Jankaa Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Effektivt! Gratulerer til alle tre mødrene! Siter
MegaMarie Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Gratulerer med et fint og velskapt kull! Siter
Kaja Skrevet 13. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2013 Fått meld av Marte, alle valpene har gått opp i vekt over natta:) Det var så spennende å få være med i går Siter
Carina Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Gratulerer! Gleder meg til bilder etterhvert som de vokser. Siter
roxie88 Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Gratulerer, for noen skjønninger Siter
Symra&Pippin Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Stor grattis! Jeg har lenge hatt en drøm om en brun dp-tispe som maskot. Derfor var det godt for sjelefreden at det ikke ble fem særdeles lovende, brune tisper i dette kullet! 4 Siter
Acrobatix Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Tusen takk for alle gratulasjoner! Veldig hyggelig Gratulerer! Gleder meg til bilder etterhvert som de vokser. Be careful with what you wish for.. Jeg er kjent for å spamme med bilder av kullene mine Stor grattis! Jeg har lenge hatt en drøm om en brun dp-tispe som maskot. Derfor var det godt for sjelefreden at det ikke ble fem særdeles lovende, brune tisper i dette kullet! Jeg hadde håpet på å få noen av hver, men det er ikke alltid man får som man ønsker Godt å se at det fortsatt er noen som har de røde som favoritt.. Alt for mange som bare vil ha black/tan Selv elsker jeg de mørke røde aller mest 4 Siter
Garp Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Grattis med 5 sorte små lakrispinner Marte og Kaja! Gleder meg til masse bilder! Og helt enig ang de røde. Det er noe med de glødende røde hundene altså. Fantastiske! Pippin&simra: alle burde ha en vilter, rar, sjarmerende, teit og herlig pinnehund hjemme hos seg. 2 Siter
Synnikken Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Har sagt det på Facebook, og sier det igjen! Gratulerer med finfint kull! 1 Siter
Guest 2ne Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Gratulerer med de små, gleder meg til valpespam fremover Siter
Kaja Skrevet 13. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2013 Marte, nå har det gått et døgn, hvor blir det av bilder?! Siter
Acrobatix Skrevet 13. April 2013 Rapporter Skrevet 13. April 2013 Hehehe.. Hadde ikke sett denne Kaja, men nå har jo du fiksa Tusen takk for alle gratulasjoner!! Her går alt fortsatt veldig bra 2 Siter
Kaja Skrevet 13. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2013 Jeg la inn om bilder rett før du la ut på face faktisk Siter
MegaMarie Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Jeg hadde en skikkelig rar drøm om Kua i natt! Det var skytetrening, sånn type skiskyting, og Kua bodde i huset rett ved siden av og var høydrektig. I tillegg til at hun var kjempe nysgjerrig på lyden av skudd, så hun løp ut katteluken på døren hver gang det ble avfyrt et skudd, løp mot målskiven, og snuste rundt, som en liten mus! Men det var kjempe skummelt, hun var jo høydrektig, og tenk om noen avfyrte to skudd rett etterhverandre, og der var hun! Men det gikk bra i drømmen 1 Siter
Acrobatix Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Jeg hadde en skikkelig rar drøm om Kua i natt! Det var skytetrening, sånn type skiskyting, og Kua bodde i huset rett ved siden av og var høydrektig. I tillegg til at hun var kjempe nysgjerrig på lyden av skudd, så hun løp ut katteluken på døren hver gang det ble avfyrt et skudd, løp mot målskiven, og snuste rundt, som en liten mus! Men det var kjempe skummelt, hun var jo høydrektig, og tenk om noen avfyrte to skudd rett etterhverandre, og der var hun! Men det gikk bra i drømmen Hehehe!! Lille Kua ligger trygt inne hos valpene og stuller og steller, så du har heldigvis ikke sanndrømt Det er så rart med drømmer.. Lurer på hvor alt kommer fra.. hehe 1 Siter
Anilex Skrevet 15. April 2013 Rapporter Skrevet 15. April 2013 Gratulerer til deg også Kaja!! Veldig spennende med en hel gjeng små Ani-barnebarn 1 Siter
Acrobatix Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 I dag er valpene en uke! Det har gått helt utrolig fort!! Alle vokser og har det veldig bra Holder rundt broren sin Nyter livet 3 Siter
Synnikken Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Awwe! for noen små fininger!!! Siter
Recommended Posts