Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat Nå Januar


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 7.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Æsj! Mannen ringte og sa at de andre bydde 250 tusen over det han gav, og han dermed ikke kunne by mer på det. Han var litt lei seg, og spurte om jeg var skuffet. Jeg sa neida, for å ikke gjøre han me

Hunden min er HD-friiiiii! Resultatet B tikket inn på dogweb i dag

Nixepixen er pen hun!! BIR-valp i dag :D

Posted Images

Snakk om bli kjent me seg selv. Jeg har funnet ut at jeg kan bo i ca 1 uke me min søster og typen før jeg tilter. I dag har det gått 1,5 uke..

I tillegg i dag begynte min søster og ville diskutere hund og da spesielt helse og avl. Noe hun absolutt ikke har greie på og hun er typisk schäfermenneske.

Akkurat nå kan det vel sies at jeg er akkurat like stabil som usikret håndgranat..

Sent from my GT-I9100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg å venter på broren og søsteren min. Vi skal ha et lite "møte" om hva vi skal gjøre i forhold til vår gamle mor. Hun er ikke såååå gammel, 77 i mars, men hun er ganske skrøpelig og har blitt litt rørete i det siste. Her om dagen kom min bror inn til henne og da satt hun og sov med tre plater på komfyren på full guffe :no: Hun tar mye medisiner som gjør henne litt fjern, og hun har en flere ganger kjørt bil etter hun har tatt disse medisinene. Hunkjører stort set bare frem og tilbake til butikken, og er vel aldri over 40 km/t, men veien hun ferdes på brukes også av masse små skolebarn. Dette blir vanskelig :(

Uff sånnt er ikke lett! Er ikke i den situasjonen enda, men kan bare tenke meg.. Plutselig må barna trå til å "bestemme" over foreldrene. Men man vil jo bare dems beste.. Etterhvert vil de kanskje skjønne det. Men ikke noe gøy.. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nå har jeg ledd og kost meg over berlinerboller, napoleonskake og majones diskusjonen. Gir meg ikke mindre lyst på noe godt da..

Leser jeg Fifty Shades på jobb :) Og der skjedde det jeg trodde skulle skje for leeenge siden. Jeg er på bok 3 :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke multisitert, så jeg gjør sånn her:

1) Siri: Jeg kommer aldri til å få barn, og skal heller ikke gifte meg. Ferdig snakka. :D

2) Marie: Fordet om jeg er invitert, er det slett ikke sikkert at det blir noe av, altså. :)

3) Ane: Stolt av deg, det høres jo helt fantastisk ut! :icon_clapping: Får litt samme følelsen som da jeg tusla rundt i ulike staller og styra med hestene. :heart:

Venter på toget. Kaldt. Sulten. Middag snart håper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig kommer du også trillende på noe Sandra. :aww: Har jo lest om folk som ikke aner at de er gravide før tross alt. :lol:

Noomi synes Vida er kjedelig som vil slappe av. Så hun tar en leke, dytter den helst inn i munnen på Vida og lager bjørnelydene sine. Hun er forøvrig ekstremt lettlurt. Dersom jeg gir henne en tabelett, spytter hun den ut. Dersom jeg ber henne gjøre noe først, og gir tabeletten som en belønning, så spiser hun den. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er bare homofob, vettu :).

Homofob, som i ræd for homosexuelle?

He he... Pajko vil bare ikke have at jeg har noget med gutta at gøre... Han lavede udfald og knurrede/gøede en hel nat, da jeg havde en gutta på besøg... Gutten kom aldrig igen...

Endret av Pajko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Nå er jeg så provosert av enkelte folk at det ryker ut av øra på meg... grrrrrrrrrrrrrrr!!!

Lill: Jeg beklager om jeg har sagt at jeg skal delta på den nye hundeklubben, for det kommer ikke til å skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De menneskene kan ikke være spesielt godt fundert i kroppen sin. :aww: Men takk for tilliten! :D

:lol:

Man er visst ikke voksen før man ønsker seg barn, skjønner ikke meningen med livet, må bare bli gammel nok etc etc. Har du ikke hørt det før? :P

Det beste er å si til slike folk at man ikke kan få egne barn. Og IKKE se lykkelig ut samtidlig. For da får de en litt sånn "stakkars deg" mine, snakker til deg litt som du antakelig ligger for døden og nevner ikke det igjen, i redselen for å tråkke på veldig ømme tær. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta
Nå sitter jeg å venter på broren og søsteren min. Vi skal ha et lite "møte" om hva vi skal gjøre i forhold til vår gamle mor. Hun er ikke såååå gammel, 77 i mars, men hun er ganske skrøpelig og har blitt litt rørete i det siste. Her om dagen kom min bror inn til henne og da satt hun og sov med tre plater på komfyren på full guffe :no: Hun tar mye medisiner som gjør henne litt fjern, og hun har en flere ganger kjørt bil etter hun har tatt disse medisinene. Hunkjører stort set bare frem og tilbake til butikken, og er vel aldri over 40 km/t, men veien hun ferdes på brukes også av masse små skolebarn. Dette blir vanskelig :(

Lykke til håper det går bedre enn forventet.

SEC du gir jo ikke et barn gleden av å ha deg som mor. Men dete r vel bare tiden som vil vise hva som skjer. Var ikke så opptatt av barn jeg heller men det kom da en.

Har vært på hørselstest og bassen er i ferd med å forsvinne ikke noe å gjøre noe med sa legen. Pudden er her fortsatt og blir mer og mer en vanlig puddel, Hva er forresten en vanlig Puddel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Man er visst ikke voksen før man ønsker seg barn, skjønner ikke meningen med livet, må bare bli gammel nok etc etc. Har du ikke hørt det før? :P

Det beste er å si til slike folk at man ikke kan få egne barn. Og IKKE se lykkelig ut samtidlig. For da får de en litt sånn "stakkars deg" mine, snakker til deg litt som du antakelig ligger for døden og nevner ikke det igjen, i redselen for å tråkke på veldig ømme tær. :P

Eller den som irriterte meg mest: " det sa jeg også før jeg fikk barn" .

Så den skal jeg ikke ta til SEC hehe.

Jeg er glad jeg gikk på en smell, men livet var på ingen måte meningsløst uten. Selv om jeg er glad jeg fikk oppleve å elske noen så høyt.

Æsj, feberen er oppe i 39, 5 nå. Og ingen kan ha han. Da er vi nede i en arbeidsdag denne uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta valpekurset i vår eller ikke.. Egentlig piece of cake, men det går jo en heeeeel helg bort da :P fnis.. Jeg er nok ikke den beste frivilligarbeideren, men jeg er jo ikke glad for å være deltaker på kurs ei hel helg engang. Syns det blir så lenge, og liker ikke å stå tiiiiidlig opp i helgene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berlinerboller er best med syltetøy og mens de er varme :D Napoleonskake er godt i små mengder :D

Majones bruker jeg på eggeskiver og av og til på skive med hvitost :D Og det må være majonesen fra Vita hjertego', den er best :D

Sånn, da har jeg bidratt i diskusjonen også :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berlinerboller skal ha bringebærsyltetøy. (og ja, de skal være varme :drool: ) Vaniljekrem i berlinerboller skulle vært forbudt ved lov. Fysj :P

Majones er ikke godt, men kan til nød gå til brødskive med salami og agurk.

Napoleonskake skal ha romkrem! Og den bør helst spises med kniv og gaffel og smekke :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Man er visst ikke voksen før man ønsker seg barn, skjønner ikke meningen med livet, må bare bli gammel nok etc etc. Har du ikke hørt det før? :P

Det beste er å si til slike folk at man ikke kan få egne barn. Og IKKE se lykkelig ut samtidlig. For da får de en litt sånn "stakkars deg" mine, snakker til deg litt som du antakelig ligger for døden og nevner ikke det igjen, i redselen for å tråkke på veldig ømme tær. :P

C tok den på en kollega en gang, han var så dritt lei ungemaset, da ble det stille gitt :lol:

Men dere da.. For å dra inn noe nytt, hva sier folket om remulade? :lol:

*grøsser inni meg*

Jeg ELSKER Remulade! Og veit du hva det er best med? Remulade og sprøstekt løk på disse runde loffskivene, omnonom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, det koster å bli voksen. Aldri før har jeg brukt så mye penger på kosmetikk; dagkrem, nattkrem, øyekrem og no anna rensemidler = 1400 kr O____O Glad jeg har peng på konto, nå er jeg iallefall rustet for å ikke få så mye rynker før jeg blir.. gammel :lol:

[Det være sagt, jeg har kun hatt en helt enkel rensekrem i alle mine 20++++ år til nå, ikke brukt ei krone på engang sminke, så jeg har lov å bruke litt :lol: ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...