Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Når jeg jobbet på posten i sin tid, så hadde jeg to jobber. Lørdagene jobbet jeg først på posten så i klesbutikk. Ved noen anledninger når jeg var gravid fikk jeg ikke unna alt jeg sulle før jeg var ferdig for dagen ifølge klokken. Da fortalte han meg at jeg ifølge loven var pålagt å jobbe overtid i så og så mange timer om det trengtes.

Hvilken lov og hvor han hadde det fra vet jeg jo ikke, da jeg ble sykemeldt rett etterpå.

Det jeg vil frem til er at de sannsynligvis kan pålegge deg overtid opptil en viss tid.

Det jeg også tror nemlig. Men nå fikk vi heldigvis tilrettelagt så jeg fikk hentet Luna som var min største bekymring. Det betyr også at jeg får fartet på Biltema og litt andre småting jeg skulle ha gjort.

Jeg har også fått ja på at avspasering imorgen også løser seg, dog får jeg ikke dratt så tidlig som jeg hadde håpet. Dem pleier å være ganske greie på jobben min, men når 3 ut av 9 er syke, og sjefen som pleier å trå til i slike tilfeller er og henter leiebil i Nord-Norge så er det liksom ikke så mye å gjøre.

Men nuh har jeg gått altfor lenge uten mat, og dagens siste kunde har vært her, selvom det alltid dukker opp flere. Tror jeg skal gå å se om jeg finner noe å spise!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Godt det er for det meste stillestående øvelser i kl.3 sier jeg bare :P

969913_10152838667835072_420192692_n.jpg

Får håpe hevelsen går like fort ned som tidligere overtramp og normal gange innen søndag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakk-in-hell som her regner!!! Trodde det hagla på tur inn til gardermoen, men det bare sprutregna så det ljoma i flykroppen! Aldri opplevd noe sånn.

Forøvrig dro jeg fra nord norge i tskjorte - 23 grader - og tok på meg ullgenser i oslo - 8 grader. Det er noe feil med det bildet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg litt sur på en facebook dame. Jeg kjøpte en kjole av henne som hun skulle sende, satt over 200 til kjolen og 50 kr i frakt. Dette var forrige tirsdag, hun bor i Lindås kommune, ikke SÅ langt herifra. Greit det "bare" er 250 kr, men jeg er feil kjerring å kødde med. Ingen kjole er mottat, hun svarer ikke på fb meldinger og jeg er suuuuuuuuuuuuuur!

Nå gir jeg henne innen mandag, også skal jeg sende henne en meld å si at jeg har ingen problem med å gå videre med dette på noen måte. *furt*

Har kopiert et bilde av facebooken hennes, pluss profilbildet... :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg litt sur på en facebook dame. Jeg kjøpte en kjole av henne som hun skulle sende, satt over 200 til kjolen og 50 kr i frakt. Dette var forrige tirsdag, hun bor i Lindås kommune, ikke SÅ langt herifra. Greit det "bare" er 250 kr, men jeg er feil kjerring å kødde med. Ingen kjole er mottat, hun svarer ikke på fb meldinger og jeg er suuuuuuuuuuuuuur!

Nå gir jeg henne innen mandag, også skal jeg sende henne en meld å si at jeg har ingen problem med å gå videre med dette på noen måte. *furt*

Har kopiert et bilde av facebooken hennes, pluss profilbildet... :aww:

Jeg er pissed fordi jeg bestilte en staffebok fra en Svenske, for kanskje 2 mnd siden! Null bok, det vare bare 80 SEK, men jeg gleda meh til den boka!!

Bodil fikk forresten hilse på en Irsk Setter idag hos dyrlegen, dama kommer inn med to meter langt bånd og mens bikkja er borte hos Bodil spør hu om de ikke kan hilse siden han roer seg da. Akkurat da hadde Bodil fått nok og begynte med BC snappinga si :lol: Da gikk dama videre gitt (Bodil er ikke sint eller noe altså, hun er bare ikke trygg på andre hunder så hun begynner å snappe etter dem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Jeg vet jeg skriver mye om drømmer, men kom på en ting jeg må dele :P

