Anette Skrevet 4. November 2013 Rapporter Skrevet 4. November 2013 Blir jo ikke riktig at du skal betale dette privat (om jeg ikke misforstår nå)...eller eier du kanskje forumet? Nei, jeg eier det ikke. Men forumet har ingen økonomi, så går av våre lommer. Hvor mye er det snakk om? 105 kr Siter
julnil Skrevet 4. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. November 2013 Nei, jeg eier det ikke. Men forumet har ingen økonomi, så går av våre lommer. 105 kr Jeg ønsker å bidra med 25 kr, så om 4 til hopper inn, så blir det lite på hver enkelt AnetteH: kan du sende meg et kontonr på pm? Siter
Anette Skrevet 4. November 2013 Rapporter Skrevet 4. November 2013 Jeg ønsker å bidra med 25 kr, så om 4 til hopper inn, så blir det lite på hver enkelt AnetteH: kan du sende meg et kontonr på pm? Meg og sender dere begge konto nr Siter
Anette Skrevet 4. November 2013 Rapporter Skrevet 4. November 2013 ser ut som man må endre her inne på options i notifications, ksla se om jeg kan endre alle sine brukere i en smekk. 1 Siter
Anette Skrevet 4. November 2013 Rapporter Skrevet 4. November 2013 ser ut som man må endre her inne på options i notifications, ksla se om jeg kan endre alle sine brukere i en smekk. endre på.jpg Og da er det fikset så alle får noticiations om de skriver @ NICK Siter
Anette Skrevet 4. November 2013 Rapporter Skrevet 4. November 2013 Hvordan funker det a? to poster opp skrev jeg det nettop. Du skriver @Ane eller @h Siter
Kaja Skrevet 4. November 2013 Rapporter Skrevet 4. November 2013 Testing @ Noen test meg plis:) Siter
Heidihj Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 Kult! SuperAnette! Sent from my LT26w using Tapatalk 1 Siter
Synnikken Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 Funker det med å skrive bare @Kaja ?? Edit: YES! Supert! Måtte bare teste! 1 Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 Kanskje noen kunne være så snill å sjekke min også? Plis? Siter
SiriEveline Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 @Pippin&Symra Så merkelig den ble, lurer på om det virket. Brukte knappen på profilen. Siter
Hermes Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 Teste. Pippin&Symra? Nei... @Pippin&Symra? Nei... hva gjør jeg galt? Siter
Gjest Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 @Pippin&Symra hmmm det vises som member="Pippin&Symra" i editoren, men blir borte i publiseringen Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. November 2013 Rapporter Skrevet 5. November 2013 Jeg har fått notifications både fra @Kangerlussuaq, @ og @Marjan 1 Siter
Recommended Posts