xxx12345 Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Skrevet 28. Juli 2013 Fiiiine Putle! Går ikke an å ikke bli forelsket i henne Ps, kan jeg stjæle bilde? Siter
Mari Skrevet 28. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juli 2013 Klart det! Si fra om dere vil ha stort. 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Skrevet 28. Juli 2013 For et utrolig artig lite dyr! 2 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Hun er bare supersøt, og jeg er såååå glad for at dere "fant nøkkelen" og at ting nå går strålende. GLEDER meg til videre fortellinger om Putles gjøren og laden........ Siter
TonjeM Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Fantastisk! Putle has come home! For en deilig deilig hund - og så nydelig å se på! Jeg kan sitte og bare se på mine vakre kelpier i timesvis, men det tror jeg jeg kunne med en Putle også - går det an å se mer sjarmerende ut liksom? 1 Siter
Mari Skrevet 29. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Juli 2013 Ååh, tusen takk! Dere er så søte. Jeg er helt kvalmt forelsket. Hun får mer oppmerksomhet enn guttungen for tiden, og jeg klarer ikke helt bestemme meg for om jeg skammer meg for å innrømme det eller ikke. 7 Siter
Aya Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Herregud Hvorfor har ikke jeg en sånn? Jeg er HELT forelsket i fjeset hennes! (Og ja, hun har fjes ) 1 Siter
Raksha Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Den der skulle jeg gjerne lånt bare for å ta masse søte bilder jooo Finteste Putle! 1 Siter
Mari Skrevet 30. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Herregud Hvorfor har ikke jeg en sånn? Jeg er HELT forelsket i fjeset hennes! (Og ja, hun har fjes ) Seriøst, hun burde klones! Og Rak, kom og knips. For gud skyld, kom og knips! Siter
Cloudberry Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Kjempefine bilder, keep em coming Eller, aller helst vil jeg se henne live Så ut som en koselig tur 1 Siter
Toril Skrevet 30. Juli 2013 Rapporter Skrevet 30. Juli 2013 Trur det må bli en tur til trønderland for å beundre en Putle-Urkaburka jeg.Rett å slett! 1 Siter
Mari Skrevet 31. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Juli 2013 Malinck, det må vi selvfølgelig få til! Hadde vært veldig koselig. Kom kom, Toril! Putle har nok hjerterom til alle. 1 Siter
HHC Skrevet 1. August 2013 Rapporter Skrevet 1. August 2013 Heeeerlige bilder - og jeg ler fortsatt av urkaburka 1 Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg synes hun begynner å bli en hottie. Rawr! Hun har virkelig hentet seg inn flott etter drektighet og valper, de er snart 5 uker gamle, og puppene er nesten helt borte. Helt utrolig egentlig. Kanskje det er fordi hun er så ung. Musklene begynner å komme på også nå, men det er vanskelig å ta bilder av hvit hund. Hun er slank, akkurat slik jeg synes de skal være. Du ser midje ovenfra, og litt av de bakerste settet med ribben når hun står på siden. Absolutt ikke mager, men spiser god. Over 500 gram kjøtt om dagen og hun veier 13-14 kilo. Hun skal på utstilling i slutten av måneden, og jeg vet ikke hvordan kondisjon minibuller stilles i. Bør jeg feite henne opp litt? Bull terriere ser ofte veldig tønnete ut, og det gjør ikke Putle egentlig. Flere her inne har jo sett henne, hva tror dere? Ellers går det veldig fint her. Hun har mer og mer beina på jorda og stresser mye mindre. Inne er alt problemfritt. Ute har vi fortsatt litt å hente, men det kommer med tid og stunder. Vi digger henne, føler meg superheldig som fant henen og fikk kjøpe henne. 2 Siter
SoppenCamilla Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Trur det må bli en tur til trønderland for å beundre en Putle-Urkaburka jeg.Rett å slett! Jeg blir med! ROADTRIP! 2 Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg blir med! ROADTRIP! JA! 1 Siter
Mud Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Hun er dritflott! Synes ikke du skal feite henne opp altså. .. Nydelig! 2 Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Ååh, tusen takk, Loke! Så koselig å lese! Siter
Toril Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg blir med! ROADTRIP! JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 2 Siter
KristinR Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Er valpene hennes bare 5 uker? 1 Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Er valpene hennes bare 5 uker? Ja, hun fikk komme til oss dagen etter fødselen. Nei huff, det var en skrivefeil, De er 13 uker gamle. Siter
Lola Pagola Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Jeg synes hun begynner å bli en hottie. Rawr! Hun har virkelig hentet seg inn flott etter drektighet og valper, de er snart 5 uker gamle, og puppene er nesten helt borte. Helt utrolig egentlig. Kanskje det er fordi hun er så ung. Musklene begynner å komme på også nå, men det er vanskelig å ta bilder av hvit hund. Hun er slank, akkurat slik jeg synes de skal være. Du ser midje ovenfra, og litt av de bakerste settet med ribben når hun står på siden. Absolutt ikke mager, men spiser god. Over 500 gram kjøtt om dagen og hun veier 13-14 kilo. Hun skal på utstilling i slutten av måneden, og jeg vet ikke hvordan kondisjon minibuller stilles i. Bør jeg feite henne opp litt? Bull terriere ser ofte veldig tønnete ut, og det gjør ikke Putle egentlig. Flere her inne har jo sett henne, hva tror dere? Ellers går det veldig fint her. Hun har mer og mer beina på jorda og stresser mye mindre. Inne er alt problemfritt. Ute har vi fortsatt litt å hente, men det kommer med tid og stunder. Vi digger henne, føler meg superheldig som fant henen og fikk kjøpe henne. Dritfin er hun, med det kuleste halsbåndet Hermet jo etter deg, så Casper har to slike nå. Aner ikke hvor de er da ps. hvit hund er jo det enkleste, det er svart hund som er vanskelig! Ser akkurat passe ut. 1 Siter
Mari Skrevet 4. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. August 2013 Dritfin er hun, med det kuleste halsbåndet Hermet jo etter deg, så Casper har to slike nå. Aner ikke hvor de er da ps. hvit hund er jo det enkleste, det er svart hund som er vanskelig! Ser akkurat passe ut. Tusen takk! Halsbåndet er etter Fyda og altfor bredt for henne. Skal bestille til henne også, bare ikke akkurat denne måneden... Synes det er vanskelig å få fram definisjonen hennes på bilder, blir ofte overeksponert og bare helt hvitt. Dette er jo crappy instagram, men den gjør alikevel en bedre jobb enn meg. Jeg er spent på hvordan det kommer til å gå på utstilling med så mange hunder. Om hun bare hyler og skriker eller om hun bare kapitulerer og holder kjeft. Heldigvis ikke mitt problem, det er jo Line som skal stille. Siter
Poter Skrevet 4. August 2013 Rapporter Skrevet 4. August 2013 Kult halsbånd! Har du kjøpt det hos... hva var det det het igjen? Siter
Recommended Posts