Yodel Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Ville mye heller vært inne. Ja skulle funnet ut hvor de ringene faktisk er og hvordan det er med telt. Noen med Berner som har kontakter og kan sjekke? Jeg har ikke berner, men har mine kontakter læll Ja, det er lov med telt, men det blir nok litt begrenset med plass. I utgangspunktet skal de 4 ringene være sammen uten mulighet å bevege seg mellom (kun i ytterkant). Dommerne samlet i "krysset" på de 4 ringene. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Jeg har ikke berner, men har mine kontakter læll Ja, det er lov med telt, men det blir nok litt begrenset med plass. I utgangspunktet skal de 4 ringene være sammen uten mulighet å bevege seg mellom (kun i ytterkant). Dommerne samlet i "krysset" på de 4 ringene. *ler* egentlig regnet jeg med at noen andre hadde det også Da får jeg ta med telt til AK gjengen og andre kjente så får vi stue oss sammen (også håper jeg noen hjelper meg ta det opp og ned) Siter
Siri Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Da får jeg ta med telt til AK gjengen og andre kjente så får vi stue oss sammen (også håper jeg noen hjelper meg ta det opp og ned) Du bor jo så nært at du kan dra opp på fredagskvelden og sette opp, du *misunnelig*. Siter
Guest Jonna Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Du bor jo så nært at du kan dra opp på fredagskvelden og sette opp, du *misunnelig*. Spørs om det var en god ide ja Siter
Monab88 Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Jeg så ikke hvor ringene var i fjor... . . Så vanskelig du skulle være da Jeg skal bare stille èn hund denne gangen (når skjedde det sist?) så tviler på vi tar med noe telt, med mindre det pøsregner. Siter
SFX Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2013 Så vanskelig du skulle være da Jeg skal bare stille èn hund denne gangen (når skjedde det sist?) så tviler på vi tar med noe telt, med mindre det pøsregner. Fredrik? Hvilke numre har han? Jeg trodde du skulle til Sunndalsøra, egentlig. Det ser ut til å være en god del mer tisper enn hanner, med tanke på når i rekka Foenix går - hun er jo unghund. Siter
Elisabeth00 Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Noen som vet hvordan Helgesen, Svein Bjarne er med valper/håndtering? Jeg har stilt tispe (som ikke er veldig glad i håndtering) for han. Jeg syns han var flink og rolig. God opplevelse for bikkja. Siter
Monab88 Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Fredrik? Hvilke numre har han? Jeg trodde du skulle til Sunndalsøra, egentlig. Det ser ut til å være en god del mer tisper enn hanner, med tanke på når i rekka Foenix går - hun er jo unghund. Fredrik ja. Vet ikke nummeret, kan høre i morgen. Foenix da? Jeg ville mye heller til Sundalsøra og prøvde å få med både Tonje&Robert og mamma&Jan, men når ingen av de ville så droppa jeg også det.. Kjedelig å reise alene. Vi stiller bare søndag da, lørdagens dommer har vi mildt sagt ikke så god erfaring med Siter
SFX Skrevet 18. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. April 2013 Fredrik ja. Vet ikke nummeret, kan høre i morgen. Foenix da? Jeg ville mye heller til Sundalsøra og prøvde å få med både Tonje&Robert og mamma&Jan, men når ingen av de ville så droppa jeg også det.. Kjedelig å reise alene. Vi stiller bare søndag da, lørdagens dommer har vi mildt sagt ikke så god erfaring med Startnummer 142, nummer 61 i ringen, på søndag. Lørdagens dommer dømte Foenix i Østerrike i fjor, og ga da høyeste oppnåelige premiering i klassen, så jeg håper han liker utviklingen hennes - det er jo nesten et år siden, og helt annen konkurranse, så jeg håper vel på noe mellom null og CK som vanlig Søndagens dommer har jeg skrekkelig dårlig magefølelse for, men valgte å melde på lell. Så får vi se om magen hadde rett. Jeg kan ikke en gang begrunne det, for jeg mener jeg har sett ham dømme berner fornuftig før. Men "noe" sa meg at jeg kunne spare de pengene. Men det er jo ikke så lenge til hun må bytte klasse, så da får en utnytte de siste sjansene som er mens de er. Siter
Synnikken Skrevet 18. April 2013 Rapporter Skrevet 18. April 2013 Jeg glemte jo selvsagt melde på Siter
Anette Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Jeg glemte jo selvsagt melde på Er du på Østlandet? Siter
Monab88 Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Startnummer 142, nummer 61 i ringen, på søndag. Lørdagens dommer dømte Foenix i Østerrike i fjor, og ga da høyeste oppnåelige premiering i klassen, så jeg håper han liker utviklingen hennes - det er jo nesten et år siden, og helt annen konkurranse, så jeg håper vel på noe mellom null og CK som vanlig Søndagens dommer har jeg skrekkelig dårlig magefølelse for, men valgte å melde på lell. Så får vi se om magen hadde rett. Jeg kan ikke en gang begrunne det, for jeg mener jeg har sett ham dømme berner fornuftig før. Men "noe" sa meg at jeg kunne spare de pengene. Men det er jo ikke så lenge til hun må bytte klasse, så da får en utnytte de siste sjansene som er mens de er.Fredrik bedømmes som nummer 54 i ringen på søndag. Siter
SFX Skrevet 19. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. April 2013 Fredrik bedømmes som nummer 54 i ringen på søndag. Da har vel alle de som var junior hoppet etter oss over i unghund, da... For selv om Fredrik er siste champion og Foenix første unghund, er det helt sikkert en veteran eller flere, også en avlsklasse tenker jeg. Så da snakker vi maks fire juniorer. Mens det var en drøss av dem da jeg hadde junior. Og det er vel neppe bare Foenix som blir eldre dag for dag. Siter
Ingvild Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 To andre juniorhanner, det blir spennende! Gøy med litt konkurranse. Siter
Guest LXT Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 To andre juniorhanner, det blir spennende! Gøy med litt konkurranse. Ja det blir veldig spennende! Siter
rottmaneier Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 16 voksne og 10 (!) valper! Det er rekord tror jeg! Hadde regnet med litt flere voksne, men sånn er det Skal stille 1 valp og 2 voksne, så dette blir gøy Siter
Guest 2ne Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Har ikke meldt på hund, men skal opp og shoppe ny karde og shampo/balsam, tenkte jeg. Er enklere med belger enn puddel altså, da er ikke sånt så viktig da, da børster man med det man har, og vasker med grønnsåpe eller menneskeshampo Siter
Caroline Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Utifra startnumrene ser det ut som om det er minst én juniorhannhund utenom Lupin. Jeg skal ikke dit selv, så jeg er überspent på hvordan han klarer seg! Håper det er noen der som gidder å ta litt bilder i aussieringen Siter
Synnikken Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Er du på Østlandet? I am overalt! Neida, Hector er Siter
Guest Jonna Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Utifra startnumrene ser det ut som om det er minst én juniorhannhund utenom Lupin. Jeg skal ikke dit selv, så jeg er überspent på hvordan han klarer seg! Håper det er noen der som gidder å ta litt bilder i aussieringen Om ikke det regner så skal jeg sikkert klare fikse det Siter
Monica123 Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Utifra startnumrene ser det ut som om det er minst én juniorhannhund utenom Lupin. Jeg skal ikke dit selv, så jeg er überspent på hvordan han klarer seg! Håper det er noen der som gidder å ta litt bilder i aussieringen Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder Siter
Guest Jonna Skrevet 21. April 2013 Rapporter Skrevet 21. April 2013 Da har jeg trekt Blaze fra utstillingen søndag. Dommerendring, så da fikk jeg ikke dommeren jeg ville prøve. Og både gruppe og BIS Veteran dommeren har jeg stilt for flere ganger før uten å bli sett på en gang i gruppen. Så da vil jeg heller ha pengene mine tilbake og bruke det på en annen utstilling. Shy skal fortsatt Siter
Guest Jonna Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Faktisk safet seg ved dommerendring de. Står i annonsen at den endrede dommeren er reservedommer alle raser. Det fikk ikke jeg med meg... Siter
Justisia Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Noen med kamera som står rundt ring 12 på lørdag og ring 11 på søndag som kunne tenke seg knipse bilder av heelerene (ikke handlerene, er mindre glad i å være linselus nemlig)? 2 valper kl 10.00 lørdag, så to voksne rett etter det. Samme på søndag, da klokken 9.30. Vi er for dårlige til å ha med kamera, og har vi med så glemmer vi knipse JeanetteH: Så, da får du ikke penger tilbake? Det er litt kjipt da Siter
Recommended Posts