Natt til i går sovnet jeg tidlig, og kjæresten min så på tv en stund etter jeg hadde sovna. Så skrur han av tv'n og legger seg for å sove, og da smilte jeg og lo i søvne før jeg sa: "ligg i ro Vegas" og klemte dyna :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flinke ungdommer :ahappy: Sangen er supersøt og typisk jentete :lol:

Ja, typisk jentesang :P

... er jeg kjempe fornøyd med Gjensidige. Jeg vraket et bil i mars, og da fikk jeg beskjed om at de fikset alt med forsikringen. Dette har de ikke gjort, og jeg har derfor betalt for bilen frem til nå. En liten telefon, og de fikset tilbakebetaling av pengene med en gang :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så stressa av syke dyr! Mye mer enn av syke barn.
Slapp hund. Og selv om hun er mer våken i dag enn i går så syns jeg det går LANGSOMT.

Drikker for lite syns jeg. Og ikke spist i ettermiddag - fikk i ho (i løpet av noen timer) ca 10 − 12 små fiskeboller i dag formiddag.

Er ho ikke bedre i morra blir det nytt besøk til vetrinæren.

I ettermiddag skal jeg og yngste datter bli med oppdretter (Vigdis) på praktisk utstillings kurs som hun skal holde. Hun tar med Sara slik at litj-pia mi kan trene med henne og samtidig få være samme med sterkt savnet kjæledyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor finner jeg begge skoene mine idag? Jo, i skittentøyskurven. Lurer på hva som foregår i hodet til Noomi når hun synes det er en utmerket idé å putte skoene mine oppi der. :lol:

Og jeg er enda ikke helt overbevist om hvorfor jenter liker menn til tider. :aww: Jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke liker de for tiden, og jeg dater de ikke engang. :lol: Ikke det, jenter kan være like håpløse til tider, men på et annet nivå. Og så klarer jenter å lese litt bedre trur jeg. :aww: Ja ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor finner jeg begge skoene mine idag? Jo, i skittentøyskurven. Lurer på hva som foregår i hodet til Noomi når hun synes det er en utmerket idé å putte skoene mine oppi der. :lol:

Og jeg er enda ikke helt overbevist om hvorfor jenter liker menn til tider. :aww: Jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke liker de for tiden, og jeg dater de ikke engang. :lol: Ikke det, jenter kan være like håpløse til tider, men på et annet nivå. Og så klarer jenter å lese litt bedre trur jeg. :aww: Ja ja.

Forstår ikke hvorfor jeg liker menn jeg heller :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor finner jeg begge skoene mine idag? Jo, i skittentøyskurven. Lurer på hva som foregår i hodet til Noomi når hun synes det er en utmerket idé å putte skoene mine oppi der. :lol:

Og jeg er enda ikke helt overbevist om hvorfor jenter liker menn til tider. :aww: Jeg har funnet ut at jeg egentlig ikke liker de for tiden, og jeg dater de ikke engang. :lol: Ikke det, jenter kan være like håpløse til tider, men på et annet nivå. Og så klarer jenter å lese litt bedre trur jeg. :aww: Ja ja.

Sheltien jeg hadde tidligere pleide å gjemme snusboksen min, jeg fant aldri ut hvor. Jeg skal love deg at det er minst like stressende når man han sovna på sofaen etter jobb og får lyst på en snus :lol: Han pleide å komme tilbake med den en time etterpå, men fikk aldri med meg noe annet enn at han gikk i gangen og henta den. Der leta jeg mange ganger, uten hell :icon_confused:

Jeg kan forresten si akkurat det samme som deg, bare om jenter. Jeg skjønner ikke hva dere ser i jenter, jeg blir smågal bare av å være i nærheten av venninner for lenge :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være et hull i denne regnskyer som herjer på Østlandet, for her har det nesten ikke regnet de siste dagene. Bare et par skyll og litt dusk i ny og ne.

Du har ikke hatt 8,5 timers arbeidsdag ute de to siste dagene skjønner jeg. :lol: Men nå er det jo fint! Sol og blå himmel og greier!

