Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Dere må jo komme på statoil.. Fra 18 og utover. :)

Skal prøve å komme meg dit :) Skal visst en gjeng på Dragvoll og så jeg, men der kjenner jeg ihvertfall ingen :lol: Er det nede i parkeringshuset eller hvor er det hen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Skal prøve å komme meg dit :) Skal visst en gjeng på Dragvoll og så jeg, men der kjenner jeg ihvertfall ingen :lol: Er det nede i parkeringshuset eller hvor er det hen?

Det kommer litt an på været, regner det så blir det nede viss ikke så er vi oppe.. Den delen av parkeringsannlegget som er lengst borte fra statoilbygget er dekket av grus, litt bedre og trene der enn på bettong. Du ser oss helt sikkert. Eneste er at det kan være litt dårlig oppmøte akkurat kl 18. Jeg kommer sånn kvart over-halv 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullkorn fra pasientjournaler



INNKOMSTEN:

* Pasienten har tidligere vært aktiv, men har nå gått over til rollen som husmor.

* Gutten har vært frisk siden fødselen, bra apetitt, nå oppe i 4300 kg. i vekt.

* Pasienten bruker narkotiske stoffer og deltar ofte på homeparty.

* Fikk beskjed om at hjertet var bra, men at hun skulle komme tilbake dersom hun ble bevisstløs.

* Pasienten innlegges med kjevefraktur. Pasienten opplyser at han ble slått ned i byen fordi han var "stor i kjeften". Han er etter dette muligens blitt enda større.

* Iblandt har pasienten det bra, iblandt verre. Iblandt har hun det ikke bra i det hele tatt.

* Som prevensjon foretrekker hun "minipikken".
(denne form for prevensjon kan være høyst usikker, i hvertfall sammenliknet med minipillen)

* Pasienten gikk tur i skogen da han traff en elg som også var ute på tur i skogen.

* Hun har ikke tykktarmskatarr, men har brukt mascara.

* Pasienten er overvektig med en litt spesiell fordeling, men pasientens tenner passer godt sammen.

* Pasienten er full av tårer og gråter kontinuerlig. Det virker som hun også er deprimert.

MEDISINSKE OBSERVASJONER:

* Det fantes ikke spor av kandidaten i pasientens vagina.
(meningen var kanskje å skrive candida (gjærsopp)?)

* Avføringen har samme farge som dørene i 3. etasje.

* I dag til lunsj får pasienten akutt diarè.

* ... har begynt å få små teskjeer i avføringen opp til 15-20 ganger daglig.

* Undersøkelser av genitalia viser at han har sirkusstørrelse.

* Pasienten døde i Juni i 1990 og dette har gjort ham plutselig vondt.

TIDLIGERE SYKDOMMER:

* Pasienten snakker ikke norsk, forøvrig frisk.

* Pasienten har i tillegg diabetes, men er i utmerket stand og ualminnelig vakker.

* Pasienten har ingen tidligere opplevelser med selvmord.

FAMILIE OG SOSIALT:

* Pasienten er gift og har 5 froske barn.

* Pasienten er no. 5 av 2 søsken.

* Hennes mor og far døde da hun var 12. De har ikke hatt noen kontakt siden da.

* Pasienten er en 79 år gammel enke som ikke lenger bor sammen med ektemannen.

FRA RESEPTER:

* Ekstra ille berørt av en trykkfeil ble en mann ved navn Kåre J. Han fikk sin nitroglyserin med følgende etikett på glasset:
Sitat:
Kåte J.
Mot hjertekrampe. En tabl. legges under pungen ved behov.
Kan gjentas

* Becotide nesespray
Dssn: 2 dusker i nesen morgen og kveld.

* Ovesterin vag.
Dssn: 2 stikk puler i skjeden den første dagen.

* Ovesterin vaginalkrem
Dssn: 2 støt i skjeden ved sengetid etter avtale med elgen.

* Trisekvens
Hormoner til aldrende kjærring.
1 tablett daglig mot videre forfall etter avtale med elgen.

* Vival 5 mg
1 tab. 2 timer før dengetid.

