Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Ikke sant! Men AnetteH er vrang og vil ikke bo sammen med så mange! :o Jeg synes vi kunne gått sammen 8 stykker og leid det (A&T deler jo soverom, så da blir vi 8 :aww: ). :lol:

Men altså, nå vi på snitt har 2-3 hunder hver.. :P så ville det blitt 16+++ hunder :P tenkte over den? :P

Sant!

Men tror det lønner seg å lydisolere alle rom egentlig :lol:

:blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Men altså, nå vi på snitt har 2-3 hunder hver.. :P så ville det blitt 16+++ hunder :P tenkte over den? :P

:blink:

Ja det ville vært skrekkelig egentlig :lol:

Men lydisolert kommer av 8 mennesker og 16 hunders som kommer og går til alle døgnets tider :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle bare si at Pia har verdens beste kinadame! :ahappy:

Signeres! :D Har jo helt glemt å takke Pia, men TAKK PIA :D Jeg har kun hatt reaksjon på allergien min 2 ganger denne våren, forrige vår klødde jeg på øyene hele tiden og de var røde og hovne. I tillegg har jeg nesten ikke noe eksem lengre takket være kinadamen :D Jeg tenker å kanskje ta noen runder til og se om all eksemen kan gå bort :ahappy:

Våken og det er nydelig vær ute! Skal snart inn til byn å ligge i en park og kose meg :ahappy: Deretter skal jeg spise på et cafe med utendørsservering!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinadamen til Pia bor i nærheten av Bergen sentrum, er verdens kosligste, og setter fast kopper på kroppen din mens hun setter nåler :D

Nålene er ikke vonde en plass! Det er mer godt enn vondt :ahappy:

Kopper? Hva hjelper de for? :D

Sendt PM

Takk

Skabb som jeg misstenkte. Hurra...

Men da får han slutte å klø så ille

...

Behandler du dine egne hunder også da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, nå vi på snitt har 2-3 hunder hver.. :P så ville det blitt 16+++ hunder :P tenkte over den? :P

Jeg har bare én! Og jeg har kjæreste, så da er det ennå en til å dele husleia! Så får vi bare se bort fra det at Kuro gjerne kødder seg med andre hanner og blir en real drittbikkje iblant - men på den andre siden hadde vi kanskje ikke merket stort til separasjonsangsten :aww::lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :P Hvilken sag har du? og er det håndsag eller elektrisk? Når jeg søker på kjøttsag på biltema og clasohlson får jeg ingen søkeresultat. På jula får jeg kun opp en håndsag. Hehe

Elsag ja, hadde ikke gidda håndsag :P Det heter bajonettsag, mange har denne og er kjempefornøyde:

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Stikksag-og-Bajonettsag/Bajonettsag-850-W-17041/

Jeg har en kreftigere type, men det er fordi jeg hadde kjempeflax og fant til halv pris ;)

:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg jobber natt, må dere være stille på dagen, og med fler kjærester, får vi fler på samme rom og da er det til slutt nesten gratis å bo der. :lol:

Sitter jeg og venter på at politiet skal bli ferdig med å leke. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, vis nytt innhold fungerer ikke :( Jeg har sikkert trykka på noe rart noe, men veit ikke hva.

Hos meg har det ikke funka på en evighet, derfor er jeg omtrent ikke på sonen mere, for jeg mister jo helt oversikt over hva som er int og hvor jeg har svart/lyst til å svare... Så jeg hopper inn her og der og blir borte igjen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ferdig med mesteparten på eksamensoppgaven, og det er utrolig deilig! Nå må jeg bare bruke studiekravene og artiklene, og finne ut hvordan oppgaven skal se ut. Det er ganske vanskelig å vite hvor mye jeg skal skrive der det står "beskriv"/"gjør rede for", det eneste jeg vet er at "gjør rede for" skal inneholde mer enn "beskriv"... Vanskelig altså :P Straks ut på tur med vofsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt er så himla kjipt og bittert!

Ja. Jeg har ingen planer hele sommeren, bortsett fra den uka der. Det er så ****** typisk at det er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Ja. Jeg har ingen planer hele sommeren, bortsett fra den uka der. Det er så ****** typisk at det er latterlig.

Er det ikke da bedre å dra dit man aller helst vil dra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Nå har jeg spist lunch....... kjedeligste matpakka i verden...

Så da er det vel bare å jobbe litt til da.

Og så hadde det egentlig vært veldig mye greiere å ikke ha hund av og til kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har det ikke funka på en evighet, derfor er jeg omtrent ikke på sonen mere, for jeg mister jo helt oversikt over hva som er int og hvor jeg har svart/lyst til å svare... Så jeg hopper inn her og der og blir borte igjen :lol:

Skjønner det, jeg gidder liksom ikke leite gjennom hele forumet for å finne uleste tråder :P Anette!!! Fix it :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke da bedre å dra dit man aller helst vil dra?

Du veit at det ikke er det det handler om? Det var de to tingene jeg ville gjøre i sommer, jeg har lov til å synes at det er leit at jeg ikke får gjort begge deler, særlig når det kommer så mange av slekta hennes. Det trodde jeg du forsto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...