Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Forresten, er det bare jeg som får litt vondt i gamermuskelen når en hund. f.eks går opp i både strength

og intelligence? Det bare ser så utrolig... feil ut.

Jeg er nok litt miljøskada.

Jeg HATER det, hahaha! og agi og styrke, liksom. "Jeg er da ikke en cat/bear combo for svarte!". Miljøskada indeed. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten en trainer konto, så dersom folk trenger slike ting til å dobbelttrene hunder, er det bare å si ifra. Så skal jeg lage til dere. Pris blir hva det koster for meg å lage de.

Edit: Det blir prisen da for "A piece of paper". Sender dere arkene selv, så blir det gratis. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten en trainer konto, så dersom folk trenger slike ting til å dobbelttrene hunder, er det bare å si ifra. Så skal jeg lage til dere. Pris blir hva det koster for meg å lage de.

Edit: Det blir prisen da for "A piece of paper". Sender dere arkene selv, så blir det gratis. :P

Hvilke positive effekter blir det hvis man trener en hund i to sporter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke positive effekter blir det hvis man trener en hund i to sporter?

Om den stagnerer i en, så har du en annen en å konkurrere i. Men må trenes før 16 dager gamle nå.

Før fikk man jo samme tittel på begge sporter, selv om man bare konkurrerte i en. Men det er heldigvis gjort om.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forresten en trainer konto, så dersom folk trenger slike ting til å dobbelttrene hunder, er det bare å si ifra. Så skal jeg lage til dere. Pris blir hva det koster for meg å lage de.

Edit: Det blir prisen da for "A piece of paper". Sender dere arkene selv, så blir det gratis. :P

iii, jeg må ha! MANGE! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjærne en tispe og en hann( nr3 og nr5). Hva skal du ha for de?

Æsj, teite meg hadde ikke skjønt at jeg ikke kunne selge alle valpene, men at jeg kun kan selge eller beholde en, mens resten går til god damn "pet home". Grrr!! :sint_01:

Må jeg ha poeng som breeder for å kunne beholde eller selge flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...