* Marevan (blodfortynnende)
Farvel Jensen. Etter avtale med legen.
(en danske med det sjeldne navnet Marvel Jensen fikk utlevert sin Marevan med denne dramatiske teksten på etiketten)

* Paralgin forte
Brukes etter eget forgodtbefinnende, men helst ikke mer enn 10 tabl. i døgnet.

* Regaine liniment
(middel mot håravfall)
Til bruk ved "måne". Påføres i ny og ne ca. 2 ggr. daglig.

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det man kunne gi tisper som blir innbilt igjen ? Galastop fra dyrlegen? men er det også hvis de ikke har melk? Noe annet?

Mia holder på å "forsvinne" inn i tåkeheimen av sove, sove, sove, ikke spise og ikke ville noen ting......

Dumme bikkja!! :wub:

Galastop ja.. Funker fjell ;)

Sent from my GT-I9100

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Takk for bursdagshilsninger. Jeg har hoppet over 15 sider ca, siden jeg har vært bortreist i helga.

Men grorudpalme er harry og harry er trønder, så da kom forklaringen på det... Og trønderfesten var supervellykket og kjempemorsom!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bursdagshilsninger. Jeg har hoppet over 15 sider ca, siden jeg har vært bortreist i helga.

Men grorudpalme er harry og harry er trønder, så da kom forklaringen på det... Og trønderfesten var supervellykket og kjempemorsom!!!

Jeg vet om mange steder i Norge som har høyere harryfaktor enn trøndelag, for tenk. :aww:

Ferdig å lage plan for rådgiverarbeidet neste skoleår, akkurat samtidig som jeg fant en avglemt sjokoladebit i skuffen min. Hente en kopp kaffe da kanskje. Man får ikke mer kos enn man lager sjæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om mange steder i Norge som har høyere harryfaktor enn trøndelag, for tenk. :aww:

Ferdig å lage plan for rådgiverarbeidet neste skoleår, akkurat samtidig som jeg fant en avglemt sjokoladebit i skuffen min. Hente en kopp kaffe da kanskje. Man får ikke mer kos enn man lager sjæl!

Mhm, samtlige som bor oppi forskjellige daler rundt om kring :aww::P

Sitter og ser på doctor phil og skal snart ta turen opp og levere kamera til tulip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og tulip håper veeeeeeeeldig på solgløtt i ettermiddag, så hun kan kløne seg til iallefall et ok bilde :P

Tror du må komme og få et lite fotokurs :D Så slipper du å kløne deg til okbilder. :D

Nei skal man tisse hunder da tro? Lukisen ligger med to labber på armen min og holder meg fast mens han holder på å sovne, kasko ligger og snorker på andre siden og totten sover som en stein i stolen. Trooor ikke de har dårlig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene mine var veldig fornærma i morges. På grunn av skitne poter etter morgenlufting lukket jeg grinda opp til andre etasje. Det betyr at de ikke kunne gå inn til eksgubben på gjesterommet, og så de som ville rundslikke ører! Her sitter jeg og føler meg brutal, selv om han sikkert sto opp rett etter at jeg dro på jobb.

Problemet med hundene mine er at de ser ut som bamser med dådyrøyne! Eller kan det være meg det er noe feil med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Influensa og i skikkelig dårlig form :hmm: Har nesten ikke stemme i dag, så da jeg ringte jobb for å si at jeg var syk, skjønte de ikke at det var meg :lol:
Passer skikkelig dårlig å bli syk denne uka, tettpakket program og jeg har ikke tiiiiid til slikt tull :frantics:
Heldigvis underholder hundene hverandre, kjekt med to i blant :rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sitter jeg på et lite foredrag fra Sykehuset Innlandet som er på besøk og vil prøve og rekruttere oss til jobb der når vi er ferdig på skolen..

De er vist litt stressa siden de skal rekruttere ca 100 personer de neste 5 årene :teehe:

Hva slags utdanning tar du? :)

..lurer jeg på om jeg skal si ja til en ekstravakt i natt, eller om jeg skal kose meg hjemme hele kvelden med god mat og Brothers&Sisters..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...