Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Jeg elsker å ha undervisningsfri hver mandag! :D Jeg har blitt potte tett og har så vondt i halsen at jeg ikke kan svelge, så idag skal jeg med god samvittighet holde meg innendørs og se på regnet som pisker mot ruta

God bedring! Kose deg inne med noe varmt i koppen og høre på regnet piske på ruten. Det er faktisk koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, er det en sjekketjeneste, det hadde jeg ikke fått med meg :lol: Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2

Ikke jeg heller. :P Jeg lasta det ned i natt for å ha noe å gjøre. :P

Du, Nirm... AD-resultatene til Noomi ble lest av i går, står det på dogweb :P Grattis ;)

What??? Jeg må visst sjekke alle steder jo. Ikke har jeg fått mail på det, og ikke er siden hennes oppdatert!!! :frantics:

Men da hadde hun søren meg AD-A også!!!!!! :banana: :banana: :banana:

  • Like 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordfeud ja. Det kan jeg også begynne med nå som jeg får Iphone! Og betale parkering med mobilen! Og se det med en gang når jeg får epost. Og Runkeeper. Hva mer kan jeg glede meg til?

Candy crush :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wordfeud ja. Det kan jeg også begynne med nå som jeg får Iphone! Og betale parkering med mobilen! Og se det med en gang når jeg får epost. Og Runkeeper. Hva mer kan jeg glede meg til?

En helt ny verden av muligheter :D.

Og der tikket diagnosebrevet inn. :ahappy:

Søren meg deilig dette. :D Dette fortjente lille jenta mi. :ahappy:

Grattis så mye altså :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What??? Jeg må visst sjekke alle steder jo. Ikke har jeg fått mail på det, og ikke er siden hennes oppdatert!!! :frantics:

Men da hadde hun søren meg AD-A også!!!!!! :banana: :banana: :banana:

Grattis :jump:

Invilget meg å sove lenge, stelle akvarium og rydde kjøkken dag før jobb. Det betyr ingen tur på jentene før jobb, men de overlever nok :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis Nirm! Så deilig!

I daaaaag skal jeg skrive på bacheloren min. Jeg er fremdeles støl i lårene etter joggeturen min i går, så jeg tror jammen at jeg kan sitte på ræva med god samvittighet fram til vi skal på kurs i kveld. Må bare steke litt lever til bølla og blande i litt kattemat, så har vi superbelønningen klar. :aww:

Jeg VIL IKKE skrive bachelor! Noen som har noen motiverende ord? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet opp til oversvømmelse på gulvet i dag. :| Noe som lekker på badet i alle fall. Fint at jeg leier, og ikke eier. De holder på å se på det nå, så forhåpentligvis slipper jeg å svømme rundt i leiligheten fremover. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups... Verken jeg eller hundene vet hva meradog er, de er bortskjemte som fy, de ligger i både sofa og seng. Jeg regner med jeg kan forvente allergiske utbrudd når som helst. Det må være pur flaks at snart seks år gamle X'en ikke har klødd seg et minutt i sitt liv. Med mindre hun smugklør? Det hender nemlig at hun går opp på soverommet og legger seg der midt på dagen. Kanskje jeg nå vet hvorfor, endelig?

Selvfølgelig, hun kan jo ikke la deg se at hun klør for da får hun jo ikke ligge i senga mer..

Oi... Tuf har aldri smakt meradog, har sovet masse i senga mi, og jeg har egentlig aldri gjort noe særlig innsats hva gjelder oppdragelse... Dette forklarer jo en hel del :(

Hehe, ja det er utrolig hva folk klarer og lire utav seg og faktisk tro på altså... Selv etter over 30 år med hund..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner det over alt i dag? Plasker ned her også, skikkelig teit siden det tok en uke med sol for å tørke opp gårdsplassen her.

Men wæææ, om 20 minutter har jeg jobbintervju igjen, over telefon. Denne gangen ringer det fra Haugesund :D Der kunne jeg faktisk tenkt meg å flytte tror jeg, så akkurat nå sitter jeg å psyker meg opp ved å høre på en ganske flau sang, men som av en eller annen grunn fyrer meg opp :P

http://youtu.be/HxjbHdcwkD8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med AAAA, Nirm!

Nå har jeg grublet i ti minutter på hvorfor alle jubler over kortere arbeidsuke, til jeg innså at det dere kaller fridag er min eksamensdag. Jeg hadde glemt at 1. mai har flere betydninger, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt
Hello sweetie!!!!!

Doctor Who er fantastisk. Jeg er faktisk litt besatt. Men jeg vet ingen som ser på det, så jeg får ikke tatt ut entusiasmen min på noen... og det er ingen som skjønner hva jeg mener om jeg sier exterminate med rar stemme :( Ps. lite fandom-hint over profilbildet mitt da :D Sånn bortsett fra doctoren selv er River Song min favoritt... også liker jeg skikkelig godt den nye doktoren, gjorde det ikke i begynnelsen fordi jeg synes Tennant var åsåm, men nå liker jeg begge like mye. Eccleston var kjip synes jeg, hele den sesongen var ikke noe særlig egentlig. Og og og! Jeg eeelsker Doctor Who! ELSKER!

Jeg likte veldig godt Doctor Who. Trodde jeg. Men det gikk over ganske nøyaktig da Doctor Thirteen ble skrevet ut av serien, så jeg mistenker at det hadde en sammenheng. Nå er det litt mer meh.

Ellers så kunne tvseriefolket ha laget noe the Wire'ish igjen. Det var serien sin, det.

Edit: Nå skal jeg virkelig ta meg en kaffe og fem. Doctor Who og House, liksom. Kaffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
    • Men du sier ikke når dere legger dere, man kan ikke forvente at en liten valp skal sove 8t i strekk, det tar som regel litt tid.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...