Stine Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Jeg tror jeg skal Søndagen, har et par dager til å bestemme meg på væl Siter
SusanneL Skrevet 24. Mars 2013 Rapporter Skrevet 24. Mars 2013 Ja, fristen er den 4. april - så det er jo leeeenge til... 2 Siter
Monica123 Skrevet 2. April 2013 Rapporter Skrevet 2. April 2013 Da er vi påmeldt lørdag og søndag Også er jeg fryktelig glad i Berner Sennen klubben som gir halv pris på Lundehund 1 Siter
Heidihj Skrevet 2. April 2013 Rapporter Skrevet 2. April 2013 Jeg hadde planer om å stille søndagen, men ser ut som jeg henter valp den helga i steden Siter
Gjest Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Meldte på alle tre til søndag, blir juniordebuten til Makea Siter
Annegru Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Jeg har meldt på Jesper på søndagen. Skal jeg melde på på lørdagen også? Siter
tm100021 Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Jeg tror det er søndagen jeg har meldt på. Men har litt lyst til å melde på en langhår også, sånn egentlig. Siter
Siri Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Og jammen meg var visst Willy påmeldt også... Siter
Ingvild Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Søsteren til Geo skal på lørdag, så nå fikk jeg også litt lyst. Det var bare det å komme seg fra Ås til Leto tidlig på morgenkvisten da. Hm... Fristen går ut i morgen, er det så? Siter
Guest LXT Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Søsteren til Geo skal på lørdag, så nå fikk jeg også litt lyst. Det var bare det å komme seg fra Ås til Leto tidlig på morgenkvisten da. Hm... Fristen går ut i morgen, er det så? Arya? Dany skal begge dager, sitte på? Fristen går ut 10.04 mener jeg å huske. Siter
Guest Jonna Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Arya? Dany skal begge dager, sitte på? Fristen går ut 10.04 mener jeg å huske. Veli kommer Siter
Guest LXT Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Veli kommer Oj, så gøy! Jeg har ikke sett henne siden hun var 5 uker Siter
SFX Skrevet 3. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2013 Ordinær frist går ut i morgen. Siter
Bikipile Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Ordinær frist går ut i morgen. Det står jo 10.04 på terminlista til nkk? Og at utsatt er 12.04. Manuell er i morgen da. Kjenner jeg blir litt forvirra Siter
Ingvild Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Arya? Dany skal begge dager, sitte på? Fristen går ut 10.04 mener jeg å huske. Veli kommer ja Jeg møtte henne i Stockholm i desember og hun kommer vel på MH-en, men artig å møte henne uansett. Geo har jo to småcert allerede, men å tilbringe noen timer i hall har han vel neppe vondt av, for treningens skyld. Hun skal ikke sitte på hun du bor med altså? Siter
Guest janson Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Hmmm.. Nå hadde jeg egentlig tenkt å prioritere Mikke og LP denne våren, men nå ble jo det litt utsatt. Kanskje Gneis skal få prøve seg likevel? Siter
SFX Skrevet 3. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. April 2013 Det står jo 10.04 på terminlista til nkk? Og at utsatt er 12.04. Manuell er i morgen da. Kjenner jeg blir litt forvirra Det gjør det faktisk - det er ikke det som står i annonsen riktignok, men det som står i terminlista skal overstyre annet, så da tar jeg tilbake det jeg sa. Beklager vranglæren! Siter
Guest LXT Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Veli kommer ja Jeg møtte henne i Stockholm i desember og hun kommer vel på MH-en, men artig å møte henne uansett. Geo har jo to småcert allerede, men å tilbringe noen timer i hall har han vel neppe vondt av, for treningens skyld. Hun skal ikke sitte på hun du bor med altså? Alltid positivt med trening uansett Jeg har ikke hørt noe om at hun skal dra oppover. Siter
SusanneL Skrevet 3. April 2013 Rapporter Skrevet 3. April 2013 Meldt på til lørdagen - skal på klassefest (30 års jubileum) på kvelden, så jeg droppet søndagen, jeg.. Kun lille Messi (junioren) som skal være med, så her håper jeg på BIM'en.. LOL - det er lov til å være litt optimistisk, ikke sant?? Susanne Siter
Ingvild Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Alltid positivt med trening uansett Jeg har ikke hørt noe om at hun skal dra oppover. Men da så! Da melder jeg på lørdagen, jeg, så blir det et lite søskentreff. Søndagen får jeg nok bruke på skolearbeid og skogstur. Siter
Guest LXT Skrevet 4. April 2013 Rapporter Skrevet 4. April 2013 Men da så! Da melder jeg på lørdagen, jeg, så blir det et lite søskentreff. Søndagen får jeg nok bruke på skolearbeid og skogstur. Gjør det, blir koselig Siter
Ingvild Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Hmmm.. Nå hadde jeg egentlig tenkt å prioritere Mikke og LP denne våren, men nå ble jo det litt utsatt. Kanskje Gneis skal få prøve seg likevel? Jeg syns definitivt Gneis skal få prøve seg! Siter
Guest janson Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Hmmm.. Nå hadde jeg egentlig tenkt å prioritere Mikke og LP denne våren, men nå ble jo det litt utsatt. Kanskje Gneis skal få prøve seg likevel? Jeg syns definitivt Gneis skal få prøve seg! Det skal hun! men det blir på søndagen. Dere skal lørdag? Siter
Ingvild Skrevet 5. April 2013 Rapporter Skrevet 5. April 2013 Det skal hun! men det blir på søndagen. Dere skal lørdag? Ja, har meldt på lørdag bare. Det er bare en drøy uke før jeg skal levere stor prosjektoppgave + semesteroppgave, så jeg kan ikke prioritere mer enn én dag på utstilling tror jeg... Siter
Recommended Posts