pippin Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Vært på en litt lengre tur idag. På torsdag og Så da ble det litt bilder. Morsomt å ta bilder av andre hunder enn Mana innimellom! Wildlife Fra turen idag: 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Flotte bilder Hanne! Hundene er jo bare gode da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Så fine de er! Var dere ved Solbergvann? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Nei, vi var ved Lutvann og ved Rundtjern, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Jeg digger det bildet hvor Mana ligger og Geo ser på henne som hun har rablet. "Slappe av? NÅ???" Fine bilder av flotte hunder. Elsker øynene til Mana Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Åh, jeg syntes det ene bildet lignet så på Solbergvann. Men det ser jo ganske likt ut i det området Nydelig sted, Østmarka! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Ekorn i tre og ekorn på bakken? Fine bilder og hunder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Du tar så fantastisk fine bilder jeg digger stemningen du får frem! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Jeg digger det bildet hvor Mana ligger og Geo ser på henne som hun har rablet. "Slappe av? NÅ???" Fine bilder av flotte hunder. Elsker øynene til Mana Haha, ja Geo har da iiingen planerom å SITTE iro! Makan.. Her er det bare å kaste seg frem med kameraet når man hadde mulighetene, hehe! Ekorn i tre og ekorn på bakken? Fine bilder og hunder! Haha sant Du tar så fantastisk fine bilder jeg digger stemningen du får frem! Takk Det morsomme er at det ER sånn på turene våre Så koselig og lunt og varmt.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Mana kledde en Geo altså Flotte bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Kjempe fine bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Så fine bilder, og av så fine hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Herlige bilder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Så fine bilder! Likte killerbildet godt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jma Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 veldig fine bilder!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Går det an å leie deg med på en tur i marka eller?! Nydelige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Flotte bilder av flotte hunder! Mana er ekstra flott! Men tagging ute i skogen, DET har jeg aldri sett før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Fine bilder og fine hunder 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Går det an å leie deg med på en tur i marka eller?! Nydelige bilder! Haha! Ja jeg bli gjerne med på tur jeg altså! Da får du nemlig bilder på kjøpet Flotte bilder av flotte hunder! Mana er ekstra flott! Men tagging ute i skogen, DET har jeg aldri sett før Ja DET synes jeg og var veldig unødvendig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Haha! Ja jeg bli gjerne med på tur jeg altså! Da får du nemlig bilder på kjøpet Det hadde vært knall, - vi turer jo uansett i det samme området ser det ut til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 9. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Bare å si ifra en dag det altså, hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Vært på en litt lengre tur idag. På torsdag og Så da ble det litt bilder. Morsomt å ta bilder av andre hunder enn Mana innimellom! Aaah, så en kelpie SKAL se slik ut ja! DET forklarer mye Fine bilder heldig du som får passe pene Geo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Wow så fine hunder!!! Og kjempeflotte bilder. Det ser ut til at krapylet mitt har det helt suverent. Jeg må bli med på langtur i sommer jeg også, for så fin skog har vi ikke på Ås... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Ferie snart, men litt seinere, ja! Her er det masser av fin skog Ingvild - kom! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Juni 2013 Stilige bilder! Og Mana har virkelig intense øyne, altså. Her "wow!"-et jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts