Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn *pakke og gjettetråd*


Kaja
 Share

Recommended Posts

OG DEN HAR LIGGET DER HELT SIDEN MANDAG, og jeg gleeeeeeeda meg sånn til du skulle hente den! :(:lol:

Høhø, er ikke sikkert du har sett det enda, men på baksiden av te-posene, så er det også hint.

Og ja, det skulle være en solnedgang, men absolutt meningen at det skal vaskes vekk og at du kan lage deg noe eget på det, til kontoret ditt. :P

Ngh! Jeg hater postbudet vårt!! Hvor vanskelig skal det være å få ut en ***** hentelapp :gaah: Menmen :)

Men bleee så glad når jeg fant ut at jeg hadde fått pakken :D

Oh, teposehintet gikk meg hus forbi, men ser det nå :D Tok det på diktet og det at du ville ha knæsje farger, siden jeg husket at du ønsket deg det :P

Tusen takk for fiiiiiiin gave :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fåt pakke For en herlig pakke! Nå blir jeg varm på beina og hundene elsker godbiter. Også polly turmix <3 Veldig morsomt hint, jeg lo godt da jeg åpnet kortet for jeg tenkte på noe av

Jeg vil gjerne takke Poter for å foreslå dette, og Kaja og Enits for jobben de har gjort med å ta tak i dette. Knall opplegg, og jeg gleder meg virkelig til neste runde! Virkelig en hyggelig ting

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke Her var det altså ei tavle med kritt og påtegnet bilde av solnedgang (tror jeg? Det var veldig utvisket dessverre), siden jeg ønsket meg bilde til ko

Posted Images

NÅ kom pakken min (postmannen antakelig ferdig med å krabbe)!

Har mistet oversikt over hvem som har fått, så mulig jeg gjetter helt feil her, men ut fra potestørrelsesforskjellen, lurer jeg på om det kan være Kaja?

Eine vil forresten ut å bade med den nuh!

post-873-0-67453900-1371135213_thumb.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hentet pakken min! :) Er superfornøyd! :D

20130613_192828338x450_zpsbd8a378d.jpg

Fint papir med sommerfugler :)

20130613_192947450x338_zpsd7f4baf0.jpg

TO lilla neglakker! :D Lakris, hårstrikk og en leke til Fredrik! :D Lakrisen har jeg spist opp allerede :lol: Den var good! :D

Veldig glad for innholdet ihvertfall, det er helt klart. Og veldig artig å sitte der og analysere pakken og tenke og bli SÅ glad for en gave fra noen jeg ikke kjenner! :D

Men det er mulig jeg er teit, men jeg tror ikke jeg har fått noe hint jeg?

Tenkte først at klistremerkene av sommerfugler på pakken kunne være noe, siden de er klistret på, men skjønner ikke hvem det kan være i såfall. Tenkte litt på *Poter* siden det er et labrador-klistremerke inni kortet, men det er nok bare jeg som overtenker her :lol: Har den hemmelige vennen min glemt et hint kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke vennen min komme innom daaaa? :blink:

Er så nysgjerrig... :huh::huh::huh::huh:

Vennen miiin, hvor er duuu? :wave::wave:

Kanskje det er sommerfuglene som er hintet? Vet ikke jeg altså, men hvis det stemmer vil jeg ikke forklare mer :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er sommerfuglene som er hintet? Vet ikke jeg altså, men hvis det stemmer vil jeg ikke forklare mer :D

Ja, det jeg tenkte jeg også. Men jeg skjønner ikke hva sommerfuglene kan bety :lol:

Tenkte av en eller annen grunn på SiriE, men skjønner ikke hvorfor jeg skulle koble hu med sommerfugl.

Kanskje noen med papillon?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det Poter! Det ble en lite kreativ gave denne gange, jeg hadde rett og slett ikke tid til å farte rundt! vi har ikke mange butikker her ute i gokk kan du si :P

Koselig med pakke! Eine trengte en flyteleke, så den blir nok brukt mye i sommer :D

Kan ikke vennen min komme innom daaaa? :blink:

Er så nysgjerrig... :huh::huh::huh::huh:

Vennen miiin, hvor er duuu? :wave::wave:

En hemmelig fulg hvisket meg at du må se bak labradorklistremerket, hva som er rett bak det ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg for første gang post i postkassa mi. Det var husleieblanketter fram til jul. Jeg betalte dermed husleie til og med august, så slipper jeg å tenke mer på det før neste lønn. (Lærere er kjemperike i juni, for vi får ikke mer penger før augustlønnen). Jeg betalte også sofaene og kjøleskapet og vaskemaskin og tørketrommel og da var det ikke mer penger, men heller ikke flere regninger. Så overførte jeg litt penger fra meg til meg, så nå skal vi klare oss fint i sommer. Nei altså, poenget var: JEG HAR IKKE FÅTT PAKKE!!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med pakke! Eine trengte en flyteleke, så den blir nok brukt mye i sommer :D

En hemmelig fulg hvisket meg at du må se bak labradorklistremerket, hva som er rett bak det ;)

Det syntes jeg den hemmelige fuglen kunne fortalt meg! :lol:

Får sjekke når jeg er ferdig på jobb da. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gaven min!! Dessverre har jeg en dum telefon, så jeg får ikke tatt bilder og lastet opp. Men fikk bok-"Shadow" (med bilde av hund på forsiden), og tre markeringspenner. Det var i en konvolutt fra Avis bilutleie, og på lappen sto det at min hemmelige venn liker rosa. Så da må det vel kanskje være Siri Eveline? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gaven min! Dessverre har jeg en dum telefon, så jeg får ikke tatt bilder og lastet opp. Men fikk bok-"Shadow" (med bilde av hund på forsiden), og tre markeringspenner. Det var i en konvolutt fra Avis bilutleie, og på lappen sto det at min hemmelige venn liker rosa. Så da må det vel kanskje være Siri Eveline? :D

Stemmer det ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ja, jo... Jeg får sikkert låne en turkamerat, men til konkurranser kreves det jo litt trening, og det hadde jo vært gøy med noen kurs innimellom. Det føles ikke som at jeg kan styre sånt selv når det ikke er min egen hund, men det kan jo hende det finnes en perfekt liten treningskamerat der ute.
    • Sikkert mange som sier ja takk til en sånn ordning så lenge man blir litt kjent først hvertfall. 
    • Er det ingen i nærheten som har en hund du kan låne? En oppdretter med flere hunder, eller noe? Nå var jo det for min og Odins del, men når jeg ikke orket å konkurrere med ham mer så gikk jo Lisa her på forumet konkurranser med ham. Men ja, livet som hundeeier er jo veldig i faser. Fra valpestadiet og få dem til velfungerende hunder i hverdagen, til å kunne ha dem med på aktiviteter og konkurranser, og så når de ikke er med på alt lengre igjen, og trenger mer oppfølging  helsemessig.
    • Akkurat nå har jeg lyst på en hund som kan henge med på lange fjellturer og som jeg kan konkurrere med, men som kan bo et annet sted så lenge senioren min fortsatt lever. Må jo bare innse at hun er en gammel hund som ikke lengre kan være med på alt jeg har lyst til, men vil jo også gi henne en god alderdom. Så ny hund i huset er uaktuelt så lenge hun er her. Hvorfor må det være så vanskelig...
    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...