Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Noen som skal hit? Dommerlister: http://www.gotlandskennelklubb.com/images/stories/2013/Rasfrdelning%202013pdf.pdf Jeg hadde egentlig ikke planlagt noen lange turer i år, men så har jeg så lyst til å oppleve Gotland en gang. Og da passer det jo fint å ta med en hund også Reinsjakta har da akkurat startet, så jeg må se det ann litt først, men det frister litt altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Det var fristende. Helt til jeg fant ut hvor langt unna Gotland var fra her jeg bor. 10 timer i bil frister ikke akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Det var fristende. Helt til jeg fant ut hvor langt unna Gotland var fra her jeg bor. 10 timer i bil frister ikke akkurat. Pingle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Pingle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Gotland må være et av de fineste stedene jeg vet om! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Må man ikke ta båt for og komme til Gotland eller er mine geografiske kunnskaper helt på jordet nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Må man ikke ta båt for og komme til Gotland eller er mine geografiske kunnskaper helt på jordet nå? Det stemmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2013 Må man ikke ta båt for og komme til Gotland eller er mine geografiske kunnskaper helt på jordet nå? Det er en øy, ja Fasan, skulle ikke sett den annonsen, for nå vil jeg hit Snakke litt med uppfødaren i Sthlm da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Det er en øy, ja Fasan, skulle ikke sett den annonsen, for nå vil jeg hit Snakke litt med uppfødaren i Sthlm da ;) Altså jeg har også kikket litt på den, men har egentlig bestemt at siden bjerke er samme helgen så blir det dit i stedet. Men tenk hvis dyret ikke har fått det teite cacib'et? Da er nemlig Gotland et bra sted å dra... Hmmm nå som jeg hadde bestemt meg så dukker denne opp igjen. Barnslig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Juni 2013 Altså jeg har også kikket litt på den, men har egentlig bestemt at siden bjerke er samme helgen så blir det dit i stedet. Men tenk hvis dyret ikke har fått det teite cacib'et? Da er nemlig Gotland et bra sted å dra... Hmmm nå som jeg hadde bestemt meg så dukker denne opp igjen. Barnslig Ikke dommer på Bjerke. Men utstilling i Nederland samme helgen - dilemma! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Nå er trekningen av reinskort gjort for i år, og jeg havnet så langt bak på lista at jeg tviler på at det blir kort i år Så da er jeg alt i gang med litt planlegging her Og så får jeg håpe at alle regnskapene mine kommer inn tidlig, slik at jeg ikke har alt for mye å gjøre i slutten av august! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg har også lyst til å dra til Gotland en gang, og har snust på denne utstillingen. men så langt er ingenting bestemt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg tar med meg Birkedatteren til Bjerke i håp om storcert, for da blir hun både svensk og norsk sjampinjong på en gang. Vi får holde hverandre oppdaterte og heie veldig på hverandre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg var på Gotland i mars for å hente valpen vår. Ferja over er fin og har en egen hundelounge/avdeling hvor du kan ha med hunden opp. Eller de kan ligge i bilen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg tar med meg Birkedatteren til Bjerke i håp om storcert, for da blir hun både svensk og norsk sjampinjong på en gang. Vi får holde hverandre oppdaterte og heie veldig på hverandre! Jeg skal heie som en gal jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Gikk igjennom SKK listene igår og fant ut at Gotland hadde vært fint å dratt til, helt til jeg så dommerene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Gotland er et veldig vakkert sted, dit skal jeg tilbake en gang, og gjerne i forbindelse med hundeutstilling. Men jeg tror jeg skal vente til jeg har noe å stille! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Ble ikke noen tur på oss, manko på den hunden det var dommer for Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 6. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Ingen tur her heller, da det dukket opp reinskort alikevel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 6. August 2013 Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Ingen tur her heller, da det dukket opp reinskort alikevel... Og det er ikke noe gøy...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 6. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. August 2013 Og det er ikke noe gøy...? Haha, jo, det er jo kjempegøy Men litt ødeleggende for en Gotlandstur 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts