Gå til innhold
Hundesonen.no

NBSK og NDK Letohallen 27.-28. april 2013


SFX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Er det ikke satt opp Beagel? Send en mail til klubbene som arrangerer, så får du svar Jeg skal hit! Luke står for championatet og kan karre til seg 5 tittler om han får cert!! Iiiiiik!! Er ne

Jeg skal!

Han er iallefall en virkelig hyggelig kar

  • 2 weeks later...
Søsteren til Geo skal på lørdag, så nå fikk jeg også litt lyst. :aww: Det var bare det å komme seg fra Ås til Leto tidlig på morgenkvisten da. Hm... Fristen går ut i morgen, er det så?

Arya?

Dany skal begge dager, sitte på? :)

Fristen går ut 10.04 mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arya?

Dany skal begge dager, sitte på? :)

Fristen går ut 10.04 mener jeg å huske.

Veli kommer ja :) Jeg møtte henne i Stockholm i desember og hun kommer vel på MH-en, men artig å møte henne uansett. Geo har jo to småcert allerede, men å tilbringe noen timer i hall har han vel neppe vondt av, for treningens skyld. Hun skal ikke sitte på hun du bor med altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo 10.04 på terminlista til nkk? Og at utsatt er 12.04. Manuell er i morgen da. Kjenner jeg blir litt forvirra :P

Det gjør det faktisk - det er ikke det som står i annonsen riktignok, men det som står i terminlista skal overstyre annet, så da tar jeg tilbake det jeg sa. Beklager vranglæren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veli kommer ja :) Jeg møtte henne i Stockholm i desember og hun kommer vel på MH-en, men artig å møte henne uansett. Geo har jo to småcert allerede, men å tilbringe noen timer i hall har han vel neppe vondt av, for treningens skyld. Hun skal ikke sitte på hun du bor med altså?

Alltid positivt med trening uansett :)

Jeg har ikke hørt noe om at hun skal dra oppover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt på til lørdagen - skal på klassefest (30 års jubileum) på kvelden, så jeg droppet søndagen, jeg..

Kun lille Messi (junioren) som skal være med, så her håper jeg på BIM'en.. LOL - det er lov til å være litt optimistisk, ikke sant??

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson
Hmmm.. Nå hadde jeg egentlig tenkt å prioritere Mikke og LP denne våren, men nå ble jo det litt utsatt. Kanskje Gneis skal få prøve seg likevel?

Jeg syns definitivt Gneis skal få prøve seg!

Det skal hun! :ahappy: men det blir på søndagen. Dere skal lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...