Mud Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Magne kan umulig være hetero?? Tina fremstår som den typiske bitcha i jentegjengen, en sånn type jeg fort blir uvenner med siden jeg vanskelig lar meg lede. Den eneste jeg liker der inne er hun mørke svenske. Likte hun blonde svenske også egentlig . Gutta virker utrolig kjedelige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Tina virker nesten litt ond... maktsyk iallefall. Og jeg tror heller ikke Magne er hetero... men kjenner en som sier at han hadde en søt jentekjæreste før iallefall... men det trenger jo ikke være noe heterobevis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 16. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2013 Jeg likte Martine jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Mari,Mari,Mari... Why?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Er det paradise lørdag og søndag forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 Er det paradise lørdag og søndag forresten? Nope - sendes kun mandag til torsdag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 17. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2013 De burde sende i helgen også...kjeder meg.. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 De burde sende i helgen også...kjeder meg.. tolv og en halv time igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 (endret) Dagbladet ass, nye se og hør! OBS OBS Spoiler for i kveld! http://www.kjendis.no/2013/03/18/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv3/tv_og_medier/26251177/ Endret 18. Mars 2013 av IW Spoileradvarsel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Litt morsomt at de bare konkluderer med at fyren sikkert er homofil pga rosa bjørn borg boksere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 18. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Mars 2013 Dagbladet ass, nye se og hør! OBS OBS Spoiler for i kveld! http://www.kjendis.no/2013/03/18/kjendis/paradise_hotel/reality-tv/tv3/tv_og_medier/26251177/ Oh, sorry - er vi så seriøse på paradise? tas til etteretning... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Såklart! ...eller jeg er hvertfall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Herregud for en tilbakestående gjeng med talefeil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Amir begynner å gå meg skrekkelig på nervene! Mase-fjomp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2013 Sååå sinna Amir da . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Jeg ler og ler av Amir, herregud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Hva er det han jeg ikke husker navnet på akkurat nå har gjort som gjør at Amir er så sint? Barnslig sinne Jeg synes årets gjeng er skikkelig kjedelige faktisk. Ingen med noe særlig glimt i øyet, og ingen sympatiske personligheter.Eller, han fra gausdal kanskje, men kan være pga. dialekten. Det VAR mye bedre i fjor altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Hva er det han jeg ikke husker navnet på akkurat nå har gjort som gjør at Amir er så sint? Barnslig sinne Jeg er egentlig ikke helt sikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 "Sander kan dra til *******, for nå tenker'n ikke på gruppa lenger! Nå tenker han KUN på seg selv!!!" Tina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Amir er rotte han. Liksom redda Sander mange ganger.. Når var det? gleder meg til i kveld. Det er jo så morsomt!!!! Jeg liker faktisk Magne litt, han er liksom bare ærlig han, og rar da så klart. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Amir er rotte han. Liksom redda Sander mange ganger.. Når var det? gleder meg til i kveld. Det er jo så morsomt!!!! Jeg liker faktisk Magne litt, han er liksom bare ærlig han, og rar da så klart. Syntes Magne bare er rar jeg Skikkelig enkel fyr da. " Jeg syntes isabell ser pen ut også tror jeg hun syntes atte jeg ser pen ut også!" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Syntes Magne bare er rar jeg Skikkelig enkel fyr da. " Jeg syntes isabell ser pen ut også tror jeg hun syntes atte jeg ser pen ut også!" Hehe, er det jeg liker. Kjempe morsomt synes jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Måtte le igår da en av jentene (var det Isabell?) sa "Vi må snakke med Magne. Han er sikkelig smart". Jadda.. (tenk å være så smart at man finner på å ha "dra-i-øreflippen-kode" for å snakke taknikk - DA er man smart da) Gleder meg til ikveld 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunnivamb Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Måtte le igår da en av jentene (var det Isabell?) sa "Vi må snakke med Magne. Han er sikkelig smart". Jadda.. (tenk å være så smart at man finner på å ha "dra-i-øreflippen-kode" for å snakke taknikk - DA er man smart da) Gleder meg til ikveld Hahaha, jaaa.. Det var Mari som sa det. "Magne finner alltid på så mye smart." 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 "Han får med seg ALT" . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts