Gå til innhold
Hundesonen.no

Røytetid - show me your furr balls!


Tabris
 Share

Recommended Posts

Brukte pet hair magnet på sofaen og gulvteppe tidligere når labbisen røytet, genial "dings" :)

Også tror jeg Lykke har begynt å røyte. Kanskje? :P

Hun har ikke så mye pels så det er igrunnen ikke så lett å vurdere foreløpig. Krysser fingrene for at det er innbillning siden hun er påmeldt spesialen om en drøy mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tja...

Edit: Har børstet av minst en hund før dette og har også igjen minst en hund.

To minutter med stålbørsten :drool:

Posted Images

Jeg synes hun så helt rå ut med den oransje manken (litt sånn superhelthund) og sjøl om hun er kjempesøt nå også, så er det nesten litt synd at det falt av, haha!

I know. Hun var veldig søt med manken sin. Men nå ser hun ut som en valp så jeg dekker Valpe abstinenser :lol: hun er bare ull og litt flekker med dekk hår som kommer frem nå.

Viste ikke at de røytet så kraftig etter fødsel :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så glad jeg har korthåra bc. Børster aldri <3

Tja.

Min korthåra bc legger igjen småhår OVERALT i røyteperioden. Det er helt ******, bare hun logrer litt så er gulvet dekket av små svarte hår. Huskyen røyter i store finer dotter man bare kan plukke opp med en gang, tar null tid å rydde etter han, men pga frøkna må jeg støvsuge minst en gang dagen. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Min korthåra bc legger igjen småhår OVERALT i røyteperioden. Det er helt ******, bare hun logrer litt så er gulvet dekket av små svarte hår. Huskyen røyter i store finer dotter man bare kan plukke opp med en gang, tar null tid å rydde etter han, men pga frøkna må jeg støvsuge minst en gang dagen. :|

Hehe, kanskje mine bare røyter lite :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.

Min korthåra bc legger igjen småhår OVERALT i røyteperioden. Det er helt ******, bare hun logrer litt så er gulvet dekket av små svarte hår. Huskyen røyter i store finer dotter man bare kan plukke opp med en gang, tar null tid å rydde etter han, men pga frøkna må jeg støvsuge minst en gang dagen. :|

Engangstørrmopp! Tar så mye kortere tid ;) Fosser hår etter min BC også nå, moppen tar det på 1 minutt.

Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engangstørrmopp! Tar så mye kortere tid ;) Fosser hår etter min BC også nå, moppen tar det på 1 minutt.

Sent fra min GT-I9305 via Tapatalk

Tar ikke akkurat lang tid med en støvsuger heller da -jeg er ikke så glad i engangsprodukter om jeg kan unngå det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...