Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

Helt enig! Og gratulerer!

Jeg møtte samboeren og flyttet omtrent inn med en gang, jeg var på flyttefot ut av leiligheten og på utkikk etter noe nytt. Og han hadde plass til en til. Vi har nå kjent hverandre, bodd sammen og vært kjærester i halvannet år. Jeg skal ikke skryte av at det er lang tid, men ting fungerer kjempebra og vi takler utfordringer på strak arm sammen. Glad i mannebeinet mitt jeg :)

Takk! :) Så koselig at du er det da!! :)

EDIT: Forresten så mye lykkelig kliss det var her inne i dag da. Kjæreste og babyboom om dagen tydeligvis. Godt med litt gode perioder her også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Jeg holdt på med samboer i over et år før vi ble sammen(spurte om vi skulle være kjærester, haha), men altså, vi var jo sammen lenge før det egentlig :) Jeg synes det er greit å bruke litt tid, men jeg ser at det kan gå fort :) Hvorfor vente om du føler det er det rett! Nå er det 4,5år siden vi spurte hverandre :wub: 5 år i september.

Meeen jeg ler litt av et x-vennepar som kjente hverandre i 1-2 uker, og så ble de sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Just like me! Men det føles litt ekkelt å bare slippe all den ekle lufta rett ned i lungene "ufiltrert" :lol: Akk de mange rare vurderingene man gjør i livet :P

Næsj da - man må bare ikke tenkt på det :lol:

Tror du noe på dette, forresten? http://www.nrk.no/kanal/nrk_sapmi/1.10874423 Har jo vært så mye fram og tilbake, tro hvilken forskning det nå er gjort.... Interessant okke som, jeg har ofte tenkt på at det jo er rart om det ikke har noen negative effekter å vokse opp i tussmørke.

Jepp, jeg tror faktisk det er noe i det. Jeg har vært med i undersøkelsen og donert blod, det var også min mamma og bror :D. Jeg er født i mars, forøvrig... :)

Guttungen ringte meg i dag tidlig.... du mamma, du vet hvordan Minnesundbroa ser ut, sant??

Han skulle levere en bil og hente en lånebil på Statoilstasjonen der og hadde aldri vært der før. Siden jeg så og si aldri har kjørt forbi der så måtte jeg henvise han videre til tanten. Hun har tross alt stått flere timer i kø der i fjor, så hun husker nok hvor det er :D

Hahhahahah, nå var det pinadø enda et uhell - og bergingsbil kom til stedet igjen. Herregud... det er nok glatt på den brua nå :).

Så du vil heller ha den lufta gjennom MUNN??? :blink::lol:

Bedre med luktfylt luft i lunene enn i nesa :D.

Kjenner det likevel. Skikkelig dårlig på å puste med munnen. :lol:

Jamen du lukker jo bare sånn bakerst i nesa, evt kliper igjen med fingrene :D.

Jeg bestilte smøreutstyr med smørejern fra XXL. Bestilte egentlig det billigste smørejernet, som koster under 200 kr. Nå fikk jeg mail om at de var utsolgt for dette, men at jeg skulle få et annet i stedet, for samme pris - dette smørejernet koster egentlig tre ganger så mye. Kjekt!

Hadde sikkert vært billigere med et billig strykejern fra Clas Ohlson :D

Lukta er nå en ting, men kroppsvarme doseter får jeg helt noia av :x Da får jeg ikke gjort noen ting.

Åja, DET er også motbydelig... jeg tenkte liksom jeg ikke skulle skrive det i tillegg, men ja - det er skikkelig ekkelt faktisk :lol:.

Ojojojojoj - pass deg for lange, sorte bernerhår, de infiltrerer alt og alle! :D

Får vel støvsuge skapet før jeg drar det med inn :D. Du vet sikkert hvem det er også, du... om jeg sier valp med helt hvitt hode, f eks :D.

Jeg tviler på at jeg skal til Trondheim, for jeg har muligens ingen hund å stille da. Men jeg skal etter planen til Ålesund i mai, kjører jeg i nærheten av deg da?

Ikke med mindre du har lyst på en himla omvei :D.

Har jeg vært i møte, skal vel straks komme meg hjem, tenker jeg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man betalt avgiften til Nkk for i år fyttikatta 720 kr og enda da har jeg kutta ut Drammen Brukshundeklubb pga at jeg ikke aner hvor jeg havner i løpet av de neste mnd..Aussien er klipt poter på og klør så nå er det bare hale/ører igjen.Også skal Tindra vaskes og blåses er egentlig litt spent på om den hunden kan miste mer pels nå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel støvsuge skapet før jeg drar det med inn :D. Du vet sikkert hvem det er også, du... om jeg sier valp med helt hvitt hode, f eks :D.

Åh, ja, jeg så på hjemmesiden deres at de hadde flyttesalg. Jeg tenkte litt på om det kunne være dem da du nevnte det, så... Hva er det jeg ikke vet??? :D

Ikke med mindre du har lyst på en himla omvei :D.

Egentlig ikke. Ålesund er langt nok unna for en dagsreise.

...har jeg spist frokost, og organisert dagens to do-liste, men jeg skal ikke begynne på den før jeg har nådd 15 grader i stua, så jeg kan fokusere på å sprengfyre nå, og være slakkere med vedovnen når jeg fordyper meg i alle må'ene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja, jeg så på hjemmesiden deres at de hadde flyttesalg. Jeg tenkte litt på om det kunne være dem da du nevnte det, så... Hva er det jeg ikke vet??? :D

Og jeg er jo ikke engang overrasket over at du vet :lol:. Forresten - jeg har jo noen med tre bernere rett i nærheten av meg - på Vollmo gård. Kjenner du dem også, eller? :lol:

Egentlig ikke. Ålesund er langt nok unna for en dagsreise.

Jepp - det er det :D.

Og der fikk jeg telefon om at jeg får to paller med ved tilkjørt snart :). Passer fint det, for det begynner å tynnes i rekkene i vedskjulet mitt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo, det var en fleip, altså! :lol: Folk må da bli sammen med pizzabudet for all I care.

Jeg synes det er kjempekoselig at noen evner å se andre mennesker så raskt at de kan gi dem alt de har uten forbehold på kort tid, og har jo gjort akkurat det samme sjøl i den situasjonen jeg er i. :heart:

Nå er jeg i ferd med å ete på meg tidenes hullete tunge. Syntetisk godteri ftw! :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, hallo, det var en fleip, altså! :lol: Folk må da bli sammen med pizzabudet for all I care.

Jeg synes det er kjempekoselig at noen evner å se andre mennesker så raskt at de kan gi dem alt de har uten forbehold på kort tid, og har jo gjort akkurat det samme sjøl i den situasjonen jeg er i. :heart:

Nå er jeg i ferd med å ete på meg tidenes hullete tunge. Syntetisk godteri ftw! :lol:

Er du sammen med han fyre du, egentlig? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre at du er i slaget! Ha en flott dag! :flowers:

Takk :) det er veldig godt å få til noe også :D og til nå har jeg hatt en supert dag! Du må ha en flott dag du også :D

Ja skjønner den i vårløsning/sølete sommer og høst - men midtvinters så er ikke det aktuelt når man har hest på utegang og ikke oppvarmet stall. Men er sikkert lettere å drive med høver som har stått en time eller to på flis istede for ute i snøen når han kommer. :=)

Nå står de inne, til deres store frustrasjon - er jo sol ute! Dårlig gjort :aww: Så får vi se om hovslager vil stå inne i halvdårlig lys eller ute når han kommer.

Haha du vet du bor på vestlandet når det aldri er så kaldt at hestene aldri komme inn med uten møkk opp etter magen, hvis de ikke står på grusbaner da. :icon_redface:

Hundene trent og de var utrolig flinke begge to. :wub: Nå skal jeg snart lage deigen om til boller før de kal heve et par timer. :D Gleder meg mest til å fylle de med vaniljekrem og dyppe i sjokolade. :drool:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud.. Nei.. 7 uker gamle mopsvalper som er født midt på vinteren er som oftest ikke renslige ved 7 uker. :fish: 6 mailen jeg fikk med spørsmål om det.

Sier det ikke seg selv litt? :P

Og pleier de å være renslige ved 7 uker om de er født midt på sommeren da? :innocent:

Hallo, hallo, det var en fleip, altså! :lol: Folk må da bli sammen med pizzabudet for all I care.

Jeg synes det er kjempekoselig at noen evner å se andre mennesker så raskt at de kan gi dem alt de har uten forbehold på kort tid, og har jo gjort akkurat det samme sjøl i den situasjonen jeg er i. :heart:

Nå er jeg i ferd med å ete på meg tidenes hullete tunge. Syntetisk godteri ftw! :lol:

Tror du er dårlig på disse fleipene dine idag :lol:

Woho, da ser det ut som leiebil er i orden etter mye frem og tilbake. Og ettersom noen kåla det til og sa feil, skal vi visstnok få mer i rabatt :D Det kan man like! Flinke typen som sa akkurat hva han mente!

Og om typen får vite om han helt sikker kan ta seg fri i februar så vi kunne bestilt sydentur, så hadde jo alt bare blitt perfek! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sammen med han fyre du, egentlig? :D

Ikke sånn som du er med din. ;)

Tror du er dårlig på disse fleipene dine idag :lol:

Hva mener du? Får du ikke lyst til å ligge med meg, altså? :icon_confused: *Dra den langt* :teehe:

I dag skal jeg farge håret. Mest har jeg lyst til å spise taco. Det er ikke helt det samme, men.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... har jeg hatt en skikkelig oppryddning i papirer. Jeg har sikkert kastet hundre ark og kvitteringer. Resten er samlet i tre forskjellige parmer i forskjellige mapper. Jeg kan ikke klage på at jeg har liten plass når jeg ikke har orden :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arielle - om det får deg til å føle deg ENDA bedre så er det ekstremt sjeldent jeg gidder å trene hund mer enn 1 time, og jeg gidder iallefall ikke å bake bolledeig. Da sitter jeg i koma på soffaen. Så thumbs up for masse energi og viljestyrke til å gjennomføre ting! :)

Men cola er en fin ting, nå begynner jeg endelig å våkne etter å ha stått opp alt for tidlig i dag. Bare synd at arbeidsdagen nesten er over...... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Skjønner ikke :P Kan man være sammen på andre måter?(Kjærestesammen).

Ja, det kan man, det er jo opp til enhver å organisere livene sine sånn de ønsker, såfremt de involverte er samtykkende voksne. :)

Jeg har det helt fantastisk med en utrolig spennende, attraktiv og kunnskapsrik mann, og synes det snart kan være ferdig snakka dette tilsynelatende uhyre radikale i at vi ikke er "kjærester" i begrepets tradisjonelle forstand.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at jeg skal til Trondheim, for jeg har muligens ingen hund å stille da. Men jeg skal etter planen til Ålesund i mai, kjører jeg i nærheten av deg da? Hundepass? Kanskje i september, men jeg hadde håpet å finne noen som bor litt nærmere ;)

Hæ? Syns du ikke 5 timer for hundepass er passende avstand? :lol: Men nei, ålesund er omvei det og :( Jaja, skal vel alltid få skremt opp noen bernere så han kan få hilse på om det blir mer alvor av tankene. Jeg er ikke heeelt overbevist selv enda, så får se.

Haha du vet du bor på vestlandet når det aldri er så kaldt at hestene aldri komme inn med uten møkk opp etter magen, hvis de ikke står på grusbaner da. :icon_redface:

:lol: ikke sant.

Verden er for liten... Man forventer virkelig ikke å møte ei man jobbet med i hemsedal i 2005 - midt på tunet her :lol: Hun var med hovslagern som lærling hun. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Ikke lett å få til disse oppstillingsbildene av valp 😂 Men tenker jeg skal forsøke å få til 1 bilde i måneden.    Tempo 4 måneder gammel.  12 kg og 42 cm høy. 
    • Jeg ønsker at prisene på valpene sank betraktelig. Både på blandinger og rasehunder. Grunnen til det er at når man nå tjener så utrolig godt på hvert valpekull, så er jeg redd det bli mer rovdrift på tispene. Og mer useriøs oppdrett. Jeg vet om flere som sper på pensjonen ved å avle kull etter kull, år etter år (på flere tisper, men likevel). Han ene får opp til ca 50 valper pr. år, og sånn har han holdt på i mange mange år. Blir penger av det gitt... 
    • Han får typisk siste måltid i 20-tiden, og da er det oppbløtet, så han får i seg mye væske da. Har tenkt at dette kanskje er litt for seint og at han da får full blære en gang midt på natten. Vi legger oss ca. 22:30 og står opp klokken 07, så det er jo over 8 timer. Men som sagt har han jo klart dette fra han var 2 måneder gammel, så jeg syns det er rart at nå som han er større, så skal han plutselig ikke klare å holde seg lenger. Ja, jeg er streng på at det er kun ut for å tisse og bæsje. Han får ikke begynne å leke med pinner osv. Han sovner fort igjen etter å ha vært på do, så det er bra! 
    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...