Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg ville heller gått til osteopat.

Edit: Det er mye det samme men de har fysioterapiutdannelse først. Litt smerter, avhengig av hva det gjelder, men du merker veldig raskt om det virker eller ikke. Han jeg gikk til ga klar beskjed om at hvis han ikke så store endringer på 5-6 ganger så fikk jeg ikke gå der.

Naprapat, osteopat.. Men, hvor mye smerter snakker mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

....er det like før jeg vurderer burbruk igjen! Nesten! :P

Det slår ikke feil om dagen, idet vi skal igang med å spise middag blir valpen til et troll som skal gnage på møbler, slite Harly i halsskinnet og generelt bare drive bøll.... Nå ligger hun å sover i sofaen igjen, jammen godt hun er søt :wub:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de har jo ikke bestemt hvem som skal på sekken enda? Står på FB at de sier hvem som vinner i morgen?

Men hvorfor skulle ikke bikkja få være på sekken? Fordi det er en amstaff? :/

De har sagt ifra til eieren av hunden. Fordi det er en Amstaff ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er så rart at Labb ikke ønsker en Am.staff på fôrsekken dems jeg. Synd? Ja, men forståelig.

Tilfeldig quote: Bikinien har kommet, og den passet :D

Nå har jeg skrevet over 1700 ord på eksamensoppgaven, og er dermed over halvveis egentlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naprapat, osteopat.. Men, hvor mye smerter snakker mann?

Det kommer jo litt an på hva skaden er. Behandlingen jeg fikk for tennisalbu var ikke noe særlig, men når han jobbet med arrvev på leggene mine så hylte jeg. Absolutt verdt et forsøk, du kan få nr hvis det er interessant. Han var veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo litt an på hva skaden er. Behandlingen jeg fikk for tennisalbu var ikke noe særlig, men når han jobbet med arrvev på leggene mine så hylte jeg. Absolutt verdt et forsøk, du kan få nr hvis det er interessant. Han var veldig flink.

Nakkesleng, bekkenplager, hofteplager og spenninger i hele kroppen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det han jeg kjenner, kjempetrivelig hund. Kjente pappan hans også ;-)

Så morsomt :) ja han virker veldig trivelig! Aro er ikke akkurat overbevist enda, men Linus gir han godt med rom, så han er da ikke dum denne søtingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller gått til osteopat.

Edit: Det er mye det samme men de har fysioterapiutdannelse først. Litt smerter, avhengig av hva det gjelder, men du merker veldig raskt om det virker eller ikke. Han jeg gikk til ga klar beskjed om at hvis han ikke så store endringer på 5-6 ganger så fikk jeg ikke gå der.

Naprapaten har 3 behandlinger som maks før forbedring, men det varierer kanskje fra behandler til behandler? Jeg ble frisk etter 2 behandlinger, med lillesøster regner de med maks 5 til sammen siden hun er en ille case. Bekkenet hennes har satt seg helt feil etter en hard fødsel. Hun er skeiv etter fødselen faktisk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naprapaten har 3 behandlinger som maks før forbedring, men det varierer kanskje fra behandler til behandler? Jeg ble frisk etter 2 behandlinger, med lillesøster regner de med maks 5 til sammen siden hun er en ille case. Bekkenet hennes har satt seg helt feil etter en hard fødsel. Hun er skeiv etter fødselen faktisk :(

Jeg har slitt med bekkenet siden jeg fikk jenten min for 7,5 år siden. Hehe

Kanskje jeg bør forhøre med meg en naprapat da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst?????

Det var jo ikke SÅ ille, men likevel dyrere enn tørrfor :/

Man betaler da 600-700 kr. for en sekk med tørrfor på +/- 15 kg? Jeg betalte akkurat 769,- for en sekk med Eukanuba et-eller-annet, og økonomisk sett sparer jeg mye på å fore på v&h. Hva i all verden er det for noe rart noe du bruker da?

Jeg har prøvd fysioterapi, fotsoneterapi, psykomotorisk fysioterapi, manuellterapi og jah. Kiropraktor tør jeg ikke prøve. er livredd for å bli knekt!

Prøv akupunktør? Jeg har verdens beste kinadame som er helt rå på alskens plager. Hun har endret livet til mange bekjente til det positive.

Da synes jeg vi skal boikotte Labb!

Det tror jeg de fleste har gjort lenge anyway :lol: Like greit!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man betaler da 600-700 kr. for en sekk med tørrfor på +/- 15 kg? Jeg betalte akkurat 769,- for en sekk med Eukanuba et-eller-annet, og økonomisk sett sparer jeg mye på å fore på v&h. Hva i all verden er det for noe rart noe du bruker da?

Prøv akupunktør? Jeg har verdens beste kinadame som er helt rå på alskens plager. Hun har endret livet til mange bekjente til det positive.

Det tror jeg de fleste har gjort lenge anyway :lol: Like greit!

Jeg er livredd nåler! Så akupunktør er utelukket!

Forer på Hills jeg. :) Men en sekk hills varer i 3 - 3,5 mnd utfra hvor mye han spiser. V&H not so long! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og der spydde Supra, og det var jo bra, for det kom opp noen beinsplinter. Jeg hørte hun knaska på noe ute i hagen i stad, så jeg brøla "SLIPP" og da slipper hun jo. Sjekka ut hva det var og det var et kotelettbein. Tydelig at hun hadde fått i seg noe før jeg fikk stoppa henne. Håper bare alt har kommet opp :hmm:

Også er jeg dritlei av at naboen oppå fjellet her bruker oss som søppeldynga. Flasker, bokser og matrester kommer stadig fra oven :getlost:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Syns lettvint lasagnen min var litt smakløs, kanskje ikke så rart når de crunsha tomatene sto igjen på benken.. Ketchup er det ikke like mye schwung over liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
    • Men du sier ikke når dere legger dere, man kan ikke forvente at en liten valp skal sove 8t i strekk, det tar som regel litt tid.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...