Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2014!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 679
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

Oooooooog?

Ooooooog hvis alt faller på plass, så blir det en fra Blazing Sun ;) Samboern er hvertfall på gli. Nå mangler jeg hus med hage, nok tispevalper i kullet og å finne en valp jeg tror vi kan trives med :) Og huskjøp jobber jeg jo hardt med nå for tiden, mens resten er litt ute av mine hender :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooooog hvis alt faller på plass, så blir det en fra Blazing Sun ;) Samboern er hvertfall på gli. Nå mangler jeg hus med hage, nok tispevalper i kullet og å finne en valp jeg tror vi kan trives med :) Og huskjøp jobber jeg jo hardt med nå for tiden, mens resten er litt ute av mine hender :D

Ååå, spennende! Siklet fælt på hund fra Helene før det til slutt ble Montien :) Hvem skal parres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bytte gjeng jeg. Fra 2013 til denne :(
Det virker som forever til starten av februar 2014, spesielt når meningen var at snuppa skulle hentes 5 desember.

Men, jeg er heldig og får bilder av oppdretter, og jeg vet hun er i de beste hender frem til jeg henter henne.
Har "snakket" med henne på Skype også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestemt meg for en Wheaten Terrier etter jeg var på messa i Lillestrøm igår! :)
Så da håper jeg på å få en liten bartetass i hus i løpet av neste år :lol:

Håper på valp til sommeren/høsten siden jeg må få ordna meg ny leilighet med lov til å ha hund og ferie som passer til når jeg får valpen!

Sitter her og er valpesyk som bare det etter messa igår, ikke bra for meg å være på sånne steder tror jeg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i?

Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå bestemt meg for en Wheaten Terrier etter jeg var på messa i Lillestrøm igår! :)

Så da håper jeg på å få en liten bartetass i hus i løpet av neste år :lol:

Håper på valp til sommeren/høsten siden jeg må få ordna meg ny leilighet med lov til å ha hund og ferie som passer til når jeg får valpen!

Sitter her og er valpesyk som bare det etter messa igår, ikke bra for meg å være på sånne steder tror jeg!

Så morro!!!

Jeg driver også å vurderer wheaten i 2014 :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i?

Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår :)

Min er født i 2013, men jeg får ikke hentet den før 2014, så da hoppet jeg over hit. Så, tror du skal hit og, om jeg ikke har tatt helt feil og man skal tilhøre klubben for året valpen er født ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i?

Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår :)

Haloooo, Hveeem? :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*trenger ikke flere kelpier, trenger ikke flere kelpier,trenger ikke flere kelpier* Rart med de kelpiekreka altså.. :wub: Og det kullet der blir helt fantastisk - de blir heftige små fnutter altså! Godt det er mange på den valpelista fra før av (hadde vært moro med en Strider til.. er en del ting jeg ville gjort annerledes, kjenner jeg.. men får heller vente, er mye med 2 kelpier om man ikke skulle hatt 3.. men det er lov å drømme takk og pris!)

Hjertet: *vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til* :blissysmile::heart::heart::wub:

Fornuften: *alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig* :aww:

Jeg hater fornuften :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i?

Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår :)

Gratulerer! Så utrolig spennende, og et flott navn!

Hjertet: *vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til, vil ha en til* :blissysmile::heart::heart::wub:

Fornuften: *alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig, alt for tidlig* :aww:

Jeg hater fornuften :getlost:

Det er heldigvis aldri for tidlig å planlegge! Da kan man la seg selv drømme litt, før fornuften kommer og henter seg inn igjen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så utrolig spennende, og et flott navn!

Det er heldigvis aldri for tidlig å planlegge! Da kan man la seg selv drømme litt, før fornuften kommer og henter seg inn igjen.

Ja det er heldigvis det :D

Jeg jobber med plan A og plan B, og håper en av de vil bli virkelig når den tid kommer. Om dessverre lenge :gaah::blissysmile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er heldigvis det :D

Jeg jobber med plan A og plan B, og håper en av de vil bli virkelig når den tid kommer. Om dessverre lenge :gaah::blissysmile:

Men så deilig når tiden endelig er der og du får akkurat den valpen du vil ha fra akkurat den kombinasjonen du vil ha fra! :ahappy: (Så glemmer man fort hannhundbytter, "blir det/blir det ikke", utålmodig venting..!) Jeg føler meg jo superimpulsiv denne gangen selv om det blir 1/2-3/4 år fra snakk med oppdretter til valp, Jolie booket jeg vel 2 1/2 år i forveien :lol:
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis valpen er født i 2013, men blir henta i 2014, hvilken tråd skal jeg skrive i?

Jeg ble nemlig kontaktet privat angående en litt eldre valp, og jeg klarte absolutt ikke si nei.. Groenendaeltispe på 7 mmd fra et kull jeg virkelig siklet på (var skrevet opp et annet sted, så gjorde ingenting med det), awesome er det til og med at bikkja var den tispa jeg siklet mest på! Gubben er også veldig gira på å hente henne! Nå håper vi bare alt går som det skal sånn at vi har en Alice hos oss rett etter jul/nyttår :)

Åå, så utrolig spennende :D Og for et fint navn :wub: Angus og Alice blir en fin duo :wub:

Jeg sliter myyyyye med rasevalget...

Ååå, så spennende :D Hva står du mellom da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...