Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Trøtt etter helga, men opp og hopp liksom. Godt det er en pause midt i denne uka, kjenner jeg . Det hadde jeg glemt! Nå ble jeg veldig glad kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Nå må jeg snart ut på tur, Vigdis er ikke alright i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg elsker å ha undervisningsfri hver mandag! Jeg har blitt potte tett og har så vondt i halsen at jeg ikke kan svelge, så idag skal jeg med god samvittighet holde meg innendørs og se på regnet som pisker mot ruta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg elsker å ha undervisningsfri hver mandag! Jeg har blitt potte tett og har så vondt i halsen at jeg ikke kan svelge, så idag skal jeg med god samvittighet holde meg innendørs og se på regnet som pisker mot ruta God bedring! Kose deg inne med noe varmt i koppen og høre på regnet piske på ruten. Det er faktisk koselig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Du, Nirm... AD-resultatene til Noomi ble lest av i går, står det på dogweb Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 ....skal vi straks gjøre oss klar til en tur i skauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Åå, er det en sjekketjeneste, det hadde jeg ikke fått med meg Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Ikke jeg heller. Jeg lasta det ned i natt for å ha noe å gjøre. Du, Nirm... AD-resultatene til Noomi ble lest av i går, står det på dogweb Grattis What??? Jeg må visst sjekke alle steder jo. Ikke har jeg fått mail på det, og ikke er siden hennes oppdatert!!! Men da hadde hun søren meg AD-A også!!!!!! :banana: 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Wordfeud ja. Det kan jeg også begynne med nå som jeg får Iphone! Og betale parkering med mobilen! Og se det med en gang når jeg får epost. Og Runkeeper. Hva mer kan jeg glede meg til? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Wordfeud ja. Det kan jeg også begynne med nå som jeg får Iphone! Og betale parkering med mobilen! Og se det med en gang når jeg får epost. Og Runkeeper. Hva mer kan jeg glede meg til? Candy crush Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Og der tikket diagnosebrevet inn. Søren meg deilig dette. Dette fortjente lille jenta mi. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Wordfeud ja. Det kan jeg også begynne med nå som jeg får Iphone! Og betale parkering med mobilen! Og se det med en gang når jeg får epost. Og Runkeeper. Hva mer kan jeg glede meg til? En helt ny verden av muligheter . Og der tikket diagnosebrevet inn. Søren meg deilig dette. Dette fortjente lille jenta mi. Grattis så mye altså . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 En helt ny verden av muligheter . Grattis så mye altså . Takker. Nå skal jeg være kvalmende glad i hele dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 What??? Jeg må visst sjekke alle steder jo. Ikke har jeg fått mail på det, og ikke er siden hennes oppdatert!!! Men da hadde hun søren meg AD-A også!!!!!! :banana: Grattis Invilget meg å sove lenge, stelle akvarium og rydde kjøkken dag før jobb. Det betyr ingen tur på jentene før jobb, men de overlever nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Grattis Nirm! Så deilig! I daaaaag skal jeg skrive på bacheloren min. Jeg er fremdeles støl i lårene etter joggeturen min i går, så jeg tror jammen at jeg kan sitte på ræva med god samvittighet fram til vi skal på kurs i kveld. Må bare steke litt lever til bølla og blande i litt kattemat, så har vi superbelønningen klar. Jeg VIL IKKE skrive bachelor! Noen som har noen motiverende ord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Bestilt telefon, portert tlf nr Utrolig sliten i beina idag og grattis nirm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Våknet opp til oversvømmelse på gulvet i dag. Noe som lekker på badet i alle fall. Fint at jeg leier, og ikke eier. De holder på å se på det nå, så forhåpentligvis slipper jeg å svømme rundt i leiligheten fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Ups... Verken jeg eller hundene vet hva meradog er, de er bortskjemte som fy, de ligger i både sofa og seng. Jeg regner med jeg kan forvente allergiske utbrudd når som helst. Det må være pur flaks at snart seks år gamle X'en ikke har klødd seg et minutt i sitt liv. Med mindre hun smugklør? Det hender nemlig at hun går opp på soverommet og legger seg der midt på dagen. Kanskje jeg nå vet hvorfor, endelig? Selvfølgelig, hun kan jo ikke la deg se at hun klør for da får hun jo ikke ligge i senga mer.. Oi... Tuf har aldri smakt meradog, har sovet masse i senga mi, og jeg har egentlig aldri gjort noe særlig innsats hva gjelder oppdragelse... Dette forklarer jo en hel del Hehe, ja det er utrolig hva folk klarer og lire utav seg og faktisk tro på altså... Selv etter over 30 år med hund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Regner det over alt i dag? Plasker ned her også, skikkelig teit siden det tok en uke med sol for å tørke opp gårdsplassen her. Men wæææ, om 20 minutter har jeg jobbintervju igjen, over telefon. Denne gangen ringer det fra Haugesund Der kunne jeg faktisk tenkt meg å flytte tror jeg, så akkurat nå sitter jeg å psyker meg opp ved å høre på en ganske flau sang, men som av en eller annen grunn fyrer meg opp http://youtu.be/HxjbHdcwkD8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Ler jeg bittelitt av Nirm Grattis! Drikker kaffe, lille sover, eldste i barnehagen og skal fortsette å oppdatere hjemmeside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Ler jeg bittelitt av Nirm Grattis! Ikke le av slike gale folk som meg. Men takker for grattis alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Gratulerer med AAAA, Nirm! Nå har jeg grublet i ti minutter på hvorfor alle jubler over kortere arbeidsuke, til jeg innså at det dere kaller fridag er min eksamensdag. Jeg hadde glemt at 1. mai har flere betydninger, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Jeg ler av t som skal stå i kø på telenor arena for old tidens Justin Bieber. Og det regner :-P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Ulla-Britt Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Hello sweetie!!!!! Doctor Who er fantastisk. Jeg er faktisk litt besatt. Men jeg vet ingen som ser på det, så jeg får ikke tatt ut entusiasmen min på noen... og det er ingen som skjønner hva jeg mener om jeg sier exterminate med rar stemme Ps. lite fandom-hint over profilbildet mitt da Sånn bortsett fra doctoren selv er River Song min favoritt... også liker jeg skikkelig godt den nye doktoren, gjorde det ikke i begynnelsen fordi jeg synes Tennant var åsåm, men nå liker jeg begge like mye. Eccleston var kjip synes jeg, hele den sesongen var ikke noe særlig egentlig. Og og og! Jeg eeelsker Doctor Who! ELSKER! Jeg likte veldig godt Doctor Who. Trodde jeg. Men det gikk over ganske nøyaktig da Doctor Thirteen ble skrevet ut av serien, så jeg mistenker at det hadde en sammenheng. Nå er det litt mer meh. Ellers så kunne tvseriefolket ha laget noe the Wire'ish igjen. Det var serien sin, det. Edit: Nå skal jeg virkelig ta meg en kaffe og fem. Doctor Who og House, liksom. Kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 I dag blir det tre-retters på Brygga 11 i Sandefjord Gleeder meg! Nå blir det sykkeltur med hundene før jeg skal rydde litt og ta en tur på butikken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Du vet forresten at pensum er noe utdatert når det glorifiserer hvor effektivt kommunikasjonsmiddel faxen er! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts