Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Og der leste jeg at du hadde søkt på en utstilling og kunne ikke skjønne hva man søkte på ifm en utstilling, liksom :lol:.

Vet du er hundenerd når ... :P

Og nå sitter jeg i telefonkø hos skatteetaten. Godt de har en "ringe tilbake" funksjon. Kjenner jeg gleder meg til skattekort skal bli elektronisk, så mye styr med de papirlappene altså. :aww:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Det rare er jo at de er like gode venner etterpå. Hopper rundt, dulter hverandre på ryggen og knurrer frydefullt. Så det sitter jo ikke noe dypt i det hele tatt, heldigvis :)

Akkurat det der med å snakke i alt for store bokstaver er nok et trekk hun der tjukke har arva fra tanta si. Det gjelder jo i aller høyeste grad kullbroren hennes også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppvokst med tur til Sørsetra hver søndag som liten, så dit må man jo bare :) I tillegg går jeg litt den andre retningen (jeg starter ved Kleivstua, som ikke er langt unna der jeg kommer ifra), og inn til Retthella, der jeg bodde og jobba en sommer. Elsker skogen min jeg :wub:

Nei, du får spørre hu... Hun er jo veldig glad i Birk (nussing og vrikking på rumpa er standard), og han er jo bare veldig søt og snill mot madammen sin, men av og til får hun bare noen fakter. Mat og leker er jo ryddet vekk, han surrer i sin egen verden, så hun hadde ingen grunn til bli morsk altså. Mistenker at det kan være noe innbilt som kommer snikende nå. Veldig irriterende (og sårt) til tider at hun kan gå fra engel til drage på et øyeblikk.

Kiri er nå for seg sjøl, og Birk får trøst av sin datter ute.

Så koselig! Da har du gått masse turer forbi hytta vår da :) Ligger rett ved siden av kafeteriaen nesten, den med flaggstang. Elsker bare å være der oppe, man får en slik indre ro over seg. Også kan man bare vandre rundt i skogen, både til fots og på ski :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og gleder meg helt vilt til tacokveld med kjæresten i kveld.. Elsker å ikke gjøre en dritt! :D Og smil, da.. Ikke glem den, liksom. Høydepunkt med sjokolade. Snart helg, folkens :D

Jeg var så innstilt på valp nå snart, jeg.. Så jeg er nødt for å finne meg en hobby. For jeg klarer nemlig ikke tenke på annet. Kanskje bli en racer med de nye skiene og melde meg på VM? :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar plum fairy came and hit the streets

Lookin' for soul food and a place to eat

Went to the Apollo, you should've seen 'em go go go

They said, "Hey sugar, take a walk on the wild side"

I said,"Hey babe, take a walk on the wild side"

Alright, huh

Fine sangen! På sin egen måte. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Da har du gått masse turer forbi hytta vår da :) Ligger rett ved siden av kafeteriaen nesten, den med flaggstang. Elsker bare å være der oppe, man får en slik indre ro over seg. Også kan man bare vandre rundt i skogen, både til fots og på ski :)

Ja, da veit jeg hvor den hytta er ;)

Det er noe magisk med Krokskogen synes jeg, er så mye spennende historie der. Når jeg var liten var jeg med mamma på hjemmesykepleierunde i Holebygda, og hørte på spennende historier de gamle hadde fra når de bodde på skauen, så jeg har fått magien med skauen inn i oppveksten :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får en skikkelig barnslig rebelsk følelse av å sitte under tre tepper i stolen min og kose meg med hunden på fanget mens jeg hører telefonen ringe opp til flere ganger på kjøkkenet jeg altså :twisted: Dronningen av utsettelser og forsinkelser slår til igjen :lol:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da veit jeg hvor den hytta er ;)

Det er noe magisk med Krokskogen synes jeg, er så mye spennende historie der. Når jeg var liten var jeg med mamma på hjemmesykepleierunde i Holebygda, og hørte på spennende historier de gamle hadde fra når de bodde på skauen, så jeg har fått magien med skauen inn i oppveksten :)

Utrolig mye spennende og mye historie. Jeg er jo selv i familie med Moe (fra Asbjørnsen og Moe) så det var noe tilknytning der til hytta og slikt, men den har dessverre aldri blitt skrevet om som vi vet om da. Men på hytta har vi to kuler som ble skytt gjennom den under andre verdenskrig, og en hjelm fra tyskerne har vi og.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har en litt lemfeldig holdning til ting som kan være farlig - men det va'kke farlig når jeg fikk mine første hunder og det gikk alltid bra da så jeg ser ikke noen grunn til at det skal gå til h..... nå plutselig fordi man har lest at det er farlig.

Jeg syns det er en uting å være nedlatende over andres bekymring. Øh glem det med ordet. :fear:

Kaldt i dag, 24 minus kl 12. Vel vel, tror gutta begynner å bli herda for de døde ikke på seg da jeg var ute hos smådyr og hester. Men resten av dagen tror jeg at vi tilbringer med fyr i jøtulen og under diverse ulltepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg synkronisere itunes med ipoden for å kunne slette sanger fra den? Leeenge siden jeg har vært i itunes, og er der minst mulig, for jeg og itunes er virkelig ikke venner. Men å markere de sangene jeg vil slette går, men det går ikke an å slette de. Men jeg har ikke synkronisert noe enda (ny PC jeg bruker den på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mye spennende og mye historie. Jeg er jo selv i familie med Moe (fra Asbjørnsen og Moe) så det var noe tilknytning der til hytta og slikt, men den har dessverre aldri blitt skrevet om som vi vet om da. Men på hytta har vi to kuler som ble skytt gjennom den under andre verdenskrig, og en hjelm fra tyskerne har vi og.

Så heldig du er som har hytte på Krokskogen! Jeg var der masse som liten, tanten og onkelen min har hytte der, og jeg har masse lykkelige minner derfra, selv om jeg også synes det er litt skummelt der. Onkelen min er kjempeflink til å fortelle historier og fortalte masse skummelt om gauper og gjedder, noe som vel er grunnen til at jeg fortsatt er litt skeptisk til å bade i ferskvann :P Og så er det trær det vokser pølser på der. Og masse troll. Og kantarell. Og ett år vant jeg et stort påskeskirenn. Det var stas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er lagt, jeg skal gjøre en kraftanstrengelse her og gjøre det litt koselig til helga tenker jeg.

Men, SFX/Siri, var det ikke en av dere som snakket om noe plater man kunne kjøpe på binders for å lage oppslagstavler? Eller husker jeg helt feil nå? Jeg lurer på om det var på binders de hadde slike..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har hytte på Krokskogen! Jeg var der masse som liten, tanten og onkelen min har hytte der, og jeg har masse lykkelige minner derfra, selv om jeg også synes det er litt skummelt der. Onkelen min er kjempeflink til å fortelle historier og fortalte masse skummelt om gauper og gjedder, noe som vel er grunnen til at jeg fortsatt er litt skeptisk til å bade i ferskvann :P Og så er det trær det vokser pølser på der. Og masse troll. Og kantarell. Og ett år vant jeg et stort påskeskirenn. Det var stas :)

Det er bare å si ifra om du vil bli med opp en tur :) Hytta er flittig i bruk av familien, men det dukker alltids opp en ledig helg. Stemmer nesten for en sonentur dit jeg :P Her vel sengeplass til omtrent 13 mann inni den lille hytta.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har Sølve og jeg fått hilse på pene Pippa. :wub:

Sølve er en gammel gretten mann av en hund som hater de fleste bullehunder han ser, bortsett fra Camilla sine og Pippa var intet unntak. :) Sølve likte henne han, til tross for at hun både var glad og ville leke. Sølve liker normalt ikke heftig og begeistrede hunder, men Pippa var bare søt så Sølve lot som hun ikke eksisterte så mye, med mindre hund hadde rumpa til - for da blir alle tisper interessante. :P

Pene pene Pippa - hun gleder vi oss til å bli enda bedre kjent med. :)

Nå har Sølve funnet fram en oksemuskel og det er jammen ikke lett å være han. Ikke lar jeg han grave oksemuskelen ned i senga mi og ikke gidder jeg å holde på den slik at han får tygge den heller - han har et hardt liv den hunden der.. :lol:

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veterinæren har fått svar på allergiprøvene til Tufani! Nå venter jeg på at hun skal ringe meg med svaret.... Grøss og gru. Kommer ikke til å få gjort noe som helst før hun har ringt, bare sitter her og venter.

Ååh :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som har hytte på Krokskogen! Jeg var der masse som liten, tanten og onkelen min har hytte der, og jeg har masse lykkelige minner derfra, selv om jeg også synes det er litt skummelt der. Onkelen min er kjempeflink til å fortelle historier og fortalte masse skummelt om gauper og gjedder, noe som vel er grunnen til at jeg fortsatt er litt skeptisk til å bade i ferskvann :P Og så er det trær det vokser pølser på der. Og masse troll. Og kantarell. Og ett år vant jeg et stort påskeskirenn. Det var stas :)

Det er mye troll der ja, og huldra vandrer mye der :D

Min store drøm er faktisk å bosette meg oppå skauen, men det skjer vel dessverre aldri, så jeg lever på den sommeren jeg jobbet der lenge. Det å stå på setervollen, med alle de gamle bygningene rundt, og lokke kyrne inn til melking om kvelden (vi hadde stakk og vi håndmelka) var en unik opplevelse.

Men gjeddene er farligst i Tyrifjorden, av og til får jeg enda noen sekunder med hetta for at gjedda skal komme og ta meg når jeg stuper uti :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det straks helg. Vikar for den andre k&h-læreren kom en time for sent så jeg sto med hele klassen, fullstendig uforberedt på at jeg skulle ha et opplegg for hele gjengen. To siste timene på en fredag med urolige tenåringer... Nei, det funket dårlig *flir* fikk dem rolige og når det var på plass fikk vi snakket litt og så sendte jeg dem hjem. Greit at jeg kan undervise i forskjellige ting, men jeg kan ikke undervise i to forskjellige fag samtidig... :P

Så nå skal jeg sortere litt, rydde litt på pulten, og så skal jeg hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er lagt, jeg skal gjøre en kraftanstrengelse her og gjøre det litt koselig til helga tenker jeg.

Men, SFX/Siri, var det ikke en av dere som snakket om noe plater man kunne kjøpe på binders for å lage oppslagstavler? Eller husker jeg helt feil nå? Jeg lurer på om det var på binders de hadde slike..

Det var SFX, det :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner skikkelig ute.

Mozza må ikke tisse i dag hun, og i hvert fall ikke bæsje. Hun må bare ligge helt musestille på puta si, så ingen finner på å ta henne med på tur.

Dette er hunden som stressa og ville ut hele tida i går, så nabolaget skulle få med seg at det er løpetid på gang. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å si ifra om du vil bli med opp en tur :) Hytta er flittig i bruk av familien, men det dukker alltids opp en ledig helg. Stemmer nesten for en sonentur dit jeg :P Her vel sengeplass til omtrent 13 mann inni den lille hytta.

Å det hørtes deilig ut! Bare å si fra :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...