Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Men seriøst.. Heter det kjønnsstudier? Gir ikke det rom for noen misforståelser, liksom?

"Nei, altså.. Jeg har en bachelor i kjønnsstudier jeg, så jeg er gynekolog nå" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Åargh, Mozza er teit. Det satt selvfølgelig en KATT på VÅR (mamma og pappa sin) trapp da vi gikk ut i sted! Så hun skulle helst ikke tisse, ikke inn igjen, og så har hun sprunget fram og tilbake mellom ytterdøra og verandadøra den siste halvtimen. Nå sitter hun og seeer på meg med hodet litt på skakke og verdens største øyne, mens hun kommer med litt sånn høylytt klagebreking (ja faktisk, innimellom høres hun ut som et lam også) med jevne mellomrom. Jeg tenkte hun kanskje måtte bæsje og slapp henne ut igjen, men hun skulle visst bare finne ut hvor det ble av den ***** katta.

På tide med tvangslegging, tenker jeg...

:lol: :lol: Hørtes veldig kjent ut du.. Problemet var nå kidden lå inne og sov så jeg ikke kunne dra det dumme dyret ut av hagen så hun kanskje fikk tankene på noe annet :lol:

Hadde en morsom drøm i natt.

AP hadde begynt å dele ut gratis Chili con carne til alle industri-arbeidere i det gamle Osram-bygget.

Jeg og lillesøs bestemte oss for å prøve å snike oss med (jeg har jo vernesko liksom) , og hvem andre dukket opp i køen ? Jo, Siri , Jeanette og SFX ! De hadde hørt at den var så god og brukt opp alle pengene på utstilling :lol:

Det morsomste var at de hadde kledd seg ut i felleskjøpet-drrsser.:lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å skrive konklusjon på den teoretiske oppgaven... Trodde det skulle være lett å oppsummere fakta, men det er det visst ikke. Standardkonklusjonen min: "det trengs mer forskning" :lol:
Hmm, føler ikke helt den passer i min oppgave :P Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det digga Stitch også. Det var liksom både godt og ekkelt, så den måtte spises med alle tenna fremme :lol:

Haha ser det for meg :P Dany syntes på en måte det var litt spes. Men når hun fikk tenkt seg om så kunne hun godt bare jafse mer..

Marvin :wub:

Han er rar og søt hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det plutselig litt hektisk i dag. Men en maskin med klær er satt på, og håper jeg rekker å få det tørt før jeg må ned til lillestrøm for å ta toget inn til Oslo for å kjøpe objektiv ( :D ). Rekker det ikke å bli tørt må jeg jo hjem igjen å hente det (ettersom det er klærne til typen :P ).

Og før dette må jeg pakke en bag med ting og klær til mamma så hun får med seg litt, da hun flyttes over helga. I tillegg trenger jeg selv klær til helga. Også må jeg jo få handlet inn til helga!

Også ser det ut som om jeg får solgt det siste objektivet også :D Så da får man sette seg ned å se hva man ønsker å spare til! Tipper macro først og så en med mer zoom (siste haster ikke akkurat heller).

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det liker jeg veldig godt, siden jeg er så glad for å ha deg i nærheten og vi heller aldri vil flytte langt herfra!

Deilig å vite at dere holder dere her, da har jeg noen å trene med :) For jeg har også tenkt å forbli i området! Drømmen er jo å ta over den lille gårdsdriften her etterhvert, men det blir nok noen år til gitt.

Ahh for en herlig dag! Hyggelig og blide kunder er som balsam for sjelen :)

Og så elsker jeg treningsmotivasjonen jeg har fått, og gleder meg til trening etter jobb idag igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst.. Heter det kjønnsstudier? Gir ikke det rom for noen misforståelser, liksom?

"Nei, altså.. Jeg har en bachelor i kjønnsstudier jeg, så jeg er gynekolog nå" :P

Føler at det BITTELITT vesentlige prefikset "tverrfaglige" er avgjørende her. :lol: Dessuten velger en seg fordypning i en disiplin som feks filosofi, antropologi, historie eller biologi, som også sier noe om hva slags studier en har tatt.

Men vi leste en del gynekologi, faktisk, dog humanistisk, ikke medisinsk. Fantastisk hvordan det er mulig å redusere halvparten av verdens befolkning til ene aleine å være en fødselskanal for menns geniale avkom og ethvert forsøk på egne meninger som hysteri forårsaket av nevnte fødselskanal. *Himle*

I morges blei jeg himla forbanna på Aiko. Bare flaks gjorde at jeg rakk bussen. At hun alltid skal være så ****** gøyal. :devil:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor i dag

Dirk er på hunderommet og det betyr at Amigo kan gå løs i stua. *lykke*

Håper virkelig vi får løst problemet mellom gutta.

Det håper jeg og, tenker endel på deg og situasjonen.. og det bare må finnes en god løsning som fungerer :):hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Doffen er snart ett år :o

.. Har jeg våknet sånn halvveis. Tror kanskje jeg ikke får parkert på jobb, så da får hundene sitte i bilen ute. Er jo ikke dødskaldt nå.

Må bare få dusjet og kommet meg avgårde Haha :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg googlet at det er trygt for alienen at jeg går til tannlegen. Så da skal verketanna mi til pers. Bare se om pillen funker nok til at jeg får pusset tenna og så inn til svigerfar og høre om han kan kjøre nuh! Skulle bare komme ned, sa tannlegen, så skulle de ta tanna mi innimellom og jeg skulle likevel rekke legetimen halv 11. DET er service det. Så gjenstår det bare å se om tannlegen er et ildsprutende monster som har sin livsmisjon i å plage stakkars vettaskremte tannlegeskrekkfolk...

