Guest Michellus Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Høneblund ferdig, MH lagt inn på hjemmeside, så er det på tide å redigere filmer og legge de ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Da er det bare noen få småting igjen i huset, og de får jeg med meg i morra. Var kø så lang som et vondt år på fyllinga i dag, så ble forsinket der. Formen ikke stort og skryte av i dag heller, så da utsatte jeg vaskingen til i morra. Om noen føler for å sniffe grønnsåpe sammen med meg da så bare kom! Hadde satt stor pris på en hjelpende hånd eller to Nå blir det sofatjeneste en stund, før jeg skal tømme noen esker og fylle i reolen på det andre rommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Som jeg elsker buss for tog. Artig å stå her og henge og lure på om de kanskje har glemt å sende en buss til Ås. Noen representant fra NSB er det selvfølgelig ikke her, så da får vi bare stå her i uvisshet, da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Jeg elsker band-dokumentarer, etter gårdagens om Freddie Mercury (vel, ok, det er jo mer person-dokumentar men musikk-dokumentar da ) har jeg fått dilla på han. Egentlig synes jeg queen har skikkelig harry sanger som er "oppbrukt", men han hadde jo noen fantastiske soloprosjekt jeg ikke har hørt før! Barcelooooonaaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Hjemmelaget pizza og film. Det blir nam! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Puh, 8 timer ute på stevne i dag, nå er både hund og eier slitne.. Angrer på at vi ikke hadde meldt på, men sånn er det. Alle i klasse 1 fikk sølvmerket og opprykk, det er jo litt artig da Varga var flink og behersket seg bra i dag, hun begynner definitivt og bli bedre Kino i kveld, jeg kommer garantert til og sovne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Ziva slo til og ble intet mindre enn BIS på valpeshowet i dag hun! Ikke ofte tolleren blir BIS, selv ikke på retriever-utstillinger, så det var skikkelig morsomt Nå håper jeg hodepinen forsvinner snart, da skal jeg se om jeg får tilbake matlysten... 15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Ziva slo til og ble intet mindre enn BIS på valpeshowet i dag hun! Ikke ofte tolleren blir BIS, selv ikke på retriever-utstillinger, så det var skikkelig morsomt Nå håper jeg hodepinen forsvinner snart, da skal jeg se om jeg får tilbake matlysten... Grattis!!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Vi har vært i byen og handlet malerutstyr og maling. Skal ha en helt matt grå farge og hvite karmer i stua. Tipper det blir snasent jeg Nå er jeg derimot klar for jentekveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Sentrumsløpet gjennomført! Og ikke bare det, jeg har jogget HELE veien Den ønskede tiden på under halvannen time, den endte faktisk på 1t 7min og 32sek! Nå gleder jeg meg til en pils! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 ....skal jeg innta sofaen etter en lang dag på stevne Flinkeste lille elleville klinket til med 1. plass og napp i ag 1, og 2. plass og napp i hopp 2. SuperHarly! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Fik sove til slutt. På sofaen, etter en "liten halv en" (med delestrek. ). Skulle seriøst vært mulig å sovet uten det, men når pianoet står vegg i vegg med soverommet mitt er det søren meg ikke lett å sove i den kattekvelinga!!!! Så mange år med pianospilling, og så lite framgangs, så hadde jeg vurdert å slutte selv altså. Straks jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Rekk opp hånda den som har en skikkelig pen Foenix! *rekker opp hånda* Mor og datter har kost seg med grisehale ("kost seg" i cirka to minutter...), jeg spiser kalde middagsrester fra i går, og har ikke tenkt til å bevege meg før jeg må tisse eller etterfylle ciderglasset. Vondtvondtvondt i ankelen nå, til tross for støttebandasje, så jeg tror jeg må sterkt vurdere en ny legetime for å følge opp dette. Det er så godt å se at så mange soniser har hatt en bra lørdag! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Flinke fasiten fikk opprykk til B- spor idag 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Flinke fasiten fikk opprykk til B- spor idag Grattis Mor og datter har kost seg med grisehale ("kost seg" i cirka to minutter...), jeg spiser kalde middagsrester fra i går, og har ikke tenkt til å bevege meg før jeg må tisse eller etterfylle ciderglasset. Vondtvondtvondt i ankelen nå, til tross for støttebandasje, så jeg tror jeg må sterkt vurdere en ny legetime for å følge opp dette. Fiiine F Og av med støttebandasken, kanskje litt is på foten? Også holde den høyt Og bestille ny time mandag siden det tar 3-4 uker og evt avbestille om den er helt fin 2 dager før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Sentrumsløpet gjennomført! Og ikke bare det, jeg har jogget HELE veien Den ønskede tiden på under halvannen time, den endte faktisk på 1t 7min og 32sek! Nå gleder jeg meg til en pils! ....skal jeg innta sofaen etter en lang dag på stevne Flinkeste lille elleville klinket til med 1. plass og napp i ag 1, og 2. plass og napp i hopp 2. SuperHarly! Flinke fasiten fikk opprykk til B- spor idag Gratulerer så mye alle sammen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Rekk opp hånda den som har en skikkelig pen Foenix! *rekker opp hånda* Mor og datter har kost seg med grisehale ("kost seg" i cirka to minutter...), jeg spiser kalde middagsrester fra i går, og har ikke tenkt til å bevege meg før jeg må tisse eller etterfylle ciderglasset. Vondtvondtvondt i ankelen nå, til tross for støttebandasje, så jeg tror jeg må sterkt vurdere en ny legetime for å følge opp dette. Det er så godt å se at så mange soniser har hatt en bra lørdag! Fortell hvordan det gikk da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Våryr kanin i farta 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Det begynner å flaske seg i Casa Pied Piper. Hunderommet er nå ryddet og klart (til tross for at hundene ikke liker å være der enda), og trimmebord og utstyr er nå på plass! Jentene skal få all mat og godis der inne en stund fremover, for å gjøre rommet til en bra ting og til de (les Freya) føler seg helt trygge der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Fiiine F Veldig fine F'en! Og av med støttebandasken, kanskje litt is på foten? Også holde den høyt Og bestille ny time mandag siden det tar 3-4 uker og evt avbestille om den er helt fin 2 dager før. Støttebandasjen er av for lengst, men is tenkte jeg ikke på. Skal se om jeg har noe som ikke er vom i fryseren jeg kan bruke Legetime kan jeg bestille over nett, så det gjøres nuh. Fortell hvordan det gikk da! Det har vi da resultattråder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Bare en ting å si... Jeg var FULL igår! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Veldig fine F'en! Støttebandasjen er av for lengst, men is tenkte jeg ikke på. Skal se om jeg har noe som ikke er vom i fryseren jeg kan bruke Legetime kan jeg bestille over nett, så det gjøres nuh. Det har vi da resultattråder til Men du hadde jo ikke lagt ut når du skreiv det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Æsj! Huseier skal selge leiligheten vi bor i. En mnd gjensidig oppsigelsestid, håper virkelig ikke de sier oss opp nå! Skikkelig dritt!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Æsj! Huseier skal selge leiligheten vi bor i. En mnd gjensidig oppsigelsestid, håper virkelig ikke de sier oss opp nå! Skikkelig dritt!!!!!!! Husk at nåværende huseier ikke kan si dere opp bare fordi den skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. April 2013 Rapporter Share Skrevet 27. April 2013 Husk at nåværende huseier ikke kan si dere opp bare fordi den skal selges. Hvorfor ikke? De eier et hus og leier ut underetasjen sin, og nå skal de selge leiligheten i stedet for å leie? Syntes virker som en gyldig grunn jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts