Guest Christine Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Jeg blir så glad på deres vegne! Siter
Mari Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Jeg er seriøst så lettet og glad! Sannsynligvis litt heslig forelsket og kvalmt opptatt av henne, sorry til alle dere som er i nærheten av meg for tiden. Tusen takk for denne tråden! All støtte, alle innspill, alt alt. Dere har vært helt supre alle som en. 5 Siter
SoppenCamilla Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Hurra! Og kule Olgagrisen! 1 Siter
xxx12345 Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Way to go! Blir kanskje hundefestival likevel da? 1 Siter
Mari Skrevet 25. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Det er jeg 99% sikker på, Line! Fingrene krysset 3 Siter
Lola Pagola Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 Jeg er seriøst så lettet og glad! Sannsynligvis litt heslig forelsket og kvalmt opptatt av henne, sorry til alle dere som er i nærheten av meg for tiden. Tusen takk for denne tråden! All støtte, alle innspill, alt alt. Dere har vært helt supre alle som en. det verste er at den heslige forelskelsen og den kvalme opptattheten ikke kommer til å gå over... når det kommer til Casper blir det bare verre og verre for hver dag som går iallefall. 4 Siter
Kaja Skrevet 25. Juli 2013 Rapporter Skrevet 25. Juli 2013 @ grisebildet Hahahahhaahahahah!! Men hun er herlig altså, og for en framgang men alikevel 1 Siter
Mud Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Du Putle, du Putle, du er fantastisk! 2 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 26. Juli 2013 Rapporter Skrevet 26. Juli 2013 Jeg KOOOOOOOOOOOOOOOOSER meg med denne tråden nå. Sååååå glad for dere Mari - og så ler jeg lettere hysterisk av bildet med grisen, mangler bare en Hermine i det bildet så ville det vært komplett piglett family Siter
Poter Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Herlig å høre!! Ellers enig med Lola: den forelskelsen og opptattheten blir bare værre med åra *ler* 1 Siter
Krilo Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Ååå, jeg ble så glad nå jeg også! Så fantastisk utrolig deilig for Putle og dere! Putle har vært kjempeflink og du har vært kjempeflink og tålmodig som lot hun få tid på seg uten å gi opp! 1 Siter
Justisia Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Absolutt sonens beste tråd om dagen. 2 Siter
Mari Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Så utrolig søte og fine dere er! I dag har Putle vært med matfar på jobb og har ligget og slappet av for det meste, det tror jeg hun syntes var deilig etter en hel uke med masse hundeting hver dag. Så kom hun opp til meg og guttungen som var hos noen venner og skulle grille og hoppe i trampoline. Det gikk også kjempebra, hun er veldig flink med ungene, selv om det var fem stykker som løp rundt og var bajaser, og hun fikk rester av grillmat fra en softie av en grillsjef. Hun hilste på en flott og staselig storpuddelmann som gikk forbi og hylte sorgfullt da han gikk sin vei igjen. Jeg er helt sikker på at når Putle og jeg har bonda og hun finner ut at det er jeg som er roten til alt godt her i verden, så kommer hundefikseringen til å forsvinne av seg selv jeg. Nå purksover hun ved siden av meg her, og er bare god. Vi har herlige dager. I morgen blir det skogtur på ømme poter (litt dårlig samvittighet, men stiller med potesokker!) sammen med Aslan og SD. Det tror jeg blir superstas. 7 Siter
SoppenCamilla Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Vil ha referat og bildebeviser fra i morgen! Husk å hilse! 4 Siter
Justisia Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Vil ha referat og bildebeviser fra i morgen! Husk å hilse! Masse bildebeviser. Og gjerne enda litt fler enn masse også. 1 Siter
Mari Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Jeg tar med kamera og langline, jeg håper de to andre også har med kamera. Jeg er veldig flink til å fjase rundt med mitt uten å ta det i bruk. 2 Siter
xxx12345 Skrevet 27. Juli 2013 Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Hvornår skal dere på skogstur i morra da?... Siter
Mari Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Hvornår skal dere på skogstur i morra da?... Vi skal møtes hos meg ca halv ti og gå inn i skogen derfra. Være med? Hvor turen går vet jeg ikke, jeg har et par timer til rådighet ca. Siter
Recommended Posts