Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Og etter å ha byttet batteri i ringeklokka og i signalmottageren to ganger, fra to ulike batteripakninger, konkluderer jeg med at det er ringeklokka som er ødelagt. Spørsmålet er om jeg trenger en ny. Hittil har vel bare Jehovas vitner og Dolly Dimples brukt den. Om noen banker, har jeg 90-100 kilo ringeklokke ruslende her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Hadde jeg bodd i USA, kunne jeg jo saksøkt messeanlegget på Hellerud for tort og svie, etter nosediven der.

Det har jeg drømt om å gjøre i forhold til Tønsberg kommune, etter at jeg tryna og brakk beinet i en steintrapp som manglet de tre siste trinnene, og det ikke var sperret eller varslet på noen måte. Ikke bare har det kostet mye penger (og ikke minst irritasjon), men jeg gikk glipp av et jobbintervju også, siden jeg lå på operasjonsbordet da det intervjuet skulle foregå :getlost:

Nå har vi (sønnen og jeg) vært og shoppet masse på Jysk, som skal i kjelleretasjen. De har egentlig masse bryklig der. Kanskje ikke verdens beste kvalitet på alt, men jøss så billig :) Nå gjennstår bare jobben med å få skrudde det sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått en times tur i regn, +5 og masse kram snø, koselig og trivelig. Men guri å svett og varm man blir når man kler seg for -20 og det var +5... :P

46818_10152439156950464_1144247772_n.jpg

603024_10152439157570464_358831706_n.jpg

Kjøpte strikk fra non-stop og den var veldig fin :ahappy: billigst var den også :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og etter å ha byttet batteri i ringeklokka og i signalmottageren to ganger, fra to ulike batteripakninger, konkluderer jeg med at det er ringeklokka som er ødelagt. Spørsmålet er om jeg trenger en ny. Hittil har vel bare Jehovas vitner og Dolly Dimples brukt den. Om noen banker, har jeg 90-100 kilo ringeklokke ruslende her.

Må jeg få anbefale en bjelle i stedet? Mye koseligere enn sånne elektroniske ringeklokker!

Denne har jeg: Dragedoslashrklokke_zps2b7646e6.jpg

(Akkurat denne er kanskje litt i overkant LOTR for folk flest da).

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg drømt om å gjøre i forhold til Tønsberg kommune, etter at jeg tryna og brakk beinet i en steintrapp som manglet de tre siste trinnene, og det ikke var sperret eller varslet på noen måte. Ikke bare har det kostet mye penger (og ikke minst irritasjon), men jeg gikk glipp av et jobbintervju også, siden jeg lå på operasjonsbordet da det intervjuet skulle foregå :getlost:

Æsj altså, det skulle finnes fond eller forsikring som hjalp en økonomisk gjennom slikt.

Må jeg få anbefale en bjelle i stedet? Mye koseligere enn sånne elektroniske ringeklokker!

Denne har jeg: Dragedoslashrklokke_zps2b7646e6.jpg

(Akkurat denne er kanskje litt i overkant LOTR for folk flest da).

Hmm, kanskje det?

Denne er nok mer i min stil, med mindre jeg fant noe med berner. Og det gjør en sikkert:

$T2eC16VHJHEE9ny2rTbkBQnmhH1vCw~~60_35.J

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Ane! :D

J*vlig mye finere enn den leiligheten i 14. etg, da. :P

Tenkte det samme :lol:

Hahahaha, ikke minn meg på det uhyret av en leilighet :lol:

Veldig gøy, Ane! Glad på deres vegne at det ble dette og ikke noe 14. etasje ;):):D !

Gudskjelov at dere droppa den rønna i 14. etasje! :D Gratulerer så masse! :banana:

Sonisene hadde virkelig sansen for den vakre leiligheten i 14. etasje ser jeg. :lol:

Jeg ble glad på dine vegne jeg nå Ane. Du virket så resignert da du nevnte denne berømte leiligheten i 14. etasje med "kvaliteter fra byggeår" ( :lol: !), og nå sitter dere allerede der med et fint lite hus! :ahappy:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mageknipen forsvant så og si helt av en time eller så på sofaen, men når både guttungen og lady lå og balanserte oppå meg fant jeg ut at det var på tide med en kopp te. Guttungen var litt sulten etterhvert også, men heldigvis hadde jeg fjordland grøt i kjøleskapet. Gjett hva som var tilbake før jeg var borte ved kjøleskapet! Så jeg har krøkt meg litt rundt og fått varmet grøten, resten fikk han ordne selv og så har jeg ordnet meg en kopp te. Nå er jeg tilbake på sofaen og her tror jeg at jeg blir. :(

For jeg kan tydeligvis ikke reise meg opp og gå 4 meter.... :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert inne og Stakkars Willy må begynne rydde opp i gryteklutene igjen, tenker jeg. :ustol::P

Pffft, noe må jo kjøteren kunne gjøre for gratis kost og losji liksom... :aww:

Må jeg få anbefale en bjelle i stedet? Mye koseligere enn sånne elektroniske ringeklokker!

Denne har jeg: Dragedoslashrklokke_zps2b7646e6.jpg

(Akkurat denne er kanskje litt i overkant LOTR for folk flest da).

Å, men den var jo kul jo :). Kanskje det er sånn jeg skulle hatt her på godset også?

Hjemme og spiser fortsatt ut av fryseren... I dag ble det stekt laksebit (med sånn kavringstrø utapå), avocado, gulrøtter og blomkål med en liten dæsj rømme... også noen biter fenalår siden det smaker bedre til avocado enn laks :).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ hvor fant du den løven, SFX? Pappa ønsker seg noe slikt :D

Hjemme hos mamma og pappa trekker man i en lærsnor, også ringer det en stor bjelle som henger i gangen.

eBay. Søkte på antique door bell, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går og griner. :hmm:

Nei, men drikker hun?

Hvis ja, så ville jeg bare ikke gitt henne noe annet enn vann ihvertfall i dag, og evt flere, bittesmå porsjoner med kokt ris/kokt kylling/biola/etellerannet, i morgen.

Jeg HAR faktisk grini. I dag er dagen jeg mistenker meg selv for å være gravid, i håp om å ha noen hormoner å skylde på.

Hun drikker, men kaster opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg. Vet dere? Det har kommet inn en klage til NKK på at jeg har registrert Keno som "Kick Ass" :P Klageinnsender mener navnet er "støtende på enkelte" Så NKK lurer på om jeg kunne tenke meg å endre navnet. *Fnis*
. Noen som har andre navn i "gråsonen" som jeg kan fortelle NKK om når jeg svarer at jeg synes Kick Ass er et fint navn?
*Ler så jeg rister*

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fryseeeer.. hadde gjort seg med et kvarter i dusjen! Men får vel gjøre det når jeg kommer hjem. Nå skal vi bane inn til byen! :)

Banen går bare til stortinget btw :P feil på majorstua, og feil på oslo s :P Stakkars T er nå på busen etter toget ikke fungerte og tbanen ikke fungerte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg. Vet dere? Det har kommet inn en klage til NKK på at jeg har registrert Keno som "Kick Ass" :P Klageinnsender mener navnet er "støtende på enkelte" Så NKK lurer på om jeg kunne tenke meg å endre navnet. *Fnis*

. Noen som har andre navn i "gråsonen" som jeg kan fortelle NKK om når jeg svarer at jeg synes Kick Ass er et fint navn?

*Ler så jeg rister*

:lol: Alt folk orker gjøre.

...lurer jeg på om jeg kan lage sukkerbrød uten bakepulver? :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg. Vet dere? Det har kommet inn en klage til NKK på at jeg har registrert Keno som "Kick Ass" :P Klageinnsender mener navnet er "støtende på enkelte" Så NKK lurer på om jeg kunne tenke meg å endre navnet. *Fnis*

. Noen som har andre navn i "gråsonen" som jeg kan fortelle NKK om når jeg svarer at jeg synes Kick Ass er et fint navn?

*Ler så jeg rister*

Seriøøst? Folk har for lite å gjøre! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg. Vet dere? Det har kommet inn en klage til NKK på at jeg har registrert Keno som "Kick Ass" :P Klageinnsender mener navnet er "støtende på enkelte" Så NKK lurer på om jeg kunne tenke meg å endre navnet. *Fnis*

. Noen som har andre navn i "gråsonen" som jeg kan fortelle NKK om når jeg svarer at jeg synes Kick Ass er et fint navn?

*Ler så jeg rister*

Å herremin.... kanskje du kan endre til Kick Someone's Ass i stedet? :D

Edit: Komme seg ut og gjøre kveldens fysiske utskeielse: lempe og stable ved... innimellom får vel guttungen få litt lp-trening :D.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle snakker om å gå ned i vekt, alle skal trene, spise sunt osv osv. Jeg anbefaler en real omgang med omgangssyken.. Det gjør underverker på bare noen få dager! Gjett om jeg skal bli bikinifin nå a! :D

Vil du komme på besøk hit? Jeg inviterer på kaffe og kaker mot en skikkelig smittende klem :lol:

Akkurat nå er jeg så sur på Amira at jeg holder på å sprekke. Hadde laget en stor form med fantastisk pai som stod innerst på benken. Så går jeg ut en tur for å kaste søppel og hente noe i bilen. Når jeg kommer inn er paien spist og formen knust. Amira løper og hjemmer seg før jeg har kommet inn døra. Hun VET at hun ikke får stjele - likevel gjør hun det med en gang jeg snur ryggen til!! *smiley som vrir om nakken på en hund* Som valp gjorde hun ingen ting galt, men når hun passerte 7 år begynte hun så smått å gjøre ugang. Nå er hun helt forferdelig frekk!

Hallooo, jeg hadde også stjålet paier i fleng hvis jeg var verdensmester på ordentlig :aww:

Nei, nå skal vi løpe på fjellet. Det blir grusomt! Skal ikke være mulig å bruke hele dagen på småting som man kan gjøre på kvelden bare fordi det er varmt i stuen liksom :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh jeg har ett forslag:

kick gluteus maximus :P

:lol: :lol:

I dag tidlig fant en viss drittunge ut at hun skulle spise på iphonen min. Seriøst? Hvor godt er det liksom? Greit nok at jeg hadde lagt den i senga, men virkelig, man trenger ikke ødelegge min nye og svært høyt elskede mobil.. Godt den har en idiotforsikring som også dekker klimakatastrofer.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Sjekker om det lukter tiss hvor? Nei. Får det veldig godt med meg om han tisser inne, så trenger ikke å leite eller lukte. Det er en stor dam der hvis han har tisset 😂 Har gått over til å gi han tørt for til siste måltid, også har jeg faktisk vært litt "streng" og ikke luftet han på natten med mindre han virkelig gir tegn på at han må. Han har våknet 2 ganger denne uken, og ikke gitt tegn på at han virkelig må ut, bare sånn "kan vi stå opp nå, jeg er ferdig uthvilt" aktig greie. I dag virket det som han ville sove videre når klokken ringte 7, selv om han forsøkte å vekke meg i 4-tiden, så jeg tror absolutt han klarer å holde seg. 
    • PS: er det andre enn meg som går rundt å sjekker om det lukter tiss hele tiden???
    • Min har holdt seg stabil frem til nå.  Jeg har begynt å sove oppe, den sover nede i bingen. Tydligvis så sover jeg tungt, for idag etter 7 timer var hele buret og valpen fullt av tiss. Dette har ikke skjedd før... så hektisk morgen..  Lurer litt på hva jeg skal gjøre nå. Prøve igjen og se om det var et uhell, eller bare sove 6 timer så ut...
    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...