Wachita Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Love Cult Love(rs) Revenge Love is a Lie Siter
Chako Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Love Me Do Love Hunk Love Crave Loverboy Siter
TullBull Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Love Conquers All Tainted Love Thing Called Love Sir Love-A-Lot Love Machine Battlefield of Love Love Potion I Love Rock 'n Roll Love at First Bite Siter
Rocket Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Love Conquers All Tainted Love Thing Called Love Sir Love-A-Lot Love Machine Battlefield of Love Love Potion I Love Rock 'n Roll Love at First Bite Ååå! Sir Love-A-Lot var kult! Siter
KristinR Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Av de som er nevnt er Loverboy og Love Machine kule Hanhunder: Love Bunny Love Actually Loving Me Loving You Tisper: Love Courtney Lady Love Love Bird Siter
Bananen Skrevet 27. November 2013 Rapporter Skrevet 27. November 2013 Love Actually Love Barkually. 4 Siter
Yodel Skrevet 28. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2013 Love Barkually. Jammen de skal jo ikke barke da! Elsker Lover Boy og Love-A-Lot! (Må droppe Sir, det starter jo ikke på L, men funker endå?) Har egenlig nok navn til et Love tema, men det innebærer også at jeg må droppe ultrakule navn som Limited edition, Lord Of The Rings (tenk utstilling, ikke LOTR), Listen To The Wind (etter pappan) og Loco Motion. Men en kan vel ikke få alt her i livet? 3 Siter
Bananen Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Jammen de skal jo ikke barke da! Har egenlig nok navn til et Love tema, men det innebærer også at jeg må droppe ultrakule navn som Limited edition, Lord Of The Rings (tenk utstilling, ikke LOTR), Listen To The Wind (etter pappan) og Loco Motion. Men en kan vel ikke få alt her i livet? Synes jeg hører en "RAFF!" i ny og ne? Love is like the wind/Love in the wind/Lovin' in the wind, da? Hm. Siter
Anette Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Jammen de skal jo ikke barke da! Elsker Lover Boy og Love-A-Lot! (Må droppe Sir, det starter jo ikke på L, men funker endå?) Har egenlig nok navn til et Love tema, men det innebærer også at jeg må droppe ultrakule navn som Limited edition, Lord Of The Rings (tenk utstilling, ikke LOTR), Listen To The Wind (etter pappan) og Loco Motion. Men en kan vel ikke få alt her i livet? åh damn de var kule de navnene også da!!! du må ha to L kull 3 Siter
Yodel Skrevet 28. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. November 2013 åh damn de var kule de navnene også da!! du må ha to L kull He he, det blir lenge til Hva synes dere? Gå for rent Love tema? Eller Love / L "tema"? Siter
Anette Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 He he, det blir lenge til Hva synes dere? Gå for rent Love tema? Eller Love / L "tema"? når du kom med de andre L navnene så mener jeg love/l. selvom det er lettest med et tema for alle Siter
Rocket Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Jammen de skal jo ikke barke da! Elsker Lover Boy og Love-A-Lot! (Må droppe Sir, det starter jo ikke på L, men funker endå?) Har egenlig nok navn til et Love tema, men det innebærer også at jeg må droppe ultrakule navn som Limited edition, Lord Of The Rings (tenk utstilling, ikke LOTR), Listen To The Wind (etter pappan) og Loco Motion. Men en kan vel ikke få alt her i livet? Hva vil du selv? Limited Edition og Lord Of The Rings var jo så kule at jeg ville gått for L navn generelt ^^Gjør jo ikke noe om det er flere Love navn om det er flere av de du liker Siter
Enits Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Jatakk begge deler bruk både l navn og love navn Siter
MegaMarie Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Begge deler Du kan jo late som det bare er et vanlig L-kull, men at man plutselig har en del som het noe med Love Du MÅ jo ha en Lord of the Rings og en Lovebug, så det er bestemt Siter
Ingridhw Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Kingwanas Let Them Laugh Nei? Synes Lord Of The Rings var helt genialt. Det må jo gis til den mest lovende. Siter
Bananen Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Hva synes dere? Gå for rent Love tema? Eller Love / L "tema"? Love/L-tema. Siter
KristinR Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Istedet for Lord of the Rings så kan jo en hete Love of the Rings vel 2 Siter
Guest 2ne Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Kingwanas Let Them Laugh Nei? Synes Lord Of The Rings var helt genialt. Det må jo gis til den mest lovende. Syns det var morsomt med "Let them laugh" jeg En dalmis jeg kjente en gang het "Let'em Talk", det er litt gøy det og Siter
Ingridhw Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Syns det var morsomt med "Let them laugh" jeg En dalmis jeg kjente en gang het "Let'em Talk", det er litt gøy det og Takk Tenkte egentlig det var kult, fordi noe av det morsomste jeg har lest er historien om trusespiseren på Yodel sin hjemmeside, og derav tenker på basenjien som en morsom hun, med herlig personlighet. Siter
Hermes Skrevet 28. November 2013 Rapporter Skrevet 28. November 2013 Denne gangen troooor jeg vi må ta den korte turen fra Harestua for å hilse på valper og Yodel-familien (Jeg tror kanskje du har pratet litt med min samboer, Stine, etter Dogs4All?) 2 Siter
Yodel Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2013 Takk Tenkte egentlig det var kult, fordi noe av det morsomste jeg har lest er historien om trusespiseren på Yodel sin hjemmeside, og derav tenker på basenjien som en morsom hun, med herlig personlighet. He he, morsomt navn, men jeg trooor jeg har landet på de navnene jeg vil ha nå Denne gangen troooor jeg vi må ta den korte turen fra Harestua for å hilse på valper og Yodel-familien (Jeg tror kanskje du har pratet litt med min samboer, Stine, etter Dogs4All?) Dere er velkommne begge to! Har pratet en del med Stine Siter
Puttiva Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Du må jo ha en Kingwanas Lord Love-a-lot <3 Jeg stemmer for rent love-kull. 1 Siter
Yodel Skrevet 29. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. November 2013 Du må jo ha en Kingwanas Lord Love-a-lot <3 Jeg stemmer for rent love-kull. Elsker det! Men da blir egentlig alle Love minus Limited Edition, som jeg gjerne vil ha. Liker Love Of the Rings også, men liker kanskje Lord bedre? Går jo an å integrere Love i Limited Edition også, Love Limited Edition eller Limited Love Edition, men blir vel ikke like fint. Decisions decisions. Jeg er dårlig på å bestemme meg altså! Eventl. andre navn som kan gå til en ensom sort hane i en hurv av råde? Som har ordet Love i seg, og starter på L? Siter
Puttiva Skrevet 29. November 2013 Rapporter Skrevet 29. November 2013 Hva med love på alle unntatt den svarte hannen som blir Limited Edition? Logisk det 9 Siter
Recommended Posts