Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar

Mirai
 Share

Recommended Posts

• Svar 7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Guest Gråtass

Dæven, nå oppdaget jeg at jeg har en gruppeoppgaveinnleveringssak som skal leveres på fredag. Tror ikke "resten" av gruppa mi er klar over det heller, så kanskje jeg får sende en melding til henne og høre om vi skal jobbe litt i morgen da, siden jeg bare slasker i dag.

Edit: Napoleonskake er kvalmende deilig og selvfølgelig skal det være romkrem og den skal spises så kremen tyter utover. Berlinerboller er best med vaniljekrem eller blåbær.

Endret av Gråtass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både vaniljekrem og syltetøy er godt i berlinbolle, men foretrekker alltid vaniljekrem!

Lager jeg liste over alt jeg skal gjøre før pappa kommer, men spise et knekkebrød før jeg starter med det.... Sortert og lagt inn klærnene til lillebror i skapet som er hans, også ligger sengen hans også klar nå på soverommet vårt :) Greit å få oversikt over hva vi trenger mer av osv. Begynt å pakke kofferten til imorgen har jeg også, føler meg jo nesten flink..

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å kaste meg inn i diskusjonen: berlinerbolle skal ha syltetøy (som forøvrig ikke har noe på en brødskive å gjøre) og Napoleonskake skal ha romkrem og melisglasur og den skal stå. Msn lirker ut all fyllet med en skje før man spiser bunn og topp. Ferdig snakka :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder majones, så er noe av det beste pålegget jeg vet hvitost med løkringer og majones. Helst på grovbrød.

Majones er også godt på leverpostei, egg, skinke og sikkert masse annet jeg ikke kommer på akkurat nå.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb, hunder raskluftet fordi jeg må ha i meg noe mat, og jeg koker nå altså BLEKKSPRUTSPAGHETTI. Så kan dere få det bildet i hodet, siden dere er duster som gjør at jeg vil ha (hør nå): Hveteboller (uten rosiner) delt i to, med et lag vaniljekrem og ett lag vanlig krem. :lol: Orker ikke mer enn en kvart sånn, altså. :D

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berlinerboller med syltetøy ELLER vaniljekrem.. Men best med syltetøy syns jeg, eller vaniljekrem kanskje? :P

Napoleonskake skal ha vaniljekrem i bunn, mye vanlig krem og ett lokk med melisglasur på toppen :)

Og skal spises ved av man tar av lokket (sparer det såklart til slutt) , skraper av halve mengden krem å hiver, før man spiser vaniljekrem, bunn og det som er igjen av krem.. OGså lokket til slutt :D

Hehehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva en berlinerbolle er engang, jeg. :lama::D

Men jeg elsker sørlandsboller! Digre hveteboller sprøyta fulle av vaniljekrem med et tjukt lag av stiv sjokolade på toppen. Det går bare an å spise ca 3/4 før du blir kvalm, men det er det verdt. :drool:

Apropos kvalmt: Sitter ved siden av ei gammel dame som leser bridgeresultater på små lapper mens hun er iført sølvrevhatt og kåpe med pelskanter over det hele. Håper jeg får et kort og brutalt anfall av spysjuka sånn at jeg lar det stå til utover styggedommen. :innocent:

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sad og så et program om det norske landslaget i langrenn, og Niklas Dyrhaug (han er en pæn mand!) og Petter Northug gik rundt i bar overkrop - det ville Pajko ikke have. Så han knurrede helt vildt af dem... he he...

• Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos kvalmt: Sitter ved siden av ei gammel dame som leser bridgeresultater på små lapper mens hun er iført sølvrevhatt og kåpe med pelskanter over det hele. Håper jeg får et kort og brutalt anfall av spysjuka sånn at jeg lar det stå til utover styggedommen. :innocent:

:D Du har ikke noe drikke eller noe tilgjengelig da? Så kan du snuble litt og "miste" den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg gidder ikke å lese ti sider - for så mye har dere skrevet siden jeg la meg i går :lol:

Men jeg har møblert det nye rommet her :D

19020_10151266089661985_2026131397_n.jpg

Fornøyd ja!

Og så har megler vært innom en tur og fått underskrevne papirer, så nå er det tut og kjør! Tenne opp i ovnen sånn aller først, så det er godt og varmt her til jeg kommer inn. Gå tur med snuppene, så middag før jeg skal rydde bodene nede.

• Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Majones er så godt! Jeg kan ikke spise kokte egg eller eggerøre uten majones, også eggesalat da! :drool: Dessuten er det dritgodt med majones og hvitost + skinke og salat, eller bare under skinka, eller bare under hvitosten + leverpostei, majones og agurk! Jeg spiser mye majones iløpet av et år, men det må være Mills! Den svenske er så vondt at det er til å grine av.

Husker forresten første gang jeg smakte majones, det var hos farmor og da var det ikke godt! Men hey, kun majones er jo ikke godt i seg selv.

• Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe vettug å komme med i denne store bolle og kake diskusjonen heller. Untatt at jeg trur jeg hadde blitt veldig skuffa om jeg hadde funnet svisker i en bolle. :lol:

Og majones, det hører ikke hjemme noen særlig steder overhode. :P Jeg likte det som liten, nå synes jeg det bare smaker fett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe sterkt forhold til verken berlinerboller eller napoleonskake jeg. Ergo ingen sterke meninger eller bidrag til denne viktige diskusjonen. :P

Sjæl - men majones det funker kun på reker og makrell i tomat, ellers ærre ekkelt ;)

Nettopp dusjet og spist middag etter trening, så nå er det reprise på project runway allstars, så noen timer med pensum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Underteksten var noe om at salukien ikke skjønte vitsen med å trekke :D Er nok fra kurset, ja.

Hmmm, da har hun nok glemt seg litt for de trakk som søren de. Men det krevde litt mer oppfinnsomhet og motivasjon enn bare å spenne dem for og tro de trakk sånn helt uten videre. Er man skrangleverk så er man skrangleverk og det er ikke alltid de gidder skjønne vitsen med ting med mindre det gir dem noe. De trakk så godt faktisk at ene kurslederen mente jeg burde trene mer og starte med dem (men det gadd ikke jeg :lol:).

Majones smaker best rett fra tuben og inn i munnen. Eller kanskje som fyll i en napoleonskake?

*tuller, tuller, tuuuulllleeeer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...