Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

....driver jeg banner i kirken og titter på en hannhund i Nederland som er 50% WK. Men ikke sånn østeuopeisk tull med D hofte avl o.l.

:lol:

Tusen takk til alle som gleder seg med meg som nybakt penthouseeier (hihi, Romsåsvarianten av godseier :lol: ). Om en måned er det hadet bra til Ytre Enebakk og hei hei til Oslo!

Godseier er godseier enten det er her eller der :D. Grattis igjen!!!

Tenk å slippe all den reisinga og gåinga der ute i Ytre Enfold, da :D.

Har jeg redigert bilder fra påske og fram til nå... godt jeg ikke har vært direkte overaktiv med kameraet :D.

Willy er klar for utstilling:

934658_643132975713915_281017378_n.jpg

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, i tillegg til at jeg er mongolei av onecall-reklamene, så kommer Norwegian med den teiteste reklamen ever. Hos oss trenger du ikke betale for "alt inkludert", men for det du trenger. Åja, ja så det er derfor dere er dyrere enn de selskapene som har alt inkludert? Nolduslogikk :frantics: Og man har pinade ikke mye å komme med når man bare skal hakke på andre, og ikke fremme sine egne styrker...

På den positive siden er rude tube hillarious! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterende med folk som ALLTID kommer senere enn avtalt...

Prøv å være lærer for en hel klasse med ungdommer på 16 - 18 år fra hele verden, de fleste med et helt annet forhold til tid enn vi har her i Norge! De kommer smilende og glade tjue minutter for sent til timen, i år etter år. Bra de er søte, det gjør at de fortsatt er i live.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det og vært forberedelse til utstilling. Var på plassen og hjalp til med å sette opp ringer og slikt i kveld, og jeg fant fort ut at det blir støvler eller lignende i morgen. En smule vått gitt! Og nå er det en liten tollerfrøken som er nydusja og fønet, selv mener hun at hun kunne klart seg uten begge deler. :P Gleder meg litt, utstillinga vår er ganske koselig syns jeg - og det kommer masse kjentfolk jeg skal skravle med. :ahappy: Resultatmessig blir det neppe noe høydare her, Bris stiller i årets sommermote og hun er ikke helt innafor dommerens type toller selv med pels (litt for lett), men vi skal kose oss uansett og noen må da bruke opp de blå båndene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, i tillegg til at jeg er mongolei av onecall-reklamene, så kommer Norwegian med den teiteste reklamen ever. Hos oss trenger du ikke betale for "alt inkludert", men for det du trenger. Åja, ja så det er derfor dere er dyrere enn de selskapene som har alt inkludert? Nolduslogikk :frantics: Og man har pinade ikke mye å komme med når man bare skal hakke på andre, og ikke fremme sine egne styrker...

På den positive siden er rude tube hillarious! :lol:

De få gangene jeg er ute å reiser får jeg det faktisk billigere hos norwegian enn hos sas ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for øvrig middels irritert på jentene - jeg trodde vi hadde en deal på at de kan få begynne å røyte 19. mai, når hovedspesialen i pinsa er vel overstått. Men neida, det begynte å flagre på begge to etter dagens bad.

Heldigvis er påmeldingsfristen 10. mai, så en kan se an om det er noe pels igjen å stille noen uker til. Og om X'en mot enhver formodning blir champion i Ålesund, kan vi jo spare de pengene. Men, det er større sjanse for at jeg dømmer på NKK Ålesund neste år enn at X'en blir champion der i år.

Blir hun det, skal jeg farge håret mitt i en farge som dere kan få lage poll og stemme over.

