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Ha ha! Jo, jeg gjør det. Kan godt lage flere av disse også om folk er interesserte. Lag en egen tråd med info om pris, porto og den smørja der :D 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Ha ha! Jo, jeg gjør det. Kan godt lage flere av disse også om folk er interesserte. Jeg vil gjerne ha en med det på ryggen jeg,og liten logo forran Har sendt deg eps filene lag tråd du mari-mor! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. August 2013 Rapporter Share Skrevet 21. August 2013 Kan godt lage flere av disse også om folk er interesserte. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts