Mirai Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Marvel hadde ikke sett Roxie (rottweileren) siden før jul, så det var jo megasupergøy! Hun delte ikke heeelt engasjementet hans PS: det er ikke Steve på bildene, det er en fyr som heter Jason. 7 Siter
Malamuten Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Fin som alltid Er så missunnelig på turområdene deres altså, er så fint i sånne litt eldre løvskog Siter
Poter Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Åh, den skogen, altså! Kan du ikke sende litt sånn til Tromsø? Siter
Aymee Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Åh, så fin skog dere har å gå i! Og så nydelig Marvel har blitt Siter
Kaja Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Herlig som alltid!! Kan jeg spørre hvorfor Jasonmannen (som ikke er Steve ) bærer munnkurv? Siter
Mirai Skrevet 12. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Takk! Ja, skogene er kjempefine, men jeg må jo bare innrømme at jeg aldri føler at jeg er "i skogen" når jeg går tur her.. du kan aldri gå noe sted og være alene sånn som i Norge. Det er ALLTID folk og hunder der. Hvis dere ser her så ser dere at det ligger jo midt i "alt annet", dessverre! http://goo.gl/maps/HrWQr Gleder meg til å flytte tilbake til Norge (når det nå enn blir) og ha muligheten for å gå mer folketomme steder. Herlig som alltid!! Kan jeg spørre hvorfor Jasonmannen (som ikke er Steve ) bærer munnkurv? Jada! Roxie ble angrepet av en staff da hun var yngre og er ikke spesielt glad i andre hunder. Det har vært greit fordi hun er relativt lydig og oppsøker ikke bråk, og kommer på innkalling når hun ser andre hunder. Men de sa idag at rett før jul/rett etter jul hadde hun løpt ETTER en setter etter den hadde passert og ikke hørt etter, og da følte de det var bedre å ha på munnkurv så hun hvertfall kan gå løs. Så slipper de at noe verre evt. skjer . Hun fikk lov å ta den av sammen med Marvel da, siden hun "vet" hvem han er og han er relativt tykkhudet uansett . 1 Siter
Teserere Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Usj, ja nå kan sola komme og tørke opp litt her snart! Men så ut som hundene koste seg da Siter
Poter Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Var forresten artig å se en rottis med kupert hale. Synes den så veldig søt ut med den lille stumpen (hilsen hun som har hatt aussie med stumphale) Siter
jma Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 åh, jeg savner bar bakke... ser ut som en koselig tur Siter
Mirai Skrevet 16. Februar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2013 Så sånn ut etterpå.. Det meste er fra langlina som subbet frem og tilbake, men likevel! . 1 Siter
Recommended Posts