Heidihj Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Siden torsdag har jeg og Mayah vært hos oppdretter i Sverige der jeg har jobbet med Vildmarksracet. Løpet er 2 x 60 km med 4 timers obligatorisk pause i mellom. Dette kvalifiserer til Femunden400. Det er første gang dette løpet startet i år. Klassene er A (alaska husky), B (malamute, samojed og grønlandshund) og C (siberian husky). Disse var også delt inn i begrenset klasse og åpen klasse. Under løpet var jeg funksjonær, og fikk anledning til å ta endel bilder mellom slagene, så her kommer noen smakebiter fra helgens begivenhet. Flere bilder er å finne i bloggen. 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Så gøy! Og du er heldig! Og fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Så mange pene hunder! Fine bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Fine bilder!og flotte hunder! Og ser man på resultatlista, ser man at disse flotte hundene kan løpe fort også (mange av dem) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Herlige bilder! Heldig du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 For en opplevelse! Det er noen av de trynene her som er så sinnssykt morsomme! Som den blåøyde i rød kondomdrakt: "They're making me wear this shit. The bastards..." 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Så gøy det må ha vært! Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sofie & Aska Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 ÅH jeg ønsker meg en Siberian Husky..! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Herlige bilder! Ser helt fantastisk ut! Likte spesielt godt bildet av de to hundene hvor den ene har blå øyne og den andre har nydelige brune. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Siden torsdag har jeg og Mayah vært hos oppdretter i Sverige der jeg har jobbet med Vildmarksracet. Løpet er 2 x 60 km med 4 timers obligatorisk pause i mellom. Dette kvalifiserer til Femunden400. Det er første gang dette løpet startet i år. Klassene er A (alaska husky), B (malamute, samojed og grønlandshund) og C (siberian husky). Disse var også delt inn i begrenset klasse og åpen klasse. Under løpet var jeg funksjonær, og fikk anledning til å ta endel bilder mellom slagene, så her kommer noen smakebiter fra helgens begivenhet. Flere bilder er å finne i bloggen. Dette må være spannet til Henrik Søeborg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Nydelige bilder - særlig bilde nr tre!! Heldig du er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Takk dere! Det var en fin opplevelse. Jeg er så heldig å ha engasjerte oppdrettere som vil ha meg med på løp. Veeldig heldig der! Det blir flere løp på meg utover våren Dette må være spannet til Henrik Søeborg? Det er jeg ganske sikker på at det er ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Takk dere! Det var en fin opplevelse. Jeg er så heldig å ha engasjerte oppdrettere som vil ha meg med på løp. Veeldig heldig der! Det blir flere løp på meg utover våren Det er jeg ganske sikker på at det er ja Synes jeg kjente igjen Bulle, Sue og Buddy på det første bildet. Selv om det bare er Bulle jeg har møtt i virkeligheten. Og Zigzag som jeg tror er bakerst i spannet (den grå SH'en ikke den svarte mutten). Så lurer jeg på om det ikke er Yngle som er i point/swing sammen med Bulle, men vanskelig å si når jeg ikke ser hele hunden 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Herlige bilder, artig å se flere forskjelige raser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 For en opplevelse! Det er noen av de trynene her som er så sinnssykt morsomme! Som den blåøyde i rød kondomdrakt: "They're making me wear this shit. The bastards..." om jeg ikke husker feil så er den hunden operert, sårene har grodd, men det er lite pels rundt operasjonssåret. :=) (møtte den på løp tidligere i år) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 om jeg ikke husker feil så er den hunden operert, sårene har grodd, men det er lite pels rundt operasjonssåret. :=) (møtte den på løp tidligere i år)Men det skjønner jo ikke bikkja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Men det skjønner jo ikke bikkja! hehe nei 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Så utrolig kult! Kunne jeg veldig gjerne tenkt meg å være funksjonær på neste år! Du får rope ut så får du kanskje selskap!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts