Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Acrobatix C Kull *valper født 12/4*


Kaja
 Share

Recommended Posts

  • Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Fødselen gikk som en drøm, og alle 5 var ute på 1,5 timer To av de ble skutt ut så fort at jeg aldri har sett liknende.. hehe! Og to av de ble født med 2 m

Nå nærmer det seg Hun er på dag 58 fra første paring på mandag, så de kommer nok til uka Kjæresteparet Luke tar vare på jenta si Nå gleder vi oss til å se hva som gj

Det tror jeg også

Posted Images

Frøkna har forvandla seg fra ordenspoliti til ett hissig lemen, NÅDE den som prøver å nerme seg henne (av de andre hundene). Hun ligger stort sett hele dagen under pleddet sitt, eller komanderer oss mennesker til å ta på henne ved å lage masse rare koselyder.

Hun stjal også middagen min igår rett foran øynene på meg, og ista klatret hun pent opp på bordet og drakk sjokolademelk mens jeg statt rett ved. Utrolig frekk liten sakaltså :P

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drektige damer kan tillate seg ting, Kaja :aww:

Korthårshunder blir rare når de er drektige, det ser ut som de har svelget en ballong og fylt den med luft - i den rekkefølgen :P Men hun er veldig søt da :ahappy: Hun er kanskje en sånn ku nå:

343535541_640.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha den kusammenlikningen var morsom! Hihi

Velkommen hit Marte! Koselig å ha deg her inne. :)

kjør på med frekkasbilder.

Er man kjørt på Tjukka er det lov å være både politi, tyv og kosesyk på en gang nemlig.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Takk alle :D:D

Vi så 4 på ul, og jeg tror det er like mange der nå. Hun ser jevn ut og er i "str 4 valper-stor" synes jeg :D

Selv om hun er stor er hun veldig sprek, så hun hopper og spretter rundt som vanlig :wub:

I dag har jeg handlet det siste nødvendige, så nå begyner ventinga.. hehe :rofl::frantics::fisker::gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Kaja!! Hadde ikke skjønt mye om du plutselig kom på døra her i natt :P

De kommer nok ikke før mandag, og jeg tror nok heller det blir i mot slutten av uka enn begynnelsen, but time will tell!

Ganske herlig når hun ligger inntill meg og valpisene sparker på meg :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha Kaja!! Hadde ikke skjønt mye om du plutselig kom på døra her i natt :P

De kommer nok ikke før mandag, og jeg tror nok heller det blir i mot slutten av uka enn begynnelsen, but time will tell!

Ganske herlig når hun ligger inntill meg og valpisene sparker på meg :wub:

*kjenner seg en smule snurt som ikke fikk kjenne valpene bevege seg..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...