Hjemme fra jobb og har luftet hund. Nå skal jeg lage middag, og så skal vi ut og trene lydighet. Det uoffisielle stevnet som begynner om en time dropper vi, kjenner jeg. Vi har ikke trent lydighet siden mandag i forrige uke, og vi burde trent ca. to timer hver dag siden den mandagen om vi skulle vært klare til å starte i dag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor jeg liker menn jeg heller :P

:lol: Der ser man! :D

Sheltien jeg hadde tidligere pleide å gjemme snusboksen min, jeg fant aldri ut hvor. Jeg skal love deg at det er minst like stressende når man han sovna på sofaen etter jobb og får lyst på en snus :lol: Han pleide å komme tilbake med den en time etterpå, men fikk aldri med meg noe annet enn at han gikk i gangen og henta den. Der leta jeg mange ganger, uten hell :icon_confused:

Jeg kan forresten si akkurat det samme som deg, bare om jenter. Jeg skjønner ikke hva dere ser i jenter, jeg blir smågal bare av å være i nærheten av venninner for lenge :aww:

Ha ha. Jeg finner tingene mine i det minste, for skoene er alltid i skittentøyskurven, og skitne sokker i senga. Så jeg vet jo hvor jeg skal lete etter de. :P Kanskje et hint om at jeg skal vaske skoa. :lol:

Dere har en del fordeler som menn ikke har. Evnen til å tenke på litt mer enn en ting, evnen til å lese og sosiale antenner. :P Som oftest. Det er sikkert noen som ikke har det også. :lol: Men jeg synes det er litt... ehm... påtrengende å få bilder av deler på folk som jeg ikke har spurt om. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Der ser man! :D

Ha ha. Jeg finner tingene mine i det minste, for skoene er alltid i skittentøyskurven, og skitne sokker i senga. Så jeg vet jo hvor jeg skal lete etter de. :P Kanskje et hint om at jeg skal vaske skoa. :lol:

Dere har en del fordeler som menn ikke har. Evnen til å tenke på litt mer enn en ting, evnen til å lese og sosiale antenner. :P Som oftest. Det er sikkert noen som ikke har det også. :lol: Men jeg synes det er litt... ehm... påtrengende å få bilder av deler på folk som jeg ikke har spurt om. :lol:

Han holdt på sånn i et år, det var en liten gang og det eneste som sto der var noen par sko, et garderobeskap og ei skohylle. Jeg tømte og lette overalt, det var ingen andre rom han hadde tilgang til fra gangen. Fant ingenting, og jeg sitter enda og lurer på hvor han pleide å gjemme den. Jeg klarer liksom ikke å finne en eneste ting som jeg kan ha gått glipp av :icon_confused: Du får prøve å vaske de, se om hun blir fornøyd! Du trenger jo ikke dame engang, du har jo husmor Noomi som passer på når det er på tide å vaske og styre :lol:

Sosiale antenner er en mangel som dessverre finnes hos alt for mange. Kanskje vi skal begynne med avl's restriksjoner på mennesker? Sørge for å føre det beste med menneskeheten videre og la annet bli kastrert eller få avlsforbud :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst på en dukke med ditt eget hode på? Japanerne fikser det: http://www.huffingtonpost.com/2013/05/22/human-doll-cloning-japan-3d-printing_n_3320513.html

Japanere.. Man bare MÅ elske de :lol:

Nå koser jeg meg her :lol: gruer meg til å sove og høre på øresusen, så da kaster jeg bort tiden på slike sider istedenfor. Føles som jeg kanskje har litt propper i ørene, og jeg håper virkelig det er det, for jeg tror ikke jeg klarer å leve slik resten av livet, aldri kunne ha det stille. Blir nesten litt psykotisk.

Kommentarene på slike sider er jo halve moroa :lol:

68130.gif

:lol: Haha! Min humor.. Det er så mange bra kommentarer rundt om! :P

Sitter her og venter på fotografen.. Håper Mana vil ha høna jeg har kjøpt inn til henne. Hun er litt kresen i løpetida :P

Og så er det no galt med magen min.. Den er bare sulten heeele tiden og rumler ekstremt mye, og den gjør meg kvalm.. TEIT.. Er det fordi jeg er nervøs pga jobben kanskje.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 av 4 eksamener unnagjort, og jeg har SOMMERFERIE :D

Som jeg starter med å jobbe i morgen :P

Men det er såå deilig å ikke ha skoleting hengende over seg hvor enn jeg går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vill var 12kg ved 17 uker/4mnd, og har endt opp på 19,5kg og rett over 50 cm😅 Roet seg betraktelig etter 5mnd😅
    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...