Krokus Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Lærer på ungdomsskole, i fagene fransk og kunst og håndverk. Planlegger å ta PPU (praktisk-pedagogisk utdanning) deltid ved siden av jobb. Har studert kunsthistorie, fransk og religionsvitenskap påUiB. Savner deltidsjobben min på Bryggens museum fra studietida og drømmer om å bli museumspedagog en gang, men trives enn så lenge godt som lærer. Hadde jeg kunnet starte helt på nytt med utdanning så hadde jeg kanskje gått for vetrinær. Eller? Dels gal etter dyr, dels kultur- og historie-nerd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Vi hadde jo både TV, fikk mat og drikke, men dårlig med leker da. Men de ga deg vel premie når du var flink?? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Men de ga deg vel premie når du var flink?? Nei. Jeg har nevt det på sykehus og tannlege før, men jeg får aldri noen premier noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Nei. Jeg har nevt det på sykehus og tannlege før, men jeg får aldri noen premier noe mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Har en delvis utdannelse som omsorgsarbeider. Men jobber nå med elektronikkproduksjon, mens jeg søker på andre jobber Tror ikke jeg vil jobbe innen omsorgsyrket igjen, da jeg stortrives der jeg er nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gidske Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Har master i naturforvaltning fra Ås (UMB), og tar nå tilleggsutdanning som agronom på den lokale landbruksskolen. Jobber i noe som heter Friluftsrådet, og lager turkart og turbøker. Planlegger å bli deltids sauebonde om et år eller to. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg er utdannet vernepleier og jobber som miljøterapeut med fagansvar i en bolig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peggy Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Snart ferdig med et 4-årig løp der jeg blir helsefagarbeider med spesiell studiekompetanse, planen videre er å bli sykepleier. Jobber som lærling på distrikts psykiatrisk senter for tiden og går litt på skole Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annegru Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Jeg har utdannelse som VVS-ingeniør og jobber som prosjektleder innen ventilasjon og kjøling hos en entreprenør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Er sykepleier, jobber på en kirurgisk barneavdeling på Rikshospitalet. Super jobb synes du kan jobbe på nevro kirurgisk voksen post istedenfor :-P der jeg hører til og jeg fikk heller aldri premie jeg heller bare hull i hodet Ble operert på barne salene fulle av dekor. Og vært i røntgen på barne biten :-P Sånn ot slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krelise Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Har en Master i (samfunns)geografi. Jobber som forskningsassistent på NTNU. Prosjektansettelse, så blir spennende å se hva som skjer når det er ferdig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 synes du kan jobbe på nevro kirurgisk voksen post istedenfor :-P der jeg hører til og jeg fikk heller aldri premie jeg heller bare hull i hodet Ble operert på barne salene fulle av dekor. Og vært i røntgen på barne biten :-P Sånn ot slutt Jeg passer nok best sammen med barn jeg, der man kan tulle og tøyse litt, og samtidig få dekket "barn-er-så-skjønne-jeg-vil-gjerne-ha-en-eller-to"-behovet. Altfor seriøst på voksenpost (men det kan se ut som de trenger en opplæring i premieutdeling! "Kjenner" han dr. Sæhle, kanskje jeg skulle sendt han en liten melding..). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pajko Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Jeg har ingen uddannelse. Jeg har læst 1,5 år til pædagog, men stoppede i oktober sidste år, og har søgt ind på friluftsliv, natur og kulturformidling på HiT. Jeg håber og krydser fingre for at jeg kommer ind til august. Jeg jobber på et plejehjem, og passer gamle mennesker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 30. April 2013 Rapporter Share Skrevet 30. April 2013 Jeg utdanner meg til veterinær, og jobber som klinikkassistent på veterinærklinikk og som ekstrahjelp i en dyrebutikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jobber som renholder og butikkmedarbeider. Skal studere økonomi og administrasjon på hifm en vakker dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Studerer sykepleie (har et år igjen), og jobber som miljøarbeider i en avlastningsbolig for multihandikappede barn og ungdommer. Til sommeren blir jeg miljøterapeut Nå er jeg i praksis på avdeling for Blodsykdommer på riksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
13de Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Tok diplomøkonomstudiet ved BI fordi jeg ville jobbe i handel, ikke med økonomi. Jobber nå som Service Manager i et IT-firma, men har gjort mye rart alt etter hvor jeg har vært, fra busskjøring (for å lære tysk i starten), bilsalg, kundeservice til stasjonssjef ved bilutleie. Oppgavene mine nå går ut på ekstern og internt salg, kontraktsforhandlinger bl.a. Viss jeg hadde vært 18 igjen hadde jeg nok studert til å bli arkitekt, eiendomsmegler eller veterinær, tror jeg. Det som jeg har passet best til meg til nå har vært salg av bil siden jeg mer eller mindre er født bilgal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Jeg jobber som hundemassør og utdanner meg til instruktør, så får vel snaart lov til å holde noen kurs håper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2013 Studerer geofag, og jeg regner med å ende opp som petroleumsgeolog. Eller noe annet som har med stein å gjøre. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Har fagbrev i IKT-driftsfag og begynte på dataingeniørstudiet etter det, men droppet ut av ulike grunner. Jobber for tiden på skole i stillingen "School secretary, Admissions and Communications Officer". Vi er glade i lange titler... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Mai 2013 Per dags dato jobber jeg med bilutleie hos Avis som en såkalt RSA, rental sales agent. Jobben består av utleie, kundeservice, skadesaker, viderefakturering av bøter, mottak av nye biler osv. altså vi gjør nesten alt. Planen er derimot å bli kjørelærer, så om alt går som det skal så begynner jeg den 2-årige utdannelsen til høsten 2014 Grunnen er at jeg kunne tenke meg å være lærer, og liker bil veldig godt. Samt er jeg veldig interessert i trafikk så jeg tror det blir veldig bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Hva utdanning gjelder så studerer jeg for øyeblikket sykepleie. Dog, den store, våte drømmen er medisin. Er ferdig utdannet våren 2015, forhåpentligvis går jeg derfra til medisin på UiO =) Jobber som pleieassistent på sykehjem, samt at jeg er personlig assistent via ULOBA. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2013 Lege. Og forsker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Jobber på treningssenter, Sprek og blid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke Skrevet 7. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2013 Skal begynne på en bachelorgrad i internasjonal markedsføring til høsten. (om jeg kommer inn). Og om alt går etter planen skal jeg ta tredje året i Singapore Hva jeg skal bli aner jeg ikke Det vil tiden vise! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts