SoppenCamilla Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Kan noen fortelle meg hva som er forskjell på Kaviar og Svolværpostei? Bortsett fra at Kaviar er mainstream og Svolværpostei er for hisptere. Jeg liker Svolværpostei, men ikke Kaviar. Men hva er egentlig forskjellen på de to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Jeg sitter med ryggen mot armlenet og beina bortover i sofaen, og ikke med beina på gulvet Finnes det virkelig noen som har beina på gulvet når de sitter i en sofa? Jeg kan ikke huske sist jeg hadde beina i bakken en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Kan noen fortelle meg hva som er forskjell på Kaviar og Svolværpostei? Bortsett fra at Kaviar er mainstream og Svolværpostei er for hisptere. Jeg liker Svolværpostei, men ikke Kaviar. Men hva er egentlig forskjellen på de to? Les ingrediensene på boksen/tuben? Postei er vel bakt i vannbad tenker jeg, mens kaviar er kokt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Fant en annen - denne var mer meg http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=3636'>http://www.living.no/newsread/products/Detail_1.aspx?id=3636 Blant annet fordi jeg vil ha høye vanger siden jeg sitter feil vei i sofaen... Lykke til om du skal ha sofa fra Living! Vi var igjennom en h*lvettes lang prosess med klager og henvendelser som ikke ble besvart. Ble lovt et nytt hjørne da det vi fikk var ødelagt, og det tok sinnsykt lang tid før de endelig klarte å få ut fingeren og komme med den. Lest/hørt om mange med samme problem, så håper du slipper det om du ender med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Jeg likte den siste bedre - jeg likte den bedre enn den tredje du viste også, denne ser mest komfortabel ut uansett hvilken vei du sitter. Den andre så så hard ut i armlenene. Men man stapper jo fullt av puter bak ryggen mot armlenet uansett Lykke til om du skal ha sofa fra Living! Vi var igjennom en h*lvettes lang prosess med klager og henvendelser som ikke ble besvart. Ble lovt et nytt hjørne da det vi fikk var ødelagt, og det tok sinnsykt lang tid før de endelig klarte å få ut fingeren og komme med den. Lest/hørt om mange med samme problem, så håper du slipper det om du ender med den Uffda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Freya kan fint finne ut at nå får det være nok tur for i dag. Dette skjer dog helst når hun er hos ene barnevakten sin som helst vil ut og gå hele tiden - regner det litt i tillegg da så gjemmer hun seg under salongbordet ..Nå sitter jeg og ser på ny sofa... Denne? Eller denne? Og nei, ikke i sennepsgul Skal være slem og si at jeg ikke likte noen av de jeg Men det er fordi jeg vil ha muligheten til å ligge godt i de, så da må den ha myke armlener . Men den siste er sikkert veldig grei når armlenene skal være ryggstøtte Er jeg litt sur på meg selv fordi jeg er så himla pirkete og nøye. Drevet med halsbånd i paracord til ene boffen siden i går kveld- ombestemt meg ang mønster ørten ganger, missfornøyd med bredden og jevnheten, lagd det for lite osv osv, og da jeg endelig ble fornøyd, så var det jammen for stort Og nå er jeg skitlei fargene, så nå må jeg finne på noe annet Livet er hard på en søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Skal være slem og si at jeg ikke likte noen av de jeg Men det er fordi jeg vil ha muligheten til å ligge godt i de, så da må den ha myke armlener . Men den siste er sikkert veldig grei når armlenene skal være ryggstøtte Ligger godt selv om det ikke er myke armlener, man legger seg bare innom dem Og sittekomfort er langt viktigere enn sovekomfort på en sofa altså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Ligger godt selv om det ikke er myke armlener, man legger seg bare innom dem Og sittekomfort er langt viktigere enn sovekomfort på en sofa altså. jammen jammen jammen Er jo egentlig enig, men jeg sitter aldri i sofaen, har jo stressless til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Nå begynner det å bli rent og fint her ... ut å trene asfaltspor med jentene som belønning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Men man stapper jo fullt av puter bak ryggen mot armlenet uansett Det er sant, det funker. Jeg tenkte at jeg ikke gadd å fyre selv om jeg er litt frossen, fordi det tross alt var 20 grader i stua. Men nå gikk det ned til 19.9, så da kan jeg jo fyre med god samvittighet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 jammen jammen jammen Er jo egentlig enig, men jeg sitter aldri i sofaen, har jo stressless til det Næh, må jo ha plass til hundene inntil meg - da utgår stressless 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 ...tror jeg at jeg må finne ett kurs til meg og Talli før dette går over stokk og stein. Bare synd jeg ikke kan melde meg på noe nå ettersom jeg ikke har full kontroll over når Talli blir friskemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Næh, må jo ha plass til hundene inntil meg - da utgår stressless Godt poeng!! Mine bytter på å ligge på fanget da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Det ble til at jeg dro på skolen. På en halvtime fikk jeg gjort det jeg har utsatt i sånn tre timer å gjøre. Effektivt... Nå skal jeg ta en liten pause før jeg jobber videre med en annen oppgave. Den har fått utsatt frist en uke, men det skader vel kanskje ikke å ligge litt i forkant. Erfaringsmessig går tiden fort nok uansett liksom. Før jeg dro på skolen tok jeg opp blåbær og lagde en pannekakerøre som står og sveller. Gleder meg til middag! Selv om jeg fremdeles ikke kan å steke pannekaker. Det er godt jeg lagde en stor røre, for halvparten kommer til å ende som pannekakefiller som Geo får til kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Da var tre blitt til to Det har vært noe vanskelige uker med mye tanker rundt dette. Uta har flyttet ut og får seg ett nytt hjem der hun får være alene. Jeg tror det er absolutt det beste for henne. Det er ikke noe mindre trist og hun vil bli savnet! Noen som føler for en mer forklaring får heller sende meg en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Margrete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Jeg sitter med ryggen mot armlenet og beina bortover i sofaen, og ikke med beina på gulvetDu burde jo ha en sjeselong da Da var tre blitt til to Det har vært noe vanskelige uker med mye tanker rundt dette. Uta har flyttet ut og får seg ett nytt hjem der hun får være alene. Jeg tror det er absolutt det beste for henne. Det er ikke noe mindre trist og hun vil bli savnet! Noen som føler for en mer forklaring får heller sende meg en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Du burde jo ha en sjeselong da Jo, men det passer ikke i stua... Da måtte det blitt hjørnesofa da, men det er jo selvfølgelig et alternativ. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Da var tre blitt til to Det har vært noe vanskelige uker med mye tanker rundt dette. Uta har flyttet ut og får seg ett nytt hjem der hun får være alene. Jeg tror det er absolutt det beste for henne. Det er ikke noe mindre trist og hun vil bli savnet! Noen som føler for en mer forklaring får heller sende meg en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Samboeren min har alltid lurt på hvordan jeg orker å spise så mye godteri, og nå har vi funnet svaret: Jeg har ku-mage! Jeg har et rom til mat, et til godteri, et til kake og is og et til potetgull! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Jo, men det passer ikke i stua... Da måtte det blitt hjørnesofa da, men det er jo selvfølgelig et alternativ. Vi har en vinkelsofa, med en sånn sjeselong-ende på hver side i tv-stua. Jeg sitter/ligger på den lange sjeselongen, samboeren på den korte, og så har vi to seter mellom oss hvor vi har snop og fjernkontroller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Jo, men det passer ikke i stua... Da måtte det blitt hjørnesofa da, men det er jo selvfølgelig et alternativ. Hjørnesofa er koselig. Man slipper å sitte skulder mot skulder når man har besøk! Nå har Sara og jeg laget og spist fylte paprika og banankake og gått tur med dogsa. Kosa oss vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Da var tre blitt til to Det har vært noe vanskelige uker med mye tanker rundt dette. Uta har flyttet ut og får seg ett nytt hjem der hun får være alene. Jeg tror det er absolutt det beste for henne. Det er ikke noe mindre trist og hun vil bli savnet! Noen som føler for en mer forklaring får heller sende meg en pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Klem til deg Margrete. Jeg kan forestille meg hvor vondt det er, men det føles sikkert bedre når du ser at hun får det bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 7. April 2013 Rapporter Share Skrevet 7. April 2013 Margrete 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts