Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Ingvild: :hug:

Jeg henger ikke helt med her i tråden så håper det ikke gjør noe at jeg tar det opp enda en gang, men ville bare si at jeg husker rundt ettårsdagen til Balrog så følte jeg at han ikke kunne noenting og at jeg begrenset han. Blogget tilogmed om det.
Nå derimot føler jeg meg stolt og glad over hva vi har oppnådd. Håper det blir sånn for dere også! :)
Og så syntes jeg ekstra synd på deg når du vurderte om du skulle dra på kurset eller ikke, også ble det sånn.

Anbefaler virkelig Amokk sin hundeskole, de gir deg masse selvtillit og alt er gøy på kurs hos dem. :) Samme med kurs hos oppdretteren vår. :flowers:

Og en dag du har tid, sett deg ned og skriv hva Geo faktisk kan som du har lært han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har iallefall funnet ut at jeg kan ikke flytte for da blir jeg hundesamler :lol:

:lol:

Jeg har hørt om sånt før, noen hadde hunder som forvillet seg opp i en sånt reir. Det er antakelig nyklekka nymfer som er i ferd med å spre seg (mener jeg å ha hørt -jeg tar høyde for at jeg husker feil, jeg kan sikkert omtrent like lite om flått som fyren som uttalte seg i artikkelen :lol:).

Fader ass, han Fugelli-fyren er ganske kul! Hvil mer - ta dere en valium og slapp av. Haha, herlig :ahappy:

Jeg er ikke stor fan av fyren sånn generelt, men han har noen gode innfallsvinkler som jeg glatt kjøper altså :lol:

Har jeg spist stekt egg, medisterkaker og stekte potetbåter. Litt mye pepper på de båtene, kjenner jeg *helle nedpå vann*. Også har jeg vært ute og sprayet ugresset mitt med eddikvann :D. Jeg videresendte linke til de som hadde sprayet eddikvann på ugress til flere av mine kolleger, og det vakte oppsikt og applaus - kanskje kan vi også bruke det til ugressbekjempelse langs våre veger? Kanskje det virker mot de uønskede artene som vokser nesten overalt langs veiene våre? Helt klart interessant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får bare ikke til den forbanna utgangsstillingen! :gaah: :gaah:

Joda, det kommer det kommer! Kuro må bare finne ut hva du vil først!

--------------------

Nei, rævva avreageringsevne i dag. SLITEN. Så ingen LP i dag, det er ikke rettferdig for Thorvald. Skal surve på sofaen resten av kvelden. Perfekt..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også har jeg vært ute og sprayet ugresset mitt med eddikvann :D. Jeg videresendte linke til de som hadde sprayet eddikvann på ugress til flere av mine kolleger, og det vakte oppsikt og applaus - kanskje kan vi også bruke det til ugressbekjempelse langs våre veger? Kanskje det virker mot de uønskede artene som vokser nesten overalt langs veiene våre? Helt klart interessant :)

Legge ut linken her også :) Og virker de på lupiner og skvallerkål også? Det har nemlig naboen mye av og det kryper nærmere og nærmere oss :getlost:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kommer det kommer! Kuro må bare finne ut hva du vil først!

--------------------

Nei, rævva avreageringsevne i dag. SLITEN. Så ingen LP i dag, det er ikke rettferdig for Thorvald. Skal surve på sofaen resten av kvelden. Perfekt..

Therese kom med tips i chatten, og vi skal på kurs i kveld. Den SKAL på plass om jeg så må sparke ham. :aww:

Sånn siden det å sparke shibaer pleier å gjøre at de hører på deg liksom. Neida, vi får det nok til, jeg må bare finne ut hvordan jeg skal fortelle ham hva jeg vil ha :)

Høres lurt ut å droppe LP. Ukult å trene (spesielt spisshund, men veldig generelt også) når man fort blir sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge ut linken her også :) Og virker de på lupiner og skvallerkål også? Det har nemlig naboen mye av og det kryper nærmere og nærmere oss :getlost:

Jeg aner ikke om den vil hjelpe mot slikt ugress også, men det er jo verdt et forsøk (vegvesenet sliter jo LITT med lupiner liksom :lol:).

http://www.dinside.no/875000/eddikvann-mot-ugress

Nå har jeg snakket med en briardoppdretter i Sverige om hun kjente til den nye eieren til en hund fra henne. Jeg fikk nemlig forespørsel om parring med Willy - for selvsagt må man ha valper straks man får ei tispe i hus :aww:. Jeg spurte jo ut denne eieren litt, og sa jo en del ting, og heldigvis hadde oppdretter i Sverige sagt akkurat det samme til vedkommende :). Vi var vel ikke spesielt imponert over valpeplanene noen av oss.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Alle 5 biskene vasket og børstet, fønet og klipt. Gruppebilde imorgen tro? Er vanskelig å få alle 5 til å stå helt likt stille, mens jeg tar bilde alene. Sånt var så mye enklere med 2 hunder :lol:

Handlet litt mat også, med frøken tornado og bebis, alene :o Og det gikk faktisk veldig bra! Det hadde jeg virkelig ikke trodd :) Det hjalp å være kjempestreng og bære ungen ut av butikken de to siste gangene når hun begynte å lage kaos :lol: Som belønning for at hun var flink kjøpte jeg en kurv jordbær som vi spiste på vei hjem :) Hun vet ikke at det var belønning da, for jeg vil ikke at hun skal forvente det hver gang vi har handlet men er nok at jeg vet det :lol:

Nei, fortsette å rydde og vaske her. Seriøst, føles ut som never ending project. Spesielt klesvask (det er jo det også..) Blæ. Men nå er oppvaskmaskinen reparert ihvertfall, så vaske opp for harde livet... Og har sikkert 7 maskiner som er ferdig tørre som jeg må brette. En vakker dag?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, soniser, :wave:

Har ikke fått skrevet her på en evighet, føles det som! Har vært innom og lest sånn innimellom.

Har lest noen sider i går og i dag da, for jeg er syk, så jeg er hjemme, men jeg sover mest.

Vil ihvertfall gi ut noen sånne: :hug:

Tror ikke jeg har så mye mer å si jeg, jeg er dårlig og måtte avlyse Bergensplanene mine for helga, og livet er generelt litt kjipt.

Men sånn er det vel, innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh. Alle 5 biskene vasket og børstet, fønet og klipt. Gruppebilde imorgen tro? Er vanskelig å få alle 5 til å stå helt likt stille, mens jeg tar bilde alene. Sånt var så mye enklere med 2 hunder :lol:

Handlet litt mat også, med frøken tornado og bebis, alene :o Og det gikk faktisk veldig bra! Det hadde jeg virkelig ikke trodd :) Det hjalp å være kjempestreng og bære ungen ut av butikken de to siste gangene når hun begynte å lage kaos :lol: Som belønning for at hun var flink kjøpte jeg en kurv jordbær som vi spiste på vei hjem :) Hun vet ikke at det var belønning da, for jeg vil ikke at hun skal forvente det hver gang vi har handlet men er nok at jeg vet det :lol:

Nei, fortsette å rydde og vaske her. Seriøst, føles ut som never ending project. Spesielt klesvask (det er jo det også..) Blæ. Men nå er oppvaskmaskinen reparert ihvertfall, så vaske opp for harde livet... Og har sikkert 7 maskiner som er ferdig tørre som jeg må brette. En vakker dag?

Du er så flink, Lill! Hvor får du energien fra? Superwoman! :heart:

Ferdig i praksis! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Trente litt på platten med Vegas i sta, og hadde selskap av en kråke. Belønner bikkja og mister en godbit på platten. Kråken flyr også setter den seg på plena vår?! Siden jeg nettopp hadde belønnet og frigjort han så lot jeg Vegas leke stirreleken. Vegas går et skritt frem i slowmotion, og det samme gjør kråka.. Plutselig fyker Vegas fremover i det han bjeffer og borte ble kråka.. Fin stand, stygg reis og langt fra ro i oppflukt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg søkt om lån og stipend for studieåret 2013/14. Kjekt med alt som er gjort. :lol: Og ikke minst kjekt med alt man kan gjøre i stedet for å lese til eksamen. :aww: Skal gå gjennom to eksamenssett til, så gir jeg meg for i dag og drar hjem. Må komme meg ut og nyte sola litt, også. Dessuten er det ikke eksamen før klokka to i morgen, så da rekker jeg jo å repetere (lol, lære blir riktig verb) litt i morgen formiddag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble akutt kvalm på hjemveien og kan bare si at da hjelper det ikke med en bussjåfør som tar ekstra store svinger i høyest mulig fart slik at jeg blir enda verre. Var like før jeg kastet opp på vei bort til bilen etterpå. Så da jeg kom hjem gikk jeg rett til sengs og sov/slumret i 2!! timer. Etter en stund i sofaen så fant jeg meg en skive, så nå ser jeg om den roer magen litt. Hodet er litt 'lett' og jeg er egentlig klar for å legge meg.

Snille Lady er rolig og bare koser med meg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har hundene fått bakketrening. :ahappy: Tydelig forskjell på løpsviljen deres, for mens Vida har stor løpsvilje, så er Noomi sin enorm. :lol: Det er vel mer eller mindre selvbelønnende å få løpe opp en bakke. :lol: Skjønner jo at disse hundene er skapt til rapport...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

....har utstillingbåndene til Lykke kommet frem, de eeeeer så fine! :ahappy:

Det gikk jo kjapt, var det fra du bestilte det tok så lang tid?? Jeg har bestilt til Fasit, med dødningehode og tøff guttedesign... Men fra hun danske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...