Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Jeg synes Bieber er så patetisk :lol: måten han rynker pannen og prøver å gjøre seg ekstra deilig er jo fantastisk... ser ut som han får slag!

Ja, for det å rynke panna er liksom en universal "jeg er hått"-greie det?

Tipper du ikke liker ham bare fordi han har nese jeg :aww::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Problemet med hundene mine er at de ser ut som bamser med dådyrøyne! Eller kan det være meg det er noe feil med?

Det er ikke bare deg, jeg har akkurat samme problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sitter jeg på et lite foredrag fra Sykehuset Innlandet som er på besøk og vil prøve og rekruttere oss til jobb der når vi er ferdig på skolen..

De er vist litt stressa siden de skal rekruttere ca 100 personer de neste 5 årene :teehe:

Hva slags utdanning tar du? :)

..lurer jeg på om jeg skal si ja til en ekstravakt i natt, eller om jeg skal kose meg hjemme hele kvelden med god mat og Brothers&Sisters..

Bioingeniør :)

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora driver å får ørebetennelse igjen, tror jeg. I venstre øre denne gangen.

Lurer på om jeg skal begynne med akvarium istedetfor hund, jeg.

Uffe!

Men få tatt prøver denne gangen, slik at dere er sikre på at dere behandler riktig bakterie/sopp.

Sliten.no, og jeg skal liksom ut og ta bilder av jentene etterhvert, jeg har ikke gidda å ta kameraet ut av veska engang og sett på det.... Jaja, det er heldigvis lyst langt ut på kvelden, så jeg får vel prøvekjørt det iallefall :P

Rak, jeg har tenkt å få Heidi til å vise meg det grunnleggende, hun trenger å få brusha opp på det du lærte henne, og så får jeg se om jeg kan ta en tur bortover etterhvert og lære mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok prøver for 3 uker siden :) Hun har gjærsopp..

Kan du bake brød med den? Så kunne vi brukt disse allergihundene våre til noe nyttig. :P

Noomi har sår på øreflippen nå og mellom noen tær... Kontroll i morgen da, og sprøyte idag...

Ja det er en av grunnene, det og at jeg ikke er lesbisk... :/

Lesbiske foretrekker innovertiss og ikke utovertiss tilsier ryktene. :P

Men jeg trur Justin kommer til å fortelle at han egentlig er Justine en dag. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok prøver for 3 uker siden :) Hun har gjærsopp..

Kan du bake brød med den? Så kunne vi brukt disse allergihundene våre til noe nyttig. :P

Noomi har sår på øreflippen nå og mellom noen tær... Kontroll i morgen da, og sprøyte idag...

Ja det er en av grunnene, det og at jeg ikke er lesbisk... :/

Lesbiske foretrekker innovertiss og ikke utovertiss tilsier ryktene. :P

Men jeg trur Justin kommer til å fortelle at han egentlig er Justine en dag. :aww:

Du, nå må du passe deg. Straks får nok du beskjed om at du egentlig er supermisunnelig, og gjerne litt forelska i tillegg... ;):lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå lure jeg på hvorfor jeg absolutt måtte ha de store hundesengene fra plantasjen. Det er jo ikke sjans i havet at jeg får plass til dem i vaskemaskinen, og jeg hater jo å vaske ting for hånd. :lol:

Og så er jeg litt fornøyd med meg selv. Vært ute på herlig langtur, og gikk opp en av de verste bakkene i området uten pause. I fjor på samme tid mener jeg jeg måtte ha et par pauser. Blitt sprekere gitt!

Vår i Trøndelag. :ahappy:
525182_10151567743760630_1031386622_n.jp

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå må du passe deg. Straks får nok du beskjed om at du egentlig er supermisunnelig, og gjerne litt forelska i tillegg... ;):lol:

:lol:

Men jeg trur han hadde blitt fryktelig søt som jente, om enn noe ung for meg. :lol: Men jeg har ikke noe i mot han, selv om jeg ikke liker musikken hans. Men så liker jeg jo omtrent ingenting som er produsert etter jeg ble født. :lol:

Sulten, men trur jeg skal dra på jobben før jeg lager mat.... Så jeg får mobilladeren min.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rak, jeg har tenkt å få Heidi til å vise meg det grunnleggende, hun trenger å få brusha opp på det du lærte henne, og så får jeg se om jeg kan ta en tur bortover etterhvert og lære mer :)

Lurt :) Kan komme nedover uten kamera også da. :lol: Var ikke sånt ment.

Hater at formen svinger så innmari, fryktelig lite lyst til fjøs i dag, men jeg skal. :aww: Verste som skjer er at jeg spyr, og det har jeg ikke daua av enda. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelaaaaag! I miss uuuuu...

Her er det høst! Seriøst... SÅ grått og trist det er ute.. På tur igår føltes det som om vi gikk i en høststorm.. Idag er det ingen vind så det hjelper da litt..

Nå har jeg spist "middag"... Får vel gå ut med dyret snart. Idag er en sånn dag der jeg egentlig ikke orker å gå noe tur.. Vet ikke hvorfor.. Men får vel gjøre det så snuppe blir glad! Og SÅ skal jeg tegne resten av kvelden. Og bare kose meg med musikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er eneste dugande skiføret for vannski. Oh joy. :lol: Men fortsetter det i denne farta er det bart leeenge før 1. mai.

Og eneste jeg tenkte, som faktisk gleder meg til det blir bart, var: *sukk* Nå er det slutt på rene labber. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...