bikkjene Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Hvilke typer billige biler passer best til hunder i bagasjerommet? Merke? Jeg må ha fem seter i bilen pluss stor plass i bagasjerommet til bur. Hva med Toyota Yaris Verso? Er det stort bagasjerom når alle setene er slått opp? Noen flere billige biler som passer til hunder? Jeg skal kjøpe en bil til 15.000 - 20.000 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Hvilke typer billige biler passer best til hunder i bagasjerommet? Merke? Jeg må ha fem seter i bilen pluss stor plass i bagasjerommet til bur. Hva med Toyota Yaris Verso? Er det stort bagasjerom når alle setene er slått opp? Noen flere billige biler som passer til hunder? Jeg skal kjøpe en bil til 15.000 - 20.000 kroner. Yaris Verso = helt passe plass baki som 2 seter, så 5 seter har neppe stor plass der, nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Renault scenic er veldig grei. Jeg kjøpte en slik til litt over 20 000. Den hadde noen sånne rare feil (startsperreproblemer de aldri fant ut av), men ellers gikk den i ca 4 år før det tok slutt (selvfølgelig med en del reparasjoner og utskiftning av slitedeler innen de årene - kanskje for 6000 i året, men det kan man jo risikerer på en nyere bil også). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Volkswagen har en caddy maxi den så knall fin ut. Er nok desverre ikke billig nok. Også yarisene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JazzJam Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg har en opel zafira, mye plass samt knall god å kjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Får man tak i en bil til 15-20.000,- i det hele tatt? I så fall ville jeg vært mye mer opphengt i å få en som funker, er trafikksikker og en "slitebil" enn komforten.. Hvis man er avhengig av 5 seter (og god plass til hunder og bagasje i tillegg), og kikker på biler i den prisklassen ville jeg vel tippe på at hutgamle Caraveller, Hiacer og sånt kanskje skulle funke. Eller sånne "evigvarende" gamle Mercedeser, Volover og sånne som må moses før de slutter å gå.. Men lykke til - og det hadde vært veldig interessant å høre hva du ender opp med! Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kos og kaos Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Renault Kangoo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Audi 80/100/a6 er å få tak i til den prisklassen, og de har ganske grei størrelse på bagasjerommene. Ihvertfall gammeltype a6: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Castella Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg kjøpte en Opel astra stasjonsvogn til 20 000 bilen har stort bagasjerom til dobbeltbur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg kjøpte en Opel astra stasjonsvogn til 20 000 bilen har stort bagasjerom til dobbeltbur Kanskje greit å legge til at du har brukt minst like mye på reparasjoner etterpå...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg ga 10 000,- for min Toyota. Greit nok den kanskje ikke er det vakreste smykke av en bil og den sine skavanker og feil. Likevel har jeg stort sett kun byttet slitedeler. Den er trofast og starter alltid. Ikke alle har mulighet til å legge mye penger i bil eller ta opp lån og da er bil i den prisklassen eneste alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Penøttsmør Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Renault Kangoo <den har jeg å tenkt på.. Selv ruller jeg av gårde i en volvo v70. Hvis du har mage til det så kan du legge ned setene å ha bur inni. Vips mye plass. MEN det anebfales ikke.. Edit: anbefales ikke fordi det blir mye hår og griserier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Hønngamle caraveller kan du få innafor prisklassa di. Durer og går og delene koster omtrent ingenting. Jeg kjøpte en 93 mod som hadde gått 240.000 for to år siden, kunne ikke vært mer fornøyd. Bakdelen er du ikke kan sette den fra deg i Oslo uten at det kryr av rumenere som lopper den for deler (på to år har den vært stjælt en gang og hatt 9 innbrudd). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syverud Skrevet 18. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2013 Synd du må ha fem seter for jeg kan anbefale Toyota Yaris Verso med to seter. Jeg har forandret min til en fin dogmobil med skreddersydd, helsveiset bur og diverse fiffige løsninger Bruker buret når vi kjører, men kan åpnes så har dyret ganske bra plass bak der mens jeg er på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 19. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2013 Renault Laguna er rommelig: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41510345 Peugeot 406: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41566055 Opel Omega: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41705275 Citròen C5: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=39721748 Regner med at disse eksemplene kan prutes ned i 20.000,- Jeg tror du får en del mer for pengene viss du investerer 20.000 i steden for 15.000 viss du har muligheten til det. Når man kommer såpass langt ned i pris er riskoen stor for at dyre reperasjoner kommer fort og da er man like langt. Derfor vil jeg anbefale og sjekke at servicer er tatt noenlunde regelmessig og at helst EU-kontroll har blitt gjort nylig. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maiakristine Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg trenger en bil med plass til 4 hundebur. Noen forslag? Selvfølgelig må jeg legge ned setene, for jeg har ikke så lyst på en stor klump av en bil... Helst en som ser normal ut og ikke er gedigen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg vil ha meg en wolksvagen Caravelle når jeg får lappen. Vil veldig gjerne ha flere enn to seter og god plass til bur osv. bak i. Digger Caravellene Men priser er nok litt over det du vil ut med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Elsker Caravellen vår, den har gått 350 000 og er fortsatt like god 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Jeg låner denne tråden litt jeg. Vi skal kjøpe ny bil i sommer, og trenger en bil med 5 seter, bagasjerom med plass til to bur, samt ekstra bagasje. Ikke tenkt for mye på pris, vi kjøper enten en ny bil, eller en 2-3 år gammel bil, vi snakker ikke million klassen, men den trenger heller ikke å være superduper billig. Ellers ønsker jeg automatigir, samt at jeg sitter litt høyere enn i en vanlig stasjonsvogn. Selv har vi tenkt på: Opel Zafira WV Touran Ssangyong Rodius Aller helst har han lyst på en SUV, mens jeg finner ingen jeg føler det er god nok plass i. Vi er gått litt blind i bilvalg nå, og greier verken å bestemme oss, eller være objektive, så.. Forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 31. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2013 Jeg låner denne tråden litt jeg. Vi skal kjøpe ny bil i sommer, og trenger en bil med 5 seter, bagasjerom med plass til to bur, samt ekstra bagasje. Ikke tenkt for mye på pris, vi kjøper enten en ny bil, eller en 2-3 år gammel bil, vi snakker ikke million klassen, men den trenger heller ikke å være superduper billig. Ellers ønsker jeg automatigir, samt at jeg sitter litt høyere enn i en vanlig stasjonsvogn. Selv har vi tenkt på: Opel Zafira WV Touran Ssangyong Rodius Aller helst har han lyst på en SUV, mens jeg finner ingen jeg føler det er god nok plass i. Vi er gått litt blind i bilvalg nå, og greier verken å bestemme oss, eller være objektive, så.. Forslag? Har ikke sett bagasjerommet ordentlig, men sto parkert ved en Nissan Pathfinder for noen dager siden, den så stor og fiiiiiin ut!! Ellers er kanskje suzuki xl7 noe å se på. De ser svære ut! Dette er SUVer da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Jeg har touran og elsker bilen. Margrethe her inne har jo 5 seter og to schafere baki.Det blir vanskelig å få bil med plass til to store hunder, 5 personer og pukk pakk. Caravelle Evnt tak boks til bagasje ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Har ikke sett bagasjerommet ordentlig, men sto parkert ved en Nissan Pathfinder for noen dager siden, den så stor og fiiiiiin ut! Ellers er kanskje suzuki xl7 noe å se på. De ser svære ut! Dette er SUVer da. Takk for svar! Pathfinder har vi sett på, men er litt usikker på bagasjerommet. Suzuki XL7 skal vi se på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Jeg har touran og elsker bilen. Margrethe her inne har jo 5 seter og to schafere baki. Det blir vanskelig å få bil med plass til to store hunder, 5 personer og pukk pakk. Caravelle Evnt tak boks til bagasje ;-) Er det grei nok plass til to bur? Men da bruker det opp all plassen? Caravelle.. Hadde den bare ikke vært så stor å kjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Tror Margrete har løst det med sånn variogate dør. Men du får maks 1 meter bredt bur inn i en touran. Så kan du dele det på to eller ha et stort til se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Citroen Berlingo, http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=41895653 Min er til salgs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts