Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

....synes jeg valpen sine batterier holder duracell kvalitet om dagen! Skulle gjerne hatt litt av den energien :P 

Haha hun skulle ha vært sammen me pinnedyra mine da.. De har nettopp vært ute på sin tredje løpetur i dag og full fart! Og enda er de klar for mer action..

Jeg begynner å skjønne hvorfor de spiser så mye :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Haha hun skulle ha vært sammen me pinnedyra mine da.. De har nettopp vært ute på sin tredje løpetur i dag og full fart! Og enda er de klar for mer action..

Jeg begynner å skjønne hvorfor de spiser så mye :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Hmmm godt poeng! Hun spiser jo faktisk mer enn Harly om dagen... :P

Så ehh, mindre mat kanskje? :lol:

Neida, noe har virkelig skjedd den siste uken. Aktivitetsnivået og fokuset er betraktelig skjerpet, veldig artig å trene med da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som har det moro her med en rull med tape og en dør, og så poster jeg i feil tråd!! :lol: men noen blir å lure litt imorgen, men så fikk jeg da stengt døra til slutt. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmmm godt poeng! Hun spiser jo faktisk mer enn Harly om dagen... :P

Så ehh, mindre mat kanskje? :lol:

Neida, noe har virkelig skjedd den siste uken. Aktivitetsnivået og fokuset er betraktelig skjerpet, veldig artig å trene med da :) 

Pinnedyra spiser vel mer i løpet av en mnd de enn nurket..

Men de er fortsatt ikke gøy å trene me da.. Faktisk skjønt at de kan bruke nesa litt da :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt valpekjøper på besøk, og i morgen tar de med seg frk Rosa. Tror de får mye glede med den valpen. :) Og et knallbra hjem får hun.

Sånn ellers så sitter jeg og kikker etter lydighetsstevner å starte på, og med mindre man vil kjøre helt til Tromsø, så var det jammen ikke mye å velge i. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinnedyra spiser vel mer i løpet av en mnd de enn nurket..

Men de er fortsatt ikke gøy å trene me da.. Faktisk skjønt at de kan bruke nesa litt da :lol:

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg lever fortsatt i troen om at sånne pinnedyr bare skal være søte og pene.

Og rolige... :innocent::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm... tror jammen jeg skal begynne å invitere til party hos andre, jeg også :lol:. Jeg inviterer herved hele Sonen til sommerpartay hos ... hmmmmmm... skal vi se.... trommevirvel: *Marvin* og SandyEyeCandy!! :D.

Belønner jeg meg selv med litt Farris og et eple etter dagens innsats i hagen :).

:lol::lol:

Må legge til at denne niesen min organiserer hele greia altså, og tar seg av den amerikanske slektningen under hele besøket, hun lurte bare på om det kunne passe med kaffebesøk her, fordi amerikanerinnen hadde lyst til å se huset der vi vokste opp. Det gjaldt forresten attende mai, syttende hadde de andre planer. Og det gjør det hele litt greiere, jeg trenger ikke lage bløtkake med flagg på, liksom. Sånn, nå er dere grundig orientert om den saken. :aww:

Ellers så skal vi ta en liten tisserunde, og så hopper vi i seng!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en mann på tur ikveld, som hadde med seg en lang ridepisk som han drev og veivet med, og skulte skikkelig mot bikkjene. Lurer veldig på om han egentlig var ute etter å slå løsbikkjer?! Det er jo litt spesielt vil jeg si, å gå rundt i et turområde og veive med en pisk.. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi hatt valpekjøper på besøk, og i morgen tar de med seg frk Rosa. Tror de får mye glede med den valpen. :) Og et knallbra hjem får hun.

Sånn ellers så sitter jeg og kikker etter lydighetsstevner å starte på, og med mindre man vil kjøre helt til Tromsø, så var det jammen ikke mye å velge i. :aww:

Atte hææ? Er de så gamle alt? De pittesmå pelsballene? Hææ? :shocked: Så forferdelig fort tida har gått, da! :lol:

Har fått gode nyheter, så nå er mai en litt bedre mnd :D ...Nå er det egentlig bare det mannfolket som gnager litt :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg lever fortsatt i troen om at sånne pinnedyr bare skal være søte og pene.

Og rolige...  :innocent:  :P 

De er det.. Når de sover, er slitne og på bilder -_-

De er veldig mye kos da ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hææ? Er de så gamle alt? De pittesmå pelsballene? Hææ? :shocked: Så forferdelig fort tida har gått, da! :lol:

Har fått gode nyheter, så nå er mai en litt bedre mnd :D ...Nå er det egentlig bare det mannfolket som gnager litt :getlost:

Strengt tatt på mandag, men hun som skal ha den har hatt hund, og belgere forsåvidt, i ganske mange år så hun fikk lov å hente et par dager tidligere da det betød at hun fikk mer tid med valpen før hun må på jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG! :shocked::|

Strengt tatt på mandag, men hun som skal ha den har hatt hund, og belgere forsåvidt, i ganske mange år så hun fikk lov å hente et par dager tidligere da det betød at hun fikk mer tid med valpen før hun må på jobb igjen.

I see! Men tiden har gått vanvittig fort altså! Pittesmå pelsdottene :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt på mandag, men hun som skal ha den har hatt hund, og belgere forsåvidt, i ganske mange år så hun fikk lov å hente et par dager tidligere da det betød at hun fikk mer tid med valpen før hun må på jobb igjen.

Skjønner godt at de vil ha helgen, men er det ikke strengt tatt kanskje viktigere for en som ikke er så hundevant å ha de ekstra par dagene?

..Ser jeg på et program om dating :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strengt tatt på mandag, men hun som skal ha den har hatt hund, og belgere forsåvidt, i ganske mange år så hun fikk lov å hente et par dager tidligere da det betød at hun fikk mer tid med valpen før hun må på jobb igjen.

What!! Trodde de var 4 uker gamle jeg! Men hvorfor har vi ikke fått nye bilder da?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kodakpusen hilser og sier at det er dødsteit av oss å bli kjipe bare fordi hun "sløyer" mus på kjøkkengulvet. :aww: Er fullstendig uproblematisk for henne at magesekken og litt blod ligger igjen der, hun skjønner overhodet ikke hvorfor vi STENGER vinduet! Så hun ikke får gå inn og ut som hun vil. :aww: Kodak vil flytte til noen mindre kjipe eiere. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en fjæratur etter skolearbeid.... Fytti flate, 15 min kjøretur og du står på ei strand med FULLSTENDIG landlig tystnad!! *sukk* Trekker tilbake det der om Nord-Norge.... :whistle:

179411_10152773328280167_631461627_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...