Artemis Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Altså, jeg synes at det er helt teit at slike små skal bli puttet i bås med tanke på kjønnsroller og slikt allerede fra fødselen av, så jeg foreslår at du går for noe mer maskulint for å veie opp. Kåre-Johnny Kent-Tore Nikolai-Tony Åge-Konrad Ellers så bor jo dere på gård, så hva med noe litt bondsk eller naturinspirert? Dagros Merrfrid Kålfrid Aiaiai, så mange fine forslag du har fått i denne tråden, Rak. 2 Siter
Aya Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Jeg likte Merrfrid Bones! Eller så kan du jo ta litt inspirasjon fra Norvegiareklamen Rak; "I vår familie er det tradisjon at alle førstefødte jenter døpes Dagnfart". 2 Siter
Wednesday Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Ikkenoe problem å få navngitt ungen nå da, Rak! Her er det jo gode forslag i bøtter og spann. Siter
Guest LXT Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Gunda Gerda Grunde Hvis det blir gutt allikevel så må det bli Steingrim Herborg Barbara Hildegerd Åste Ragna Severine Vilma Siter
Nirm Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Altså, jeg synes at det er helt teit at slike små skal bli puttet i bås med tanke på kjønnsroller og slikt allerede fra fødselen av, så jeg foreslår at du går for noe mer maskulint for å veie opp. Kåre-Johnny Kent-Tore Nikolai-Tony Åge-Konrad Ellers så bor jo dere på gård, så hva med noe litt bondsk eller naturinspirert? Dagros Merrfrid Kålfrid Aiaiai, så mange fine forslag du har fått i denne tråden, Rak. Da burde hun vel gå mer for Kåre-Trollfrid eller noe. Slik at barnet kan velge om det vil være maskulint eller feminint. 3 Siter
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Arnalia Ikke spør meg hvor jeg har navnet fra - men det finnes, dvs fantes, i familien min….. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Jeg stemmer for Wognhilde, alternativt Grimljot. 1 Siter
Guest LXT Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Petrikke Steinvill Edna Bothilde Krestine Siter
Mud Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Toya, Hera. Sheila, Rex, Doffen, King , laika 1 Siter
Snøfrost Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Kjellfrid Bjørnhild Oddrun (det blir helt supert den dagen hun skal til "engelsk land") Siter
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Jonny - Ronny er opptatt, så holde deg unna det! Siter
tm100021 Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Oluffa-Odelfa. Randinalda Iverise-Boletta 1 Siter
Renate A Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Klara Dagny Tårnfrid Målfrid Vilbjørg Gudny Oddveig Petrine Krestine Det verste er at dette er navnene til gamle damer som jeg kjenner 1 Siter
Aya Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Bolette e jo rett fra Steigen Steigen <3 Mitt favorittsted. Siter
Raksha Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Tror vi skal presisere at dette er en tulletråd. Og virkelig ikke plassen for seriøse forslag. Siter
Nirm Skrevet 14. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Tror vi skal presisere at dette er en tulletråd. Og virkelig ikke plassen for seriøse forslag. Tulletråd!!!! Her kommer vi med seriøse, gode, gjennomtenkte og fantastiske forslag, og så mener du at det er tull!!! 7 Siter
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Jepp, jeg heter Gyldne Gulda Men fortell oss hva du heter til fornavn da!!! Siter
Stine Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Tror vi skal presisere at dette er en tulletråd. Og virkelig ikke plassen for seriøse forslag. WHAT!?!? Siter
Bikipile Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Lavine - det het min tipptipptipp (+/- noen tipper) oldemor Siter
Gjest Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Mini-Rak har ikke navn enda, og det må hun da ha! Og stakkars Rak vet ikke hva hun skal hete, og trenger sonisenes desperate hjelp. De beste forslagene vil bli lagt til avstemming senere. Hittil er forslagene: Olga Olga Olaug Inga-Olga Gina Hyacint Edti: Mini-Rak er da den kommende sonenbeboeren etter kombinasjonen Bonden og Raksha. Vil bare presisere at bilen min heter OLGA. Faktisk. Og hun er en hyggelig bil! Hundebil til og med! Siter
Khela Skrevet 14. Juni 2013 Rapporter Skrevet 14. Juni 2013 Vi hadde en valp som het Doris Day, så stemmer for det altså! Siter
Recommended Posts