Guest Jonna Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 JeanetteH: Så, da får du ikke penger tilbake? Det er litt kjipt da Nopp, så da stiller jeg nok. Hadde lyst til å stille gamla for den andre dommeren jeg. Siter
Siri Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Faktisk safet seg ved dommerendring de. Står i annonsen at den endrede dommeren er reservedommer alle raser. Det fikk ikke jeg med meg... Det er flere og flere klubber som gjør akkurat det nettopp for å slippe styret med tilbakebetaling og sånt styr. Siter
Guest Jonna Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Det er flere og flere klubber som gjør akkurat det nettopp for å slippe styret med tilbakebetaling og sånt styr. Fryktelig irriterenes, da må faktisk det taes med i vurderingen før PM for er det dommerbytter så går det utover min rase ganske ofte.. Siter
Siri Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Fryktelig irriterenes, da må faktisk det taes med i vurderingen før PM for er det dommerbytter så går det utover min rase ganske ofte.. Ja, man bør nok sjekke det før man melder på, skjønt jeg bryr meg oftest ikke om hvem som dømmer om det ikke er en dommer som åpenbart ikke liker min hund (som gruppedommeren på lørdag.... jepp - jeg avreagerer litt dårlig *ler*). Siter
Recommended Posts