Gå til innhold
Hundesonen.no

Furry Paws - hundeoppdrett- og treningsspill


Tabris
 Share

Recommended Posts

  • Svar 4.8k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja, eller du kan evnt. få mamman din hekta på spillet...Herrefred, moren min tar helt av, ringer meg stadig vekk, her om dagen kom hun for sent på jobb. Fått et kull, jo!

Skal jeg lage en sonenguild der?

Vi er sjette største guilden der nå.

Posted Images

Æsj, teite meg hadde ikke skjønt at jeg ikke kunne selge alle valpene, men at jeg kun kan selge eller beholde en, mens resten går til god damn "pet home". Grrr!! :sint_01:

Må jeg ha poeng som breeder for å kunne beholde eller selge flere?

Du må ha elite konto da. Da får du beholde to stykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, teite meg hadde ikke skjønt at jeg ikke kunne selge alle valpene, men at jeg kun kan selge eller beholde en, mens resten går til god damn "pet home". Grrr!! :sint_01:

Må jeg ha poeng som breeder for å kunne beholde eller selge flere?

Pyttsann! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man elitekonto da? Og fortsatt får man bare beholde eller selge to selv?

Donerer $20 dollar. Da har du elitekonto ett år. Og kan beholde og/eller selge to valper, samt litt små "perks" ellers.

Edit: Rettet opp sum. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert svart på før, men jeg orker ikke lete i jungelen... :aww: Hvor gamle bør hundene være før man avler på de? Har level noe å si, eller er det antall dager gamle de er? Samme på tisper og hanner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns de levler litt sent jeg. Særlig de unge før de kommer igang.. Tips? De ligger ganske høyt på en egenskap ved fødsel og bruker puppy breeding pamphlet eller hva det heter på dag 0 hvert kull...

Hvor høyt er "Multiplier: ...x Competition Experience" da? Hunder man kjøper "store bought" har 1x. Hunder som levler sakte har lavere nummer og de som levler fortere har litt høyere. Hvis de har litt høyere, levler de som oftest fra level 1-4 på en dag også ca en level hver dag fremover. Tulip (? tror jeg) har skrevet det litt bedre forklart enn jeg nettopp gjorde, en eller annen plass lengre bak her :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høyt er "Multiplier: ...x Competition Experience" da? Hunder man kjøper "store bought" har 1x. Hunder som levler sakte har lavere nummer og de som levler fortere har litt høyere. Hvis de har litt høyere, levler de som oftest fra level 1-4 på en dag også ca en level hver dag fremover. Tulip (? tror jeg) har skrevet det litt bedre forklart enn jeg nettopp gjorde, en eller annen plass lengre bak her :lol:

Sånn 1.064 og litt over/under. De går som regel fra 1 - 3 på ett hopp og fra 3-5 på ett så da er det kanskje slik det skal? Syns bare det går så seint fra 1 og til den dagen de starter å øke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine levler omtrent annenhver dag de, egentlig uansett om de er bra eller ikke.

Men jeg får ikke brukt puppy brosjyregreiene på mine lenger jeg, hvorfor ikke? Jeg har blitt trestjerners breeder og kan lage dem selv, har det noe med det å gjøre?

Når du er trestjernes breeder så får valpene den samme boosten når de blir født som når du ellers måtte brukt puppy-tingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AHA! Takk! Var like før jeg lagde et topic om det på chatten, det hadde vært litt flaut :lol:

Jeg var i ferd med å gjøre det selv, inntil jeg brått oppdaget at valpene ble dobbeltboostet fra fødsel, så du er ikke alene om å lure på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...