Gå til innhold
Hundesonen.no

Sør-Rogaland Brukshund-Klubb 27.04.2013


SaraSL
 Share

Recommended Posts

Ja! :D Sitter og skal melde på hundene nå faktisk. Lea skal i ringen for første gang. Ivo som børstes støv av igjen og skal få vise seg frem. Lea i junior og Ivo i åpen klasse :) Skal stille på SBK sin utstilling og retrieverklubben har også utstilling så da blir det dobbelutstilling for vår del.

Så kysser jeg fingre og alt jeg har for at turen går greit, at formen min klarer dette sånn at jeg får stilt ut hundene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker, syntes særdeles lite om gresk allrounder på sbk..

Litt bingospill er vell underholdene det? :D

skal vell innrømme ganske hardt at jeg ikke sjekket dommerne en gang... Utstillingsabstinensene er så store at jeg skal uansett dommer :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bingospill er vell underholdene det? :D

skal vell innrømme ganske hardt at jeg ikke sjekket dommerne en gang... Utstillingsabstinensene er så store at jeg skal uansett dommer :|

Jo, det kan være underholdende, men ikke om dommeren har sett under 50 eksemplarer av rasen tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
ser på den ene linken, der står det Alle BIR Junior går direkte til BIS finalen (de med CK).

Hva mener de egentlig med det?

Det avholdes èn finale, ikke grupper - så alle juniorer møter hverandre med en gang i finalen :)

(antar jeg? :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte å ta turen om det er meldt på noen av interessante raser. (kjekt å møte individer av raser jeg vurderer. :P )

Eneste mail-adressen jeg finner er sor-rogaland.brukshund@klubb.nkk.no, som er klubbens adresse, ser ikke ut som om de har en egen adresse til spørsmål om utstillingen.

Noen som kan hjelpe? :)

Edit: Har sendt mail til den adressen, men får slik automatisk mail tilbake om at personen ikke er på kontoret før 7. mai.

Endret av Ingridhw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...