Men en må jo prøve lell...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg er ute å reiser får jeg det faktisk billigere hos norwegian enn hos sas ;)

Trur det ikke før jeg ser det! :P Bjørn Kjos er dritgod å "hjernevaske" folk, og de sjekker kun Norwegian uten å sammenlikne med SAS. Det er suggestiv markedsføring, og Norwegian er vanvittig gode på det. De utnytter at SAS er "businessman's airline" og prøver å appelere til "mannnen i gata" med å være så allright. Ekligt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det ikke før jeg ser det! :P Bjørn Kjos er dritgod å "hjernevaske" folk, og de sjekker kun Norwegian uten å sammenlikne med SAS. Det er suggestiv markedsføring, og Norwegian er vanvittig gode på det. De utnytter at SAS er "businessman's airline" og prøver å appelere til "mannnen i gata" med å være så allright. Ekligt :P

Jeg sammenligner alltid prisene :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe behov for at du går med på det, forteller bare min erfaring :) og det var to timer siden og sjekket både widerøe, sas, og norwegian . Sånn var det som regel i bodø også når vi skal fly opp alle sammen. Pluss til norwegian er at der får jeg alltid ha bilstolen med inn på flyet, og ha den i sete ved siden av meguten å måtte betale noe ekstra, helt utenkelig ifølge sas damen, selv om jeg prøvde å si jeg isåfall kan betale for det.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Hei sonen!  År 5 uten hund. Nå er jeg lei. Har vært innom de fleste rasene (altså vurdert) og har over gjennomsnittet (nerde) kunnskap om raser, men allikevel sliter jeg litt med å lande. Kanskje dere kan hjelpe?  Springer eller Sheltie. Meeennnnn. Springer: redd pelsstell men skjønner at man kan klippe den I sportsklipp uten å barbere eller ødelegge pels.  Sheltie: hater bjeffing, ser på fb gruppene at 9/10 sliter med unødvendig bjeffing og at de ikke egner seg I ymse sport grunnet lyd...   Hva skal jeg med hund?  Familie hund som jeg kan trene med og dra på kurs/seminar med. Lære mer hands on, har masse bok kunnskap men mangler litt hundespråk forståelse og hvordan løse problemer. Går turer i fjell og skog. Er mye ute og diller med barna.  Jeg har stor familie, 2 små barn, 1 stort. Mye barn innom på besøk.  Kom gjerne med andre forslag, men har vært igjennom alle rasene og slått de fra meg av forskjellige årsaker. Hjertet mitt vil en ny bruksschæfer tispe men hjerna sier nei  
    • Jeg er tispemennenske, og trives mye bedre med tisper enn hannhunder.  Men jeg oppfatter ofte hannhunder som mer kosete, og lojale.  De er ofte "dummere" enn tispene synes jeg.. Skal ha tispe denne gangen også. 
    • Jeg får ofte raskere bånd med hannhunder jeg omgås, men jeg har nok selv landet på at det er tisper jeg skal ha nå. Foretrekker å ha hund som ikke skal tøffe seg eller bli tøffet på av andre hunder (og min erfaring er at dette er svært mye mer utbredt blant hanner enn tisper, selv om det det å forvente uansett kjønn blant noen raser), og synes ikke det er stas med høy kjønnsdrift hele året og stresset det kan medføre heller. Men hanner er generelt noe friskere (på den måten at det er flere tisperelaterte plager enn hannhundrelaterte) og ikke variabel i forhold til egen syklus som noen tisper er. 
    • Hannhunder kan sikkert være fine dyr for noen, men det er dessverre ikke min personlige opplevelse, og den jeg har hatt ga ikke særlige gode erfaringer med kjønnet. Jeg foretrekker helst tisper, især siden man nå ønsker drive oppdrett. Syntes de er mer seriøse, ærlige og stabile oppå det igjen. For ikke å snakke om manglende snoppevask, markering og lettere for samkjønnsaggresjon For all del, jeg kjenner trivelige hannhunder, og en gang i fremtiden var planen å forhåpentligvis importere en trivelig og fin en. Men har skjønt at å planlegge hund skal jeg ikke gjøre, det går aldri som jeg vil   
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...