Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Sååå såååå, husk å puste. Det syntes jeg da lillebror var russ også - jeg var faktisk bokstavelig talt redd for at han skulle dø. Men når til og med HAN klarte seg, så klarer nok frøkna di seg også! :)

Hun lever og var ikke på Tryvann i går. Nå er hun hjemme hos seg selv med kjæresten sin og kommer hit etterpå. Perfekt :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

D'var skødde da je drog i væg på tur mæ dænna hærsens sparken (ja sparken)
Skødda var så tjukk at je sku skøri a i skiver mæ tæljkniv (mæ tæljkniv)
Så je gikk mæg bort, men fænt ut at je havne oppi Skreia-parken (i parken)
Det var grått og grått og grått og je fænn itte fram
Kjenner jeg ikke kommer til å savne Totendialekta så innmari mye. :lol: Men det liker jeg at de gjør her - de står på spark på vinteren (glemmer ikke dama på over 90 som kom i en hersens fart i nedoverbakken første året vi bodde her!). Sambo som er fra Bergen, sa at sist han så en spark, var på et museum. Og jeg må innrømme at det ikke var en drøss med sparker i Oslo heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat søndag. Og lat lørdag kveld i går :heart: Fantastisk.

Min eneste plan for i dag er litt lydighetstrening, burde hatt gjennomgang av klasse 1 programmet enten i kveld eller i morgen, men da må jeg ha bistand og det håper jeg vi får til. Hjelpes.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man vasket kjelleren i huset og tømt det fullstendig for absolutt alt som ikke skal bli igjen. Følte meg litt som en sigøyner når jeg kjørte hjem med pære full bil, hvor litt kreative løsninger måtte til for å få plass til alt :lol: Trodde kanskje jeg måtte ta en tur til i morgen, men det gikk med et nødskrik. Da er det bare overleveringen på tirsdag som gjenstår :D

Ser ikke ut her hjemme nå da, for ting har bare blitt uvilkårlig plassert hist og her. Men det kommer da en ny helg om en uke hvor alt kan få nye hjem :)

Nå skal jeg gjøre ingenting en stund før jeg må hive meg over jobb.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man vasket kjelleren i huset og tømt det fullstendig for absolutt alt som ikke skal bli igjen. Følte meg litt som en sigøyner når jeg kjørte hjem med pære full bil, hvor litt kreative løsninger måtte til for å få plass til alt :lol: Trodde kanskje jeg måtte ta en tur til i morgen, men det gikk med et nødskrik. Da er det bare overleveringen på tirsdag som gjenstår :D

Ser ikke ut her hjemme nå da, for ting har bare blitt uvilkårlig plassert hist og her. Men det kommer da en ny helg om en uke hvor alt kan få nye hjem :)

Nå skal jeg gjøre ingenting en stund før jeg må hive meg over jobb.

Jeg tror vi har litt ulik flytteprossess :D Jeg var på visning på søndag, vant budrunde tirsdag, overtakelsesmøte den 8. mai, overtar 31 mai

Fytter den helgen og har ikke tenkt meg ut hit igjen etter søndag 2. juni. Aller helst være ferdig i løpet av fredag eller lørdag. Sier "ja takk" til alle som tilbyr seg å hjelpe, slik kan fem - seks biler kjøre hver sin tur, i steden for tusen turer med èn. Nå er det jo bare to og et halvt år siden vi flyttet sist og er veldig flinke til å kaste. Tar heller ikke med meg møblene herfra, så da blir det bare kasser og søplesekker å flytte på :D Tommy flyttemann kommer med full bil fra lager på Lillehammer og jeg håper inderlig han kan komme den helgen.

Har ikke tenkt å male en vegg dit vi skal eller vaske en vegg der vi reiser i fra. Betaler meg ut av dritten, jeg :icon_redface:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det endel ut til at nesten alt har falt på plass for Copenhagen Beer Celebration!!! Juhu :jump: Da blir det ølfestival i København allerede til helga!

Eneste som mangler er Thorvaldpass. Hun. Oppdretter skal bort selv så nå aaner jeg ikke hvem vi skal spørre! Har flere mulige da, men hvordan velge! :o Hundefolk? Ikke-Hundefolk som ønsker seg hund??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det endel ut til at nesten alt har falt på plass for Copenhagen Beer Celebration!!! Juhu :jump: Da blir det ølfestival i København allerede til helga!

Eneste som mangler er Thorvaldpass. Hun. Oppdretter skal bort selv så nå aaner jeg ikke hvem vi skal spørre! Har flere mulige da, men hvordan velge! :o Hundefolk? Ikke-Hundefolk som ønsker seg hund??

Sette han på flyet hit :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det endel ut til at nesten alt har falt på plass for Copenhagen Beer Celebration!!! Juhu :jump: Da blir det ølfestival i København allerede til helga!

Eneste som mangler er Thorvaldpass. Hun. Oppdretter skal bort selv så nå aaner jeg ikke hvem vi skal spørre! Har flere mulige da, men hvordan velge! :o Hundefolk? Ikke-Hundefolk som ønsker seg hund??

Jeg stemmer for ikke hundefolk som ønsker seg hund :) Må påvirke der man kan :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig det er litt koselig med regn nå.. Er nok fordi da kan jeg ligge på sofaen og kose med sammen med Leo resten av dagen med god samvittighet :aww: hadde det vært sol hadde jeg følt at jeg måtte ut å stelle i hagen liksom.. Men nå er det ingen ting sm må gjøres, Leo har fått en lang god tur sammen med halvboren sin og en annen lapphund hann i dag, så han er sliten og fornøyd, og vil kooooose :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naboen likte tydeligvis ikke at politiet ble ringt til igjen i natt.. Fikk en litehyggelig melding av han gitt, hvor han blant annet synes jeg kunne tatt det med han uten å blande inn dem, døh, hva har vi ikke prøvd på 2 av gangene da, men får jo ikke noe respons fra dem når de er så fulle og fjerne.. Den meldingen han sente bekreftet vel egentlig bare at han mangler en del respekt for andre..

Sendte en langt og ganske så saklig svar tilbake, men ikke fått noe svar på det nei..

Men merker jeg ikke liker slike situasjoner, hele meg blir stressa og nervøs.. Like virkelig ikke konflikter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara skulle vise meg hva slags telefon og abbonement jeg burde skaffe meg, og plutselig hadde vi trykket kjøp. Jeg tilhører egentlig den generasjonen som bruker det man har til det ikke kan brukes lenger, men Sara klarte å overbevise meg om at den gamle Nokiaen min ikke var med inn i vårt årtusen. Så nå kommer en iPhone 4 i posten gitt. Surfer rundt etter kule deksler nå. Lilla, blomstrete eller med mummitroll tro?

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara skulle vise meg hva slags telefon og abbonement jeg burde skaffe meg, og plutselig hadde vi trykket kjøp. Jeg tilhører egentlig den generasjonen som bruker det man har til det ikke kan brukes lenger, men Sara klarte å overbevise meg om at den gamle Nokiaen min ikke var med inn i vårt årtusen. Så nå kommer en iPad 4 i posten gitt. Surfer rundt etter kule deksler nå. Lilla, blomstrete eller med mummitroll tro?

iPhone kanskje?

http://www.zazzle.co.uk/bearded_collie_coque_pour_iphone_4-176413399720978823

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...