Gå til innhold
Hundesonen.no

NBSK og NDK Letohallen 27.-28. april 2013


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er det ikke satt opp Beagel? Send en mail til klubbene som arrangerer, så får du svar Jeg skal hit! Luke står for championatet og kan karre til seg 5 tittler om han får cert!! Iiiiiik!! Er ne

Jeg skal!

Han er iallefall en virkelig hyggelig kar

Åh Carsten Birk er det ikke han kjekke DKK fyren som pleier holde orden i storeringen?

Pokker at jeg har jobb helg om det er den jeg tenker på

Vet du noe om hvordan han er med tanke på kelpien? Funderte litt om Gneis skulle få prøve seg som junior.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvordan han er med tanke på kelpien? Funderte litt om Gneis skulle få prøve seg som junior.

Har ikke peiling egentlig, jeg har fått høre at han er meget fin dommer for gruppe 2 hundene så jeg sjekket faktisk opp for rundt 1 år siden med tanke på å dømme AK på evt spesial. Da var han ikke autorisert, så vil tippe at han ikke har dømt rasen noe særlig.

Men en fin første dommer for en junior har jeg inntrykk av :)

(også er han ganske kjekk da, det er jo aldri feil :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe om hvordan han er med tanke på kelpien? Funderte litt om Gneis skulle få prøve seg som junior.

Har ikke peiling egentlig, jeg har fått høre at han er meget fin dommer for gruppe 2 hundene så jeg sjekket faktisk opp for rundt 1 år siden med tanke på å dømme AK på evt spesial. Da var han ikke autorisert, så vil tippe at han ikke har dømt noe særlig.

Men en fin første dommer for en junior har jeg inntrykk av :)

(også er han ganske kjekk da, det er jo aldri feil :lol: )

(Det kan man jo alltids like! :lol:)

Takk! Da er det nok ikke umulig at vi tar turen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Carsten Birk er det ikke han kjekke DKK fyren som pleier holde orden i storeringen?

Pokker at jeg har jobb helg om det er den jeg tenker på

Det var han som satte en hannhund totalt uten forbryst foran Willy fordi den hadde så mye bedre forbryst enn Willy :lol: Om han var kjekk? Det husker jeg overhodet ikke - jeg var mest sjokkert... Har litt dårlig erfaring med danske dommere på min rase, vi :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

C. Birk er flink med Sibber, men skal ikke dømme rasen denne gangen. Jeg tar nok en tur allikevel, er nysgjerrig på de dommerne som er satt opp på rasen. Og de ser jo brukbare ut på papiret ;)

Muligens bare en dag, håper å ha valper! (som fortsatt ikke er under produksjon så det er jo noe uvisst ennå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carsten Birck er en av mine favorittdommere :) Han er rasespesialist på dansk svensk gårdshund da, men han er utrolig hyggelig og flink med hundene!

Jeg tenker at jeg kanskje melder på Nitro og Stella som sist. Leif-herman Wilberg på søndag (som forøvrig er min tannlege :P), er en superhyggelig dommer, men litt vinglete i bedømmelsen syns jeg. Men har ikke stilt Nitro eller Stella for han før, så da er det vel bare å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carsten Birck er en av mine favorittdommere :) Han er rasespesialist på dansk svensk gårdshund da, men han er utrolig hyggelig og flink med hundene!

Jeg tenker at jeg kanskje melder på Nitro og Stella som sist. Leif-herman Wilberg på søndag (som forøvrig er min tannlege :P), er en superhyggelig dommer, men litt vinglete i bedømmelsen syns jeg. Men har ikke stilt Nitro eller Stella for han før, så da er det vel bare å prøve :)

Jeg syns ikke han dømmer i noen rød tråd hvertfall. Står å smiler når vinnerhunden og hunden bak barker sammen også, nei merkelig mann.

Han liker Tesh da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke han dømmer i noen rød tråd hvertfall. Står å smiler når vinnerhunden og hunden bak barker sammen også, nei merkelig mann.

Han liker Tesh da:p

Du tenkte på Leif nå sant?? For da har vi samme oppfatning :P Første gang jeg stilte Bali for han var hun for stor og grov for han. 2 uker (!) etterpå stilte vi igjen for han (dommerbytte), og da trengte hun mer masse :P Så stikk motsatt resultat på 2 uker og bikkja var uendra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tenkte på Leif nå sant?? For da har vi samme oppfatning :P Første gang jeg stilte Bali for han var hun for stor og grov for han. 2 uker (!) etterpå stilte vi igjen for han (dommerbytte), og da trengte hun mer masse :P Så stikk motsatt resultat på 2 uker og bikkja var uendra :P

Nei Carsten ;) Burde presisert bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...