Gå til innhold
Hundesonen.no

Sippechallenge!


Castella
 Share

Recommended Posts

Eneste filmen jeg noen gang har grini av er The Champ, og den griner jeg like mye av hver gang. Jeg griner når jeg leser Onkel Toms hytte. Og jeg grein nesten i Pim sitt bryllup, det er første gang jeg har fått klump i halsen i bryllup, faktisk. Og jeg har et youtubeklipp på hjemmepc som jeg griner av, kan legge den inn i ettermiddag.

Det skal mye til før jeg griner, bortsett fra tannpine da, da skriker jeg som en unge med hulking, snørr og det som er..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei som nettopp sendte meg den første der på FB faktisk, og jeg gråt så jeg fikk vondt i sjelen. Men flott slutt. :heart:

Traff veldig da hun likner slik på min egen hund (og forøvrig heter det samme som katten jeg vokste opp med, hehe), og hun bare virket så utrolig tillitsfull.

Jeg ber egentlig folk spesielt om å ikke diskutere veldig triste skjebner om dyr eller dele videoer med meg (om det så ikke nødvendigvis er ment trist en gang, men det stikk motsatte), fordi det er pinlig lite som skal til for å bevege meg ang. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en youtube film, men denne ble postet på Facebooksiden: Be Their Voice {Stop Animal Cruelty}

Jeg leste denne på jobb, og hadde store problemer med å ikke la tårene trille.

Her eyes met mine as she walked down the corridor peering apprehensively into the kennels. I felt her need instantly and knew I had to help her.

I wagged my tail, not too exuberantly, so she wouldn't be afraid. As she stopped at my kennel I blocked her view from a little accident I had in the back of my cage. I didn't want her to know that I hadn't been walked today. Sometimes the overworked shelter keepers get too busy and I didn't want her to think poorly of them.

As she read my kennel card I hoped that she wouldn't feel sad about my past. I only have the future to look forward to and want to make a difference in someone's life.

She got down on her knees and made little kissy sounds at me. I shoved my shoulder and side of my head up against the bars to comfort her. Gentle fingertips caressed my neck; she was desperate for companionship. A tear fell down her cheek and I raised my paw to assure her that all would be well.

Soon my kennel door opened and her smile was so bright that I instantly jumped into her arms.

I would promise to keep her safe.
I would promise to always be by her side.
I would promise to do everything I could to see that radiant smile and sparkle in her eyes.

I was so fortunate that she came down my corridor. So many more are out there who haven't walked the corridors. So many more to be saved. At least I could save one.

I rescued a human today.

post-11112-0-25007400-1361629097.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok en ufølsom jævel jeg også, for jeg sipper ikke av sånt. Jeg måtte også skru av den irriterende musikken på den første filmen, ellers hadde jeg neppe giddet å se den ferdig, tror jeg. :P Men så utrolig fint å se når den hunden hoppet rundt og lekte og styrte på slutten der! Litt av en forvandling fra når de fant henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg sipper av filmer i grunn.

Første gang jeg så Marley and me dog, så klarte jeg ikke la være å grine... Det var rett etter at jeg hadde avlivet forrige hunden min og jeg så den hos en venninne, så jeg var nok veldig følsom da.... :cry:

Hachico er også trist og nå fikk jeg lyst å se den igjen... :cry::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå bare gråter og gråter jeg. Særlig etter å ha sett det klippet med "Kiss the animals goodbye". Hvor finner jeg hele?

Hunder skal ikke dø :cry::cry::cry:

Her:

Det er en del av disse videoene som man må logge seg inn for å se. Vet ikke om dette er en av dem (er innlogget selv nå).

Edit: og her er en til (A day at the pound):

http://www.youtube.com/watch?v=lN4IPdQoC5s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sipper av netcom-reklamen med de ungdommene i harstad som tar eldre med på tur. Sippet sist til den oscarnominerte filmen "paperman" (http://p3.no/filmpolitiet/2013/01/se-disneys-oscar-nominerte-kortfilm/ ) - så ja, jeg sipper. Og av disse :lol:

Paperman minnet meg om denne:

Jeg sippet til alle de første filmene, jeg er kjempe svak for slikt :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har en som gjør vondt hver gang da, og det er denne. Tårene renner ikke akkurat lenger, men den er grusomt fæl, finn frem dorullen og se selv:

"Every year between 6 to 8 million dogs and cats enter shelters across the United States."

Det var alt som skulle til på akkurat den videoen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...