Kaja Skrevet 30. Mai 2013 Rapporter Skrevet 30. Mai 2013 Tulla, jeg orket idag alikevel, alt som er gjort er gjort! Nå har alle som meldte seg på, fått tildelt en hemmelig venn. Nå skal dere sende pakke, med hint til mottaker! Når pakken er sendt sendes det en PM til meg eller Enits (den som sendte dere hemmelig venn info). Når dere får pakke, skal dere legge inn bilde av pakke og hint i denne tråden, samt gjette hvem som har sendt dere pakke!
Poter Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Når var fristen for å sende pakke? (Beklager om det kommer i feil tråd)
Enits Skrevet 5. Juni 2013 Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Når var fristen for å sende pakke? (Beklager om det kommer i feil tråd) Søndag 9. Juni 1
Enits Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Ser ut som jeg er den første til å motta pakke? Er veldig veldig positivt overrasket over pakken min Tusen tusen takk! Nå har ikke jeg oversikt over alle som er med denne runden så beklager om jeg er helt på bærtur, men, Kan det være Justisia eller Mari? Jeg må si jeg ikke helt tok hintet og dermed baserer min gjetting på rasen frempå kortet. Hehe 2
simira Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Ser ut som jeg er den første til å motta pakke? Er veldig veldig positivt overrasket over pakken min Tusen tusen takk! Nå har ikke jeg oversikt over alle som er med denne runden så beklager om jeg er helt på bærtur, men, Kan det være Justisia eller Mari? Jeg må si jeg ikke helt tok hintet og dermed baserer min gjetting på rasen frempå kortet. Hehe Den tegningen var jo et ganske bra hint da. 1
Enits Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Den tegningen var jo et ganske bra hint da. Godt mulig det er et bra hint men jeg forstår det likevel ikke Skal det sies at jeg nettopp er kommet fra ferie og er veldig sliten da, så det kan spille en rolle
Kaja Skrevet 6. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Hva gjør damen med vektskålen Enits? Hva heter hun? (på bildet altså) 1
Enits Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Men jeg har da ikke bulldog Jeg visste ikke hva du har og du har ingen informasjon så da tok jeg et wild guess Hva gjør damen med vektskålen Enits? Hva heter hun? (på bildet altså) Justisia? ser ut som et paragraftegn på kjolen til damen med vekten hahaha Justisia =juss ?
Justisia Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Justitia heter egentlig dama med vekten i hånden. Hun har sverd også, men jeg ville ikke skryte av hvor god jeg var på å tegne Men litt ligner dem jo da
Enits Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Justitia heter egentlig dama med vekten i hånden. Hun har sverd også, men jeg ville ikke skryte av hvor god jeg var på å tegne Men litt ligner dem jo da Oiii se der ja!! Tusen tusen takk! Tror du har hørt noe om hvor mye jeg banner og steiker over dårlige kniver på kjøkkenet Hehe Igjen, tusen tusen TUSEN takk! 1
xxx12345 Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Hun skrev jo muligens Justisia i første post da Fin pakke!
Justisia Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Hun skrev jo muligens Justisia i første post da Fin pakke! Ja, det gjorde hun, men pga bulldog da, og ikke den flotte tegningen Hun hadde jo med Mari også, og man måjo gjette riktig 1
Poter Skrevet 6. Juni 2013 Rapporter Skrevet 6. Juni 2013 Så koselig! Blir glad i hjertet av denne tråden Gleder meg til det kommer flere pakker inn her!
Lola Pagola Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Artig dette var et morsomt påfunn, blir koselig å følge med i denne tråden (er ikke med selv) ^^ 3
Tavi Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Jeg har fått pakke! Superfornøyd, og teen er dritgod (drikker den nå, nomnomnom!) Hintet: "Din hemmelige venn eier en pelsball og er førstegangs hundeeier" Hmmmmmm, kan det være Ozzy? 3
Enits Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Jeg har fått pakke! Superfornøyd, og teen er dritgod (drikker den nå, nomnomnom!) Hintet: "Din hemmelige venn eier en pelsball og er førstegangs hundeeier" Hmmmmmm, kan det være Ozzy? Ohh det så nammenam ut!
LinL Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Jeg har fått pakke! Superfornøyd, og teen er dritgod (drikker den nå, nomnomnom!) Hintet: "Din hemmelige venn eier en pelsball og er førstegangs hundeeier" Hmmmmmm, kan det være Ozzy? Den så god ut!
Gjest Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Så fiine gaver Ååh, nå angrer jeg på at jeg ikke ble med! Får glede meg til neste runde
Krilo Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Dette her er jo morsommere en bursdag og jul jo!
Aslan Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Åååh må få kjøpt siste rest av pakken i dag og sendt i morgen. Ikke meninga å være treig!
Enits Skrevet 7. Juni 2013 Rapporter Skrevet 7. Juni 2013 Åååh må få kjøpt siste rest av pakken i dag og sendt i morgen. Ikke meninga å være treig! sendefrist er ikke før Søndag så ingen grunn til å ha dårlig samvittighet 1
Recommended Posts