Wish me luck...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg googlet at det er trygt for alienen at jeg går til tannlegen. Så da skal verketanna mi til pers. Bare se om pillen funker nok til at jeg får pusset tenna og så inn til svigerfar og høre om han kan kjøre nuh! Skulle bare komme ned, sa tannlegen, så skulle de ta tanna mi innimellom og jeg skulle likevel rekke legetimen halv 11. DET er service det. Så gjenstår det bare å se om tannlegen er et ildsprutende monster som har sin livsmisjon i å plage stakkars vettaskremte tannlegeskrekkfolk...

Wish me luck...

Lykke til!

Lenge siden jeg har stått opp så tidlig uten grunn. 7th heaven har tydeligvis en musikalepisode.. Det er en serie med i overkant mange moralprekner for min del (spesielt så tidlig på dagen).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off... har så vondt av Casper nå... han er så stiv og krumrygget, og skjev... klynket i stad da han skulle prøve å reise seg. Må nok ta en tur til dyrlegen i morgen rett og slett hvis det ikke er en ekstremt drastisk bedring i morgen tidlig. Problemet er bare at jeg MÅ være på skolen til kl. 13, og dyrlegen stenger 15.. så jeg håper de kan skvise oss inn før det. **** altså, dette var virkelig det mest ugunstige tidspunktet å ha en død mobil på!!!

I stad fant han tydeligvis ikke noen god stilling å ligge i, så da satt han bare i kroken av sengen sin lenge og så på meg... :( Nå får rumpa hans en vask av tungen hans, så helt ubøyelig er han ikke :P

Vi krysser fingrene for at det ikke er noe farlig.

Oppe, det er en nydelig soloppgang :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en morsom drøm i natt.

AP hadde begynt å dele ut gratis Chili con carne til alle industri-arbeidere i det gamle Osram-bygget.

Jeg og lillesøs bestemte oss for å prøve å snike oss med (jeg har jo vernesko liksom) , og hvem andre dukket opp i køen ? Jo, Siri , Jeanette og SFX ! De hadde hørt at den var så god og brukt opp alle pengene på utstilling :lol:

Det morsomste var at de hadde kledd seg ut i felleskjøpet-drrsser. :lol:

:lol: Vedder på at jeg hadde vernesko også.... og hva er galt med FELLESKJØPETDRESS da du??? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....Back på sonen, har hatt opplæring på nytt sted, første dag alene i dag, uka har gått med på å organisere i den nye leiligheten,
etter jobb skal jeg innom kennelen jeg samarbeider med og få noen underskrifter, og deretter skal jeg hente hjem en av valpene,
litt trist, men han er en herlig valp og det kan ikke bli vanskelig å finne ny eier til han, sett bort i fra at jeg er veldig sær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krøllebølle 11 mnd og Action snart to år. Stopp, jeg vil av! :blink:

Gled deg til du får unger, du. Da leverer du de i barnehagen den ene dagen, og så har de siste året på videregående den andre dagen.. :P

Føler at det BITTELITT vesentlige prefikset "tverrfaglige" er avgjørende her. :lol: Dessuten velger en seg fordypning i en disiplin som feks filosofi, antropologi, historie eller biologi, som også sier noe om hva slags studier en har tatt.

Men vi leste en del gynekologi, faktisk, dog humanistisk, ikke medisinsk. Fantastisk hvordan det er mulig å redusere halvparten av verdens befolkning til ene aleine å være en fødselskanal for menns geniale avkom og ethvert forsøk på egne meninger som hysteri forårsaket av nevnte fødselskanal. *Himle*

Men det er ikke noe morsomt om man tar med det vesentlige prefikset "tverrfaglige" :P Og jeg syns ikke det er så ille at vi reduseres til fødselskanal, menn er tross alt enten redusert til å bare være kjønnsorganet sitt eller et rasshøl de også :aww:

:lol: Vedder på at jeg hadde vernesko også.... og hva er galt med FELLESKJØPETDRESS da du??? :lol:

Felleskjøpet-dressene er grønne :aww: Jeg vil heller ha Massey Ferguson-dress, den er i det minste rød:

$(KGrHqF,!jMFBkL010gZBQe8mmYF6g~~60_35.J

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått et oversettelsesoppdrag av oversettingsbyrået til mamma (som består av mamma). Oversette et nyhetsbrev til jobben til Pappa fra norsk til dansk! Og det er ca... 18 år siden jeg skrev ordentlig dansk sist. Shit! Men det går bra. Puste med magen og begynne på begynnelsen, tenker jeg...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men jeg lever i en helt egen verden om dagen.

Venter ennå på valper.. Tempen falt i morges til 36,89 og steg en time senere til 37,5. Så noe er på gang! Blokkeringen er i alle fall i gang, mer eller mindre. Håper hun finner ut at hun vil få babiser på dagtid altså. Det gjør ikke noe det! :D

*smøre seg med tålmodighet*

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man snakker om drøm, liksom.

Jeg var ute og gikk på glatta, sklei og vrikka beinet slik at den skinna og skruene jeg har i leggen stakk ut gjennom huden. Dette blødde ganske mye, men siden jeg hadde høye støvletter på, fortsatte jeg bare å gå. Plutselig var jeg på Karl Johan og gikk og nå hadde jeg så mye blod i støvletten, at det skvulpet over og sprutet oppover beinet mitt for hvert skritt.

Så skulle jeg inn på en cafe for å drikke kaffe sammen med Meredith og Christina fra Greys anatomi, men jeg ble stoppet i døra fordi jeg griste så mye blod.

Da våkna jeg. Skinne og skruer er fremdeles under huden og fast i leggbeinet, så da er det bare å ta fatt på dagen. Kanskje jeg skal gå på cafe i dag